*Гледна точка Т/И*
...Мина около месец, всичко беше нормално. Групата ни вече има няколко награди. Имаме нов албум на име "LOVE", но и BTS имат нов албум "MAP OF THE SOUL-7". Много як албум както винаги, все пак те са BTS.. Колкото и да се опитам да забравя Ви, толкова повече се влюбвам в него.. В новия им албум толкова е як и секси... Обичам го повеяе от всичко, но той по незнайна причина се прави че не се познаваме. Не го разбирам...
Днес бяхме вкъщи с момичетата. Реших да викна Криси на гости, все пак не сме се виждали от бая време. И ето я, тя пристигна..
Т/И: КРИСИИ...- прегърнах я много здраво.
Криси: Т/И, успокой се, немога да дишам...- каза тя, след която я оствих, за да може да диша.
Тя започна да се хили на тва което направих, а след нея и аз..
Т/И: Айде, влез..
Квин: Криси, добре дошла!- тя я прегърна и останалите следиха примера й.- Как си? Как е живота?
Криси: Ами, добре. А при вас как е?
Джери: Супер ее~
Криси: Радвам се!
Т/И: Криси, искаш ли нещо за пиене?
Криси: Ами, кафе ако може.
Карл: Разбира се, че може. Някой друг?
Всички поискаха кафе и Карл отиде да ни направи кафета. Все пак тя е най-голямата..хдд.
Всички клюкарствахме, забавлявахме се много.. Наистина беше много забавно. Попитаха я как върви с Джеонкук. И тя каза, че мислят да се женят. Много се зарадвахме за нея, най-вече аз. Накрая успя да е щастлива и скоро очаквам малки внучета от тях..хехе.
Т/И: Криси, искаш ли да ти покажа стаята си?
Криси: Да, разбира се!
С криси отидохме в моята стая.
Криси: ОМГ..стаята ти е огромна..
Т/И: Даа..още първия ден когато се преместихме тук, аз спечелих тази стая и всичкото отгоре съм сама!
Криси: WOW.. а другите?
Т/И: Ами те са по две в стая.
Криси: Знаеш ли какво научих за Ви..
Т/И: Какво?
Криси: Ами, след като ние си тръгнахме преди 2 години, Ви е..
Т/И: Ви е какво?
Криси: Ами той е..
Т/И: Криси кажи ми какво е станало с него!
Криси: Ви е катастрофирал..
Т/И: КАКВО!? КАК ТАКА!?- аз още кат чух за това, започнах да плача.
Криси: И е забравил за последната 1 година от живота си, а именно годината която бяхте заедно..
Като чух това, вече осъзнах че затова не ме познава.. А аз се държах лошо с него.. Мислех си че се прави... Колко съм ПРОСТА!! Започнах да рева още повече.. Момичетата явно са чули как се изкрещях "КАКВО!?" и те бяха в стаята ми.
Квин: Какво става?
Т/И: Криси трябва да го видя!- казах аз през сълзи.
Криси: Добре, но първо искам да се успокоиш.
Джери: Т/И, какво става доре ли си?
Т/И: Момичета, добре съм, после ще ви обясня всичко..Обещавам.
С Криси тръгнахме към тяхната къща с Джеонкук и Ви. Вече бяхме там. Криси отключи и аз направо влезнах и потърсих Ви. Видях Джеонкук..
Т/И: Къде е той?- казах аз. Той погледна към Криси въпростелно и после към мен.
Джеонкук: В стаята си.
Т/И: Къде точно се намира стаята му?
Джеонкук: Втория етаж, първата стая вдясно.
Веднага изтичах дотам и с гръм и трясък влезнах вътре. Той спеше дълбоко.. Приближих се и легнах до него. Той явно усети, че има някой до него и си отвори очите.
Ви: Ти..
Т/И: шшшт..просто да поспим малко двамата..- казах аз с тих глас и го прегарнах.
Усетих как и той ме прегръща.. Миришеше както преди 2 години.. Както аз обичах.. Наистина го обичам повече от всичко...и така съм заспала...
.
.
.
.
.
.
.
И ето ме завърнах се след почти 1 година.. Ужас. Съжалявам че не съм споделяла нова част от толкова дълго време.. Но от тук нататък мисля да споделям всяка седмица.
Такамм.. BTS имат нов албум! Какво мислите за албума и кой ви е favourite song от албума? Моля пишете в коментарите../Моя е We Are Bulletproof- the Eternal/
До другата седмица..
ОБИЧАМ ВИИИ!!
YOU ARE READING
My dream came true..(Taehyung×reader) [НЕ Е ЗАВЪРШЕНА]
AdventureМомиче, която мечтае да обиколи света като започне от Южна Корея..но какво ли я чака там.. #3- btsv (30.04.2019г.)