ПЪРВА ЦЕЛУВКА

188 15 1
                                    

Без да се замисля тръгнах да я целуна, но се спрях, защото не знам какво тя чувства към мен.. То и аз не знам какво чувствам към нея.. Прегърнах я здраво и целунах, челото й.

Ви: По-добре ли си?
Т/И: Да.. Благодаря..- едвам чух последното, което каза.
Ви: Няма проблем.

Филма свърши..И я заведох в ресторант.. поръчахме си нещо за ядене.. часа беше още 13:00 имахме още много време до вечерта. Щяхме да ходим на дискотека.

Реших да й предложа да се поопознаем..

Ви: Т/И, разкажи ми малко за себе си.
Т/И: Какво искаш да знаеш за мен?
Ви: Ами.. незнам.. например за детството си, за това как реши да дойдеш в Корея..
Т/И: Дообрее.. значи.. аз живея с мама във България.
Ви: А баща ти?
Т/И: Той.. ни е изоставил, когато аз съм била много малка..и дори не съм го виждала досега..
Ябаа, аз какво направих току-що.. Тя е тъжна заради мен. Защо изобщо я попитах!?
Ви: Извини ме.. Не исках..- бях прекъснат от Т/И.
Т/И: Ти не си виновен за това..Няма нужда да ми се извиняваш. На мене вече не ми пука за него.
Ви: Добре..
Т/И: А и да дойда в Корея и да видя вас ми беше най-голяма ми мечта..а то се сбъдна сега имам друга мечта.
Ви: Каква?
Т/И: Тайна..
Ви: Тайна?
Т/И: Да. Искаш ли да вземем и Криси с нас.
Ви: Криси беше приятелката ти, нали?
Т/И: Да същата..Тя не ми е само БФФ а и сестра. А може ли да викнем и Джеонкук?
Ви: За ко?
Т/И: Еми, той е..баяса на Криси..
Ви: Оо, тогава няма проблем, чакай ще му се обадя..

Аз се обадих на Джеонкук..

*РАЗГОВОР*
Куки: Ало?
Ви: Ало Кук..
Куки: Ко има?
Ви: Искаш ли довечера на дискотека с две момичета?
Куки: Що, щом има момичета съм навит!
Ви: Добре тогава ще се чуем пак довечера..
Куки: Оки. Чао!
Ви: Чао!
* КРАЙ НА РАЗГОВОР*

*ГЛЕДНА ТОЧКА Т/И*

Реших да се обадя на Криси..

*РАЗГОВОР*
Т/И: Ало Криси, приготви са довечера ще ходим на дискотека..
Криси: Оо, не ми се ходи..
Т/И: Ама не знаеш кои двама ще са с нас!?
Криси: Кои двама?
Т/И: Ви и Куки!
Криси: Какво!?
Т/И: Даа, правилно чу.. Ало...Алооо..
*КРАЙ НА РАЗГОВОР*

Тя ми затвори.. Хаха

*ГЛЕДНА ТОЧКА КРИСИ*

Като чух за това, че Джеонкук ще ходи на дискотека с нас щях да се развива от радост.. Дори и не съм забелязала, че съм затворила телефона на лицето на Т/И..
Веднага изтичах до гардероба, за да си избера дрехи за довечера..
***

*ГЛЕДНА ТОЧКА Т/И*

С Ви си прекарахме прекрасно и ето дойде време за дискотеката.. Ви ме заведе до хотела и ми каза да се оправя бързо, щот не искал да чака.. И такам когато се качих в стаята навсякъде по земята имаше дрехи.. беше пълен хаос..

Т/И: Какво по дяволите се случи тук!?
Криси: Ами не мога да си избера дрехи за дискотеката..
Т/И: Охх боже давай по-бързо щото Ви на чака долу пред хотела!
Криси: Какво!? Ви.. Ким Таехьонг.. На чака.. нас.. долу пред хотела..!!
Т/И: Даа, Хайде давай!!

След 20 минути бяхме готови.. слезнахме долу и се качихме в колата на момчето на мечтите ми.. Ние седнахме отзад, отидохме в няква къща и къщата се оказа, че е на Джеонкук.. Криси щеше да припадне, когато видя Джеонкук.. а той като я видя как е почервеняла се засмя..

И такам стигнахме до дискотеката.. Когато слезнахме от колата се запознахме с Джеонкук, Криси трепереше цялата.. Аха това момиче.. И така влезнахме вътре, имаше много хора.. седнахме на една маса, която беше единствена свободна..
Поръчахме си алкохол, макар че не обичам го изпих и не след дълго не знаех къде се намирам..

*ГЛЕДНА ТОЧКА ВИ*

Т/И се беше напила и беше много сладка.. Не знаеше ко говори, ама изобщо.. Не очаквах да се напие толкова бързо.. изведнъж усетих как Т/И се опитваше да ми каже нещо..

Т/И: Ви.. ще.. ще повърна..
Ви: Недей, чакай..

Взех я като булка и я заведох в тоалетната.. помогнах и да повърне, измих и лицето..

Ви: По-добре ли си?
Т/И: Аа, много си сладък..
Ви: Аз ли?
Т/И: Да! Може ли да те целуна?
Ви: Виж Т/И не си в себе си!

Усетих меките й устни върху устните си.. целувката беше кратка, защото тя беше заспала след целувката.. беше много сладка..

Ето я и новата глава..
Извинете за грешките и моля коментирайте, за да знам дали Ви харесва книгата..
캄사합니다~💕

My dream came true..(Taehyung×reader) [НЕ Е ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now