Brooke's pov.
"Hallo Brooke."
Ik kijk de jongen raar aan. "Wie ben jij?" Vraag ik aan de jongen. "Jack, Jack Hemmings." Hij likt aan zijn droge lippen.
Wie is Jack Hemmings nou weer? Hij heeft wel dezelfde achternaam als die van Luke. Wow, wacht misschien zijn ze...
"Ik ben de broer van Luke." Jep goed gedacht. Ze lijken eerlijk gezegd best wel op elkaar.
"Wat doe je hier? Ik ken je niet eens en jij kent mij niet." Ik kijk hem van top tot teen aan. "Je bedoelt dat jíj mij niet kent," is zijn antwoord, "maar ik ken jou wel." Ik frons mijn wenkbrauwen.
"Ehm oké maar wat doe je hier?" Hij lacht cheeky en loopt langzaam naar mij toe. "Niet dichterbij komen anders ga ik schreeuwen," waarschuw ik hem. "Oh dus je wilt het zo spelen," lacht hij.
Hij is echt een creep vergeleken met Luke.
Hij loopt weer terug naar de deur, doet de deur dicht en gaat met zijn armen om elkaar heen gevouwen een meter of twee van mij vandaan staan, wat ik té dichtbij vind. "Dus, wat ik hier doe. Ehm jou ontvoeren."
Mij ontvoeren, wacht wat.
In één reflex pakt hij mij ruw vast en duwt iets in mijn mond voordat ik kan schreeuwen. Ik wil het gaan uitspugen maar dan voel ik iets aan mijn zij drukken. "Als je het uitspuugt en gaat schreeuwen, schiet ik je neer." Sist hij.
Luke's pov.
We waren al een tijdje bezig met plan G en hebben gelukkig Harry bereikt. Hij zegt dat hij Gemma probeert te bellen et cetera en dan haar beveelt om ons te helpen. Ali en Lauren zijn gestopt om contact op te nemen met de vriendinnen van Gemma.
Het hielp niet, want nadat Ali 'hey' zei blokkeerden één van die vriendinnen haar. Ook alle vriendinnen van Gemma hebben Ali en Lauren geblokkeerd op alles, dus dat mislukte.
"Zo, dat was best snel gedaan eigenlijk." Calum kijkt met vol trots in zijn ogen ons aan. "Ja hè?" Ashton knikt tevreden. "Ik had meer verwacht dat het wat spannender ging," mompelde Michael gekwetst. "Wees blij dat het tenminste lukte,'' troost Ali Michael.
"Ja, ja, ja weet ik," zucht Michael. "Dus wat doen we nu?" vraagt Lauren. "Geen idee, misschien terug naar Brooke?" stel ik voor. "Ja goed idee.'' Lauren stemt in.
"Hoe laat is het dan?" vraagt Calum. "Oh al kwart voor elf 's avonds. Bezoekuur is allang voorbij," merkt Ashton op. "Dan gaan we morgen wel."
We stemmen in en Ali, Lauren, Calum en Ashton gaan terug naar hun eigen hotelkamer.
"Ey denk je dat Gemma ons wilt helpen?" vraag ik aan Michael.
"Ik heb géén idee. Als ze aardig en beleefd wilt zijn, dan wel. Maar ik hoop dat ze ons helpt." Hij doet de deur achter zich dicht en ik loop naar het bed.
"Tja de vraag is of ze wel beleefd en aardig wilt zijn," mompel ik in mijn kussen.
"Maar ik ga slapen, we hebben nog maar vier dagen voordat we weer op moeten treden in andere landen. Ik hoop dat Harry wel zo snel mogelijk naar Gemma belt." Michael kijkt mij hoopvol aan. Ik knik maar vaagjes en sta op om om te kleden.
De volgende dag
"Wakker worden! We gaan naar Brooke!" hoor ik Lauren's stem achter de deur. "Nog heel even," mompel ik nog met mijn ogen dicht. Ik kan niet meer verder slapen omdat er de hele tijd op de deur wordt geklopt. Langzaam doe ik mijn ogen open en schijnt de felle zon in mijn gezicht.
Ik kreun zuchtend en sta dan op. "Kom op jongens word wakker!" roept Ali. "Jaha wacht nou even!" roep ik terug. Ik loop naar het bed van Michael en schud hem wakker. "Word wakker."
"Mmhh," mompelt hij. Ik duw hem van het bed en er vervolgt een 'au'.
Nadat Michael en ik omgekleden zijn, zijn we gelijk naar het ziekenhuis gegaan. We lopen nu richting de kamer waar Brooke moet zitten en kloppen op de deur. "Brooke ben je wakker?" vraagt Ashton. Er komt geen antwoord en Ashton klopt op de deur en vraagt het nogmaals.
"Hmm vreemd," mompelt Ashton. Ik doe de deur langzaam open en verwacht een slapende Brooke op het bed, maar er is niemand in de kamer.
"Wat the fuck is er gebeurd," fluistert Lauren. Het deken ligt rommelig op de grond en het nachtkastje is omgevallen. "Luke roep de zuster," beveelt Ali zonder mij aan te kijken. "Nu!" roept ze en ze kijkt me aan.
Snel ren ik terug naar de gang en roep een zuster. Nadat een zuster is aan komen rennen krijg ik een berichtje.
Misschien is het Brooke wel.
Ik open snel het berichtje die ik zojuist binnen heb gekregen, hopend dat het van Brooke is.
- verbeterd 5 sep 2014 & 2 sep 2016
JE LEEST
5 Seconds Of Exchange [Dutch]
Fanfiction! (Aan het verbeteren) 5 Seconds of Summer, wie kent ze niet? Nou.. Brooke kende ze voordat ze beroemd werden. Brooke is de beste vriendin van Lauren, het zusje van Ashton. Ze kent Ashton al heel lang, ofcourse. Na een paar jaar, als 5SOS beroemd i...