Chae Hyungwon
Wonho Bir Süre Beklemişti Omuzumda. Ne Zaman Kalkacak Diye Beklerken Bir Anda, Her Şey O Kadar Ani Olmuştu Ki Anlayamamıştım Bile, Cebinden Anahtarı Çıkarıp Odadan Çıkmış, Ardından Kapıyı Üstüme Kilitleyip Gitmişti.
Öyleyece Kalakalmıştım. Neden Böyle Bir Şey Yapmıştı Ki?
"Aman, Kimin Umrunda!"
Hızla Odada Bulunan Banyoya Girdim. Kıyafetlerimden Kurtulup Duşakabine Girdim. Sıcak Su Bedenimi Ele Geçirirken Düşünmeye Başladım.
İlk Günden Bu Çok Saçmaydı.
Resmen Tatmin Edip Tatmin Olmuştum. Bu Durumda Ben Kurbanı Olamazdım Değil Mi? Çünkü Kurbanlarıyla En Ufak İlişkiye Girmezdi Wonho. DNA Kalıntısı Bulundurmak İstemezdi. Hatta Onlara İşkence Uygulamak İçin Girerdi Sadece Odalarına. Parmak İzi Bırakmamak İçinde Eldiven Giyerdi.
Ama Şimdi Üzerimde Meni Kalıntıları Vardı, Pantolonuma Bakınca Bunu Görmüştüm. Bundan Yola Çıkarak Benim Bir Kurbanı Olmadığım Barizdi.
O Zaman Ben Neydim?
Ben Wonho İçin Kimdim?
Oflayıp Duş Almaya Kaldığım Yerden Devam Ettim. Bu Kadar Düşünmek Bana Yeterdi.
...
Lee Hoseok (Wonho)
Hızla Odadan Çıktım. Kahretsin! Nasıl Bu Kadar Gözüm Dönebilirdi?! Resmen Hyungwon'u Deliler Gibi Arzuluyordum Ama Bunu Yapmamam Gerekirdi, O Polisti Ve Beni Yakalamaya Çalışıyordu. Şu An Elimde Olması, Beni Yakalattırmak İçin Duracağı Anlamına Gelmezdi Ki Zaten Hyungwon Öyle Biri Değildi.
"Siktir, Siktir, Sikitr!!!"
Üzerimdeki Kıyafetleri Boxerıma Kadar Çıkarttım. Odamdaki Şömineye Fırlattıktan Sonra Çekmeceden Çakmak Alıp Kıyafet Yığınının Üzerine Attım. Rahatlayıp Üzerimi Tekrar Giyindiğimde Soluğu Hyungwon'un Odasında Almıştım Bile.
"Hyungwon!"
Şaşkınlıkla Odaya Göz Gezdirdim. Neredeydi Bu?
Kaşlarım Sinirle Çatılırken Banyodan Gelen Su Sesi Rahatlamamı Sağlamıştı.
Kaçtığını Düşündüğüm İçin Salak Olmalıydım. O Buradan Kaçamazdı.
Banyoya Girdiğimde Duşakabinin İçindeki Karaltıyı Gördüm. Sanırım Saçını Şampuanlıyordu. Gözlerim Yerdeki Kıyafetlerine Kaydı. Hepsini Toplayıp Banyodan Çıkıp Odama Koştum. Çabuk Olmalıydım.
Kıyafetleri Hala Yanmakta Olan Kıyafetlerimin Üzerine Attım. Onlar Da Yanmaya Başlarken Kül Olana Kadar Bekledim.
Kanıtların Yok Olduğundan Kesinlikle Emin Olmalıydım.
...
Chae Hyungwon
Banyodan Çıktığımda Girmeden Önce Dolaptan Havlu Aldığıma Şükrettim. Havluyu Belime Geçirdiğimde Yerden Kıyafetlerimi Alacaktım Ki, Kıyafetlerim Olması Gereken Yerde Yoktu.
Şaşkınlıkla Banyonun Neredeyse Tamamını Aradım Ama Yoktu.
Neredeysi Bu Kumaş Parçaları?
"Ya Nerede Bunlar!"
Sinirle Söylendiğimde Banyonun Kapısı Açılmıştı. Gözlerim Kocaman Olmuş, İçeri Giren Wonho'ya Bakıyordum. O İse İfadesiz Gözlerle Göğsümden Başlayıp Bütün Vücudumu İncelemiş, Ardından Elinde Bulunan Kıyafetleri Üstüme Neredeyse Fırlatmıştı.
"Bunları Giy."
Dedikten Sonra Son Kez Bana Bakıp Çıkmıştı Banyodan.
Noluyordu Buna Be? Normalde Bana Sulanıp Taciz Etmesi Gerekmez Miydi?
İstediğimden Falan Değil Yanlış Anlamyın, Sadece Tavırlarının Değişmesi Garibime Gitmişti.
"Aman, Neyse Ne. Sikimde Değil."
Omuz Silkip Üzerimi Giyindim. Aynada Kendime Bakarken Şunları Fark Etmiştim.
Bunlar Neden Bu Kadar Dar Ve Şifon?
...
Wonho Fikirlerini Değiştirmeye Başladı, Siz Neler Düşünüyorsunuz Bu Konu Hakkında?
Ayrıca Bu Kitabı Okumasını İstediğin Arkadaşın Varsa Etiketle~ O Da Ailemize Katılsın ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saat Kaç? | 2Won ✓
Misterio / Suspenso[Tamamlandı] "Saat Kaç?" Dedi Sırıtarak. Sinirle Tuttuğum Silahı Sıktım. "Ellerini Başının Üstüne Koy Wonho!" Lee Hoseok × Lee Hyungwon Kihyuk + Jookyun