(8) ''Dus.. Heb ik nog wat gemist?"

2.7K 149 11
                                    

(a/n Neem dit hoofdstuk niet al te serieus, s.v.p, het is dramatischer dan reallife)

Brooke's pov.

''Laat me los! Het was maar een fucking scheermes, verdomme!'' vloek ik terwijl ik me wil los maken van de agenten. Twee agenten houden me vast aan mijn armen en schouders en bevelen me om door te lopen. ''Wat is er verdomme erg aan een fucking scheermes! Klote polities!'' Ik probeer weg te gaan maar het lukt niet, de polititemannen zijn te sterk. ''Een scheermes heeft toevallig een scherpe mes!'' zegt de blondharige politieman. ''Ja dúh om je benen te scheren, dumb ass!'' scheld ik hem uit. ''Houd je brutale mond nou maar!'' roept de bruinharige politieman.

Jep, ik snap ook niet waarom ik van Australië naar Wellington niet werd opgepakt door een scheermes, en van Wellington naar Auckland wel. Rare wereld. (a/n ik zocht op wat je niet mee mocht nemen in een vliegtuig en ik las een scheermes omdat het een scherpe mes ofzo bevat idk)

Ik ging langs de douane en dat mens die me streng controleerde zag een scheermes in mijn handbagage. Ze riep gelijk twee agenten en die agenten ging me gelijk vast houden en meeslepen. Ik heb de jongens en bodyguards nog niet eens gezien, ze hadden hun koffers eerder en waren al bij de douane geweest, ze zeiden dat ze buiten gingen wachten op me.

''Auw, ga niet zo hard knijpen in mijn arm!'' roep ik boos. Ik zie veel fans van 5SOS die me raar aan kijken en foto's maken. Ik wil schreeuwen dat ze geen foto's moeten maken, maar ik houd me in, voor Matt. Straks krijg ik ook nog problemen bij de jongens en krijg ik haat en bla bla bla. Opeens stopt de bruinharige agent met lopen en kijkt me aandachtig aan. ''Sean, waarom stop je?'' vraagt de blondharige agent. ''Hey wacht eens, ben jij niet die ene vriendin van Luke Hemmings van 5 Seconds Of Summer?'' vraagt die bruinharige agent die blijkbaar Sean heet, aan mij. Ook die blonde kijkt mij nu aan. ''Nee je meent het,'' zeg ik sarcastisch.

Eerlijk gezegd, die Sean is best hot, denk ik. Nee geen goed moment om dat te denken, Brooke! Ik kijk ze allebei geïrriteerd aan en zeg dan:  ''Zijn jullie klaar met mij te bestuderen?"

De agenten schudden snel hun hoofd en lopen door. Ik voel mijn mobiel trillen in mijn broekzak. Hij trilt de hele tijd zonder te stoppen. ''Ga je die nog opnemen of heb je een vibrator in je broekzak?'' vraagt die blonde agent aan mij. ''Ja, gaat moeilijk hè, als twee agent mij stevig vast houden aan mijn armen.'' Sean, de agent, pakt mijn mobiel uit mijn broekzak en neemt op.

''Hallo, met Sean,'' zegt hij.

''Wie the fuck ben jij en waar the fuck is Brooke?'' hoor ik Luke roepen door de telefoon.

''Rustig aan meneertje beroemdheid. Jouw vriendin is bij mij, ze moet mee naar kantoor. Ze had iets scherps in haar handbagage,'' antwoordt Sean.

Ashton's pov.

Ik ijsbeer heen en weer, Luke is Brooke proberen te bereiken op haar mobiel. Het is nu al tien minuten dat ze er niet is, wat best lang is. Ik kijk nerveus naar Luke. Ik loop naar hem toe en hoor hem praten. ''Zet op luidspreker,'' fluister ik. Hij knikt en zet hem op luidspreker. Calum en Michael komen ook naar ons en luisteren het gesprek mee. Nadat 'Sean' iets had gezegd hoor ik iemand jammeren op de achtergrond. ''Auw! Ik kan mijn enkel niet meer bewegen!'' hoor ik iemand dramatisch roepen. ''Is dat Brooke?'' vraag ik mezelf hard op af. ''Brooke!'' roept Calum. Ik hoor dat 'Sean' de mobiel aan Brooke geeft en een minuut later hoor ik geschreeuw. 'Brooke!' roep ik.

Na een paar minuten roepen hoor ik Brooke en draai ik me om. "John, stap in de auto en vertrek, nu!'' roept ze. We kijken haar raar aan en John stapt in zijn auto, nadat hij twee agenten ziet. ''Zijn dat die agenten?'' vraagt Calum. ''Jongens ga instappen!'' roep ik en ik duw de jongens in de auto.

Brooke's pov.

Ik kijk naar rechts en zie een kantoortje. Oké ik moet NU ontsnappen, denk ik. Ik ben aan het brainstormen en bedenk iets geniaals. De agent trekt me naar rechts en ik val dan expres. Ik doe alsof ik mijn enkel heb verzwikt en lig dramatisch op de grond. ''Auw! Ik kan mijn enkel niet meer bewegen!'' roep ik overdreven. Nep tranen, nu. Ik maak krokodillen tranen en doe alsof ik huil. ''Auw het doet zo'n pijn.'' Ik grijp naar mijn enkel. Sean knielt naast me en kijkt of het echt verzwikt is. ''Dude what the fuck deed je?'' vraagt Sean boos aan de blonde. ''Bel Kristen!'' zegt hij er gelijk achteraan. De blonde grijpt zijn 'walkie talkie'.  Sean staat op en geeft mij mijn telefoon. ''Wacht hier, oké?'' beveelt Sean en hij loopt naar zijn kantoor. Mensen kijken me raar aan. Oké, nu moet ik vluchten!

Zodra Sean en die blonde mij niet aan kijken, ren ik als een malloot weg. ''Hé, kom terug jij!'' roept die blonde agent. Ik zie een 'exit' bordje en ren daar naar toe. Als ik buiten ben kijk ik achterom en zie de agent vaagjes mij achterna rennen. Ik kijk weer recht voor me en zie Luke en de jongens  heen en weer lopen. 'John, stap in de auto en vertrek, nu!'' roep ik naar de chauffeur. De jongens kijken me verrast aan maar zodra ze die agenten zien gaan ze snel in de auto stappen.

Ik kom vlakbij de auto en de agenten komen dichter bij mij. Als ik de auto heb bereikt grijpt Sean mij net aan de schouders, maar ik trap in zijn ballen en stap de auto in, trek de autodeur dicht en roep dan dat John weg moet.

Ik  kijk achter me en zie dat Sean naar zijn ballen grijpt en dat er tranen komen. Ik doe snel het raampje open en roep dan: ''Sean je bent wel een hottie hoor! Maar fuck jullie!'' Ik draai triomfantelijk het raampje dicht en kijk dan in de auto. De jongens kijken me aan met grote ogen. Ik zie nu pas dat ik wéér naast Ashton zit. ''Dus.. Heb ik nog wat gemist?'' Ik giechel zenuwachtig.

Vote

Comment

<3

-verbeterd 6 jul 2014 & 23 jul 2016

5 Seconds Of Exchange [Dutch]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu