*СЛЕД 1 МЕСЕЦ*
*ГЛЕДНА точка Т/И*Вече мина един месец, свикнах с новия си живот, свикнах с момичетата, с мама си говоря много рядко защото нямам време.
Днес е 30-ти Май, вече сме готови да дебютираме. Много съм щастлива и същевременно много притеснена. В момента се приготвям за първото ни шоу.
Все още не мога да повярвам, че ще дебютирам. Дано всичко да мине прекрасно. Дано да бъде добро шоу.
Накрая.. Готови сме за шоуто. Вече сме в сцената. Боже мои не очаквах да има толкова много зрители. Сега се притеснявам още повече. За първи път ще танцувам и рапирам пред толкова много зрители. Представихме се пред всички. И вече беше време за започване.
Когато чух песента се успокоих, поне малко се успокоих. Давах всичко от себе си. Чух някои гласове да ми викат името. Това ме зарадва много. И по този начин се успокоих. Вече забравих за всичко и просто си танцувах и рапирах. Чувството да те гледат толкова много зрители е уникално.
Шоуто свърши. Ние се отидохме зад сцената. Аз започнах да рева, но от щастие. Това беше уникално. Криси ме чакаше зад сцената. Като я видях се разревах още повече. Не се виждаме от 1 месец. Много ми липсваше..
След като я прегърнах, отидох при другите, за да ги прегърна. Те също ревяха. Петте се прегърнахме и викнахме "Fighting". Постояхме още малко там и като се успокоихме се прибрахме.
*ГЛЕДНА ТОЧКА ВИ*
Днес дебютираха нова група на име SAT GIRLS. Колкото разбрах, групата се състои от 5 момичета, 3 от тях са вокалист и 2 рапъри.
Събрахме се с момчетата у къщата ни с Джеонкук.
Шоуто започна. Забелязах, че 2 от тях да чужденци. Те се представиха. Първата се казваше Квин, след нея се представи Джери, след нея беше Емили и после Карл, последна беше Т/И. Много ми е позната. Не помня къде съм я видяла, но много е красива. След като тя се представи забелязах, че всички ме зяпаха.
Ви: Какво има? Защо ме гледате така, по този начин..?
Джимин: Нищо..
Ви: Еми.. добре щом така казваш..
Шоуто започна. Песента беше яка. Танцуваха много яко,но най-вече Т/И. Не можех да отделя очи от нея. Беше много красива и много сладка.
Беше ред на Т/И. Тя рапираше перфектно.
РМ:Уауу.. Това беше перфектно. Тя рапира удивително.
Шуга: Да, така е.
Джимин: Не е ли е твърде сладка, но и много Суег (SWAG).. Хареса ми. Ти как мислиш Ви?
Ви: И аз мисля така.
Джимин: Хах, знаех си.
Шоуто свърши. Беше перфектно. Много ми хареса. Т/И беше много сладка и красива.
РМ: Е момчета.. Коя беше най-добре според вас?
Джеонкук: Т/И.
Джимин: Да Т/И.
Джин: Според мен Т/И беше добра, но Карл ми хареса повече.
РМ: Според мен Квин беше също добра.
Джей Хоуп: Аз избирам Т/И, танцува и рапира уникално.. Но и Джери не беше зле.
РМ: Ви?? Ти кой избираш?
Ви: Не знам. За сега е Т/И.
Джимин: Как така за сега?
Ви: Емм..за сега..тя ми хареса повече, но все пак това е първата им песен. Не се знае кой ще харесам после..
.
.
.
.
.
.
.
.Хора, здравейте. Завърнах се. Сори за това, че не споделих нова част. Мисля всяка седмица да споделям нова част.
Надявам се да Ви е харесала новата част..
YOU ARE READING
My dream came true..(Taehyung×reader) [НЕ Е ЗАВЪРШЕНА]
AdventureМомиче, която мечтае да обиколи света като започне от Южна Корея..но какво ли я чака там.. #3- btsv (30.04.2019г.)