Bölüm Yirmi İki: Sen Böyle Güzelken, Ben Kendimi Durdura(m)ıyorum...

657 61 28
                                    

Medyaya Düşmeyen De Ne Bilim Mdmöaşspdkrkkwwlldğğ

...

Im Changkyun~

Derin Bir Nefes Alırken Önümdeki Kitabı Karıştırmaya Devam Ediyordum. Nedense İçimden Bir Ses-

"İçindeki Sesi Siktir Et Kyun."

Jooheon Yanıma Oturduğunda İlk Önce İrkilmiştim. Daha Sonra Gözlerimi Devirdim Ve Kitaba Geri Çevirdim Bakışlarımı.

"Çok Edeplisiniz Bay Lee. Acaba Bir Sorun Mu Var?"

"Bilmem, Geleceği Görebilen Sensin. Sen Bilirsin Böyle Şeyleri."

Dediği Şeyle Tekrar Gözlerimi Devirdim. Çıkmaza Girmiştik, Büyük İhtimalle Dünyanın Sonu Gelmişti Ama Bizim Bu Rahatlığımız Beni Öldürüyordu.

"Şu Anlık Bir Şey Yok."

Dedim Umursamaz Bir İfadeyle Sayfaları Çevirirken. Tam Bir Paragrafa Odaklanmıştım Ki, Çenemden Tutan Eller Başımı Kaldırmak Zorunda Bırakmıştı Beni.

"Jooheon Ne-"

"Yakın Geleceğe Tekrardan Bakmanı İstiyorum."

"Ama-"

"Sorgulama Ve Bak."

Oflayarak Gözlerimi Kapattım. Yakın Geleceğin Görüntüleri Kafamda Yavaş Yavaş Belirmeye Başlarken Yanaklarım Kızardı.

Evet! Yine Öpüşüyorduk!

"BUNU YAPMAYI KES!"

Dedim Hızla Gözlerimi Açıp. Bu Yaptığı Cidden Fazlaydı. Resmen Aklımla Oynuyor, Beynimi Bulandırıyordu Halisünasyonlarıyla.

"Neyi?"

"Sürekli Beynimdeki Görüntüler İle Oynuyorsun! Bunu Yapma! Artık Neyin Doğru Neyin Yanlış Olduğunu Anlayamıyorum. Bana Ümit Veriyorsun, Bunu Yapma."

Ağlamaya Başladım. Ama Lanet Olsun Ki, Neden Ağladığımı Bile Bilmiyordum.

Hıçkırıklarım Artarken Jooheon Beni Kendine Çekmiş, Başımı Omuzuna Gömmüştü.

İtiraz Etmedim.

Ağlama Nedenim Oyken Bile, Onun Omuzunda Ağladığım Gerçeğine İtiraz Etme Hakkım Yoktu Zaten.

Ah, Lee Jooheon...

Bana Ne Yapıyorsun Böyle?

Yemin Ederim Dengesizin Biri Oldum Çıktım Sayende.

"Görüntülerle Oynamadım Changkyun. Yemin Ederim Oynamadım. Ne Gördün De Böyle Bir Tepki Verdin Sen?"

Saçlarımla Oynarken Sorduğu Soru, Yüzümün Isınmasına Neden Olmuştu.

Kendi Ellerimle Kendi Kuyumu Kazmıştm Resmen.

"B-Ben Bir Şey Görmedim."

Başımı Omuzundan Çekmeye Çalışırken Bana Engel Olmuştu. Başımı Yana Yatırıp Boynuna Baktım. Bembeyazdı.

"Aklını Okumak İstemiyorum Honey. Şimdi Bana Ne Gördüğünü Söyler Misin?"

Sesi Bu Sefer Sert Çıktığında Yutkundum. Ardından Beyaz Boynuna Doğru Ofladım. Jooheon İrkilmişti, Ama Fazla Belli Etmedi.

Saat Kaç? | 2Won ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin