(16) Forever21 en verdwaald.

2.6K 145 7
                                    

Ik weet niet hoe laat de winkels in Tokyo sluiten, dus ik laat even dat het 'the city that never sleeps' is, zoals in New York! 

Ali's pov. 

 Ik zucht geërgerd en kijk op mijn horloge hoe laat het is. ''Dude, het is al half twee in de ochtend!'' roep ik naar Ashton. ''Ik heb nog niks gevonden voor Brooke, kom naar die winkel!'' Ashton trekt me wéér mee naar een winkel. Ik ben verbaasd dat er nog zoveel winkels open zijn om middernacht.

Ik heb teminste nog wel wat dingen gekocht voor Brooke, zoals een paar leuke jurkjes en nog make-up. ''We gaan nog maar naar twee winkels en dan ga ik écht naar het hotel! Ik ben dood moe Ashton, ik moet morgen ook nog veel dingen regelen!'' zucht ik. ''Ja, ja, ja, is dit leuk voor Brooke?'' Ashton houdt een knuffel vast een laat het aan mij zien. ''Aw die is zo schattig, ik zeg doen!'' zeg ik knikkend.

''Ja?'' vraagt Ashton. ''Ja,'' antwoord ik vastberaden. ''Kom we gaan naar de kassa.'' Ashton trekt me mee naar de kassa.

''Die winkel lijkt me leuk! Kom mee!'' roept Ashton nadat we uit de winkel zijn gelopen. ''M-maar je hebt al iets gekocht!'' stamel ik. ''Ja maar jij zei dat je pas over twee winkels naar het hotel gaat, dus!'' antwoordt Ashton eigenwijs. Ik zucht geïrriteerd en loop hem achterna.

Wanneer we éíndelijk klaar zijn met winkelen heeft Ashton alleen maar die knuffel gekocht. Hij is nogal kieskeurig qua cadeautjes kopen. Ik kijk op mijn horloge en zie dat het al onderhand twee uur 's ochtends is. Ik zucht en loop met Ashton richting het hotel. ''Het was leuk, maar ik heb maar één ding gekocht en dat is niet genoeg,'' zucht Ashton. ''Nog een keertje shoppen in Engeland?'' Ashton wiebelt met zijn wenkbrauwen.

''Nee please, het was echt erg!'' roep ik. ''Ik wist niet dat een jongen zó kieskeurig kon zijn, jeetje.'' Ashton pruilt zijn lippen en ik grinnik. We komen in een kruispunt terecht en ik wil naar links lopen maar Ashton trekt me mee naar de overkant. ''Wat doe je? We moesten naar links!'' Ik kijk hem boos aan. ''Echt niet dat is pas bij het volgende kruispunt!'' Ashton trekt me mee maar ik weiger. ''Dit ís het volgende kruispunt!'' roep ik geïrriteerd.

''Echt niet dat is pas als we oversteken en dan rechtdoor lopen,'' reageert Ashton eigenwijs. ''Echt niet! O mijn God heb je niet goed opgelet toen we naar het winkelcentrum liepen? We kwamen van links en nu moeten we naar links in plaats van oversteken.'' Ik loop terug en ga dan eigenwijs naar de straat waar we vandaan kwamen.

''Ali kom terug het is aan de overkant en dan rechtdoor!'' beveelt Ashton boos. Ik negeer hem en loop verder.

Ashton's pov.

Ik zucht geërgerd en ren naar Ali toe. Ik grijp haar bij haar arm, ze draait met een ruk naar mij toe en trekt haar arm terug. ''Oké, ik ga jou achterna want jij weet het allemaal zó goed, als we verdwaald raken is het jóúw schuld,'' zeg ik. Boze Ali verschijnt naar een triomfantelijke Ali. Ze vouwt haar armen om elkaar heen. ''Volg miss Ali maar!'' zegt ze en ze gaat lopen.

Met tegenzin loop ik achter haar aan. Dit gaat niet goed komen.

We lopen nu al meer dan een kwartier. Gelukkig zijn er nog wat reclameborden die licht geven zodat we nog de weg kunnen zien. Ik kijk naar de overkant van de straat en zie een winkel wat ik niet eerder gezien heb vandaag. ''Ali we lopen verkeerd..'' begin ik. ''Écht niet!'' antwoordt ze koppig terwijl ze verder loopt. ''Ali stop met lopen!'' beveel ik haar. Ze draait zich zuchtend om en kijkt me kwaad aan. ''Wat?'' roept ze bot.

''Kijk eens goed om je heen voordat je verder gaat lopen,'' adviseer ik haar. Ze doet met tegenzin wat ik zeg. ''I-ik denk dat we verkeerd lopen,'' stamelt ze nadat ze goed naar de winkels en straten keek. ''En wat zei ik nou? We liepen verdomme meer dan een kwartier verkeerd!'' roep ik boos en ik loop terug naar het kruispunt, wat nogal lang lopen is.

''Argh was ik maar nooit met jou mee gaan winkelen!'' roept ze boos en ze loopt me achterna.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Opgedragen aan DarcyEvita :-) Dank je wel voor je comments en votes!

ps. de GIF aan de rechterkant of bovenkant is zó cute haha

pps. BIJNA 2K READS AAAHH. 

- verbeterd 30 jul 2014 & 22 aug 2016

5 Seconds Of Exchange [Dutch]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu