Здравейте.. Аз съм Т/И.. Родена съм през 29.12 и се гордея с това, защото любимият ми певец е роден един ден след рождения ми ден.. А той е самият Ви.. Да вярно е аз съм АРМИ.. И със удоволствие слушам БТС и както вече разбрахте бияса ми е Ви..
Такамм..да разкажа още малко за себе си.. Аз съм на 17 и живея във малка, но много красива държава България. Нямам много приятели.. Имам само Кристияна, която много ме обичка и знаем, че винаги ще е до мен.. Мечтата ми е да обиколя света и искам да започна от любимата ми държава Южна Корея.. Тъй като баща ми ме беше изоставил когато съм била много малка (6 месеца) и той отказваше да ми изкарва паспорт незнам причината за това.. Но вече утре настъпвам 18, щях да си изкарам паспорт и щях да пътувам в Корея и след месец щях да се върна.. Забравих да ви кажа, че Кристияна (Криси), тя също беше АРМИ и си говорехме само за БТС.. Нейният баяс е Джеонкук..*29.12* Г.Т. Т/И
Станах малко по-рано от преди, защото все пак имах рожден ден и веднага станах от леглото, за да се приготвя за училище.. Да трябваше да ходя на училище..
Облякох се така:Оправих си косата и си сложих само червило подходяща на облеклото ми и спирала. Да, не обичам да се гримирам. Когато бях готова погледнах часа беше 6:45. Трябваше да тръгна. Видях мама да ми приготвя закуска, но аз й казах, че няма да ям. А тя ми подаде нещо.. Това беше билет за Южна Корея. Много се зарадвах. Благодарих й. Целунах я и здраво я прегърнах.. Тъкмо щях да излезна от къщи чух телефона ми да звъни.. Това беше Криси..
*РАЗГОВОР*
КРИСИ: Къде си ма пача!? Знаеш ли от кога те чакам пред входа!
Т/И: Идвам ма пача! Хем днеска е важен ден и за мен и за теб.. Не ми казвай, че си забравила!?
КРИСИ: Какво има днеска? Защо не мога да си спомням какво има? Кажи ми..
Т/И: Няма значение.. Чао!
*КРАЙ НА РАЗГОВОР*Тази пача как може да забрави рожденния ми ден!? Много й се ядосах!! Никога няма да й простя! Ще види тя!!
YOU ARE READING
My dream came true..(Taehyung×reader) [НЕ Е ЗАВЪРШЕНА]
AdventureМомиче, която мечтае да обиколи света като започне от Южна Корея..но какво ли я чака там.. #3- btsv (30.04.2019г.)