Хотела ми хареса много. Имаше много хубава баня. А най-много ни хареса стаята. Всекидневната ни беше за едно със стаята. То изглеждаше така:
Аз бях в леглото от страната на прозореца.
Когато си подредихме нещата вече беше 22:00. Решихме да си говорим двете. Говорехме си за БТС, за концерта им, гледахме клипчета, лигавехме се, така и не разбрахме как часа стана 4:30. Решихме да си легнем, защото утре ще се разходим из Сеул. Бях много щастлива. Щяхме да ходим на изложбата на БТС. Пожелах й хубави сънища, тя също ми отговори. И така заспахме.
*СЛЕДВАЩИЯ ДЕН*
Станах към 10:00 видях, че Криси още спи. Отидох да си измия лицето и зъбите. После реших да взема нещо за закуска. Слязо долу, за да поръчам храна. Имаше огромен избор и си избрах това за двете ни:Не съм виждала такава храна преди и не знам как се казва. Качих са в стаята. Криси още спеше реших да я събудя. Побутна я няколко пъти, но нямаше реакция. Тогава взех си възглавницата и започнах да я удрям. Тя леко отвори очи и ми се развика.
-Защо ме събуди толкова рано!?
-Рано?- й казах аз докато й показват часа.
-Еми да рано е. Още е 10:30.
-Трябва да ставаш веднага и да се наяде, защото се разбрахме, че ще ходим на изложбата. Не помниш ли!?
-Оо.. да. Съжалявам забравих.Когато се наядохме вече беше почти 13:00. Оправихме се.
Аз бях така:
YOU ARE READING
My dream came true..(Taehyung×reader) [НЕ Е ЗАВЪРШЕНА]
AdventureМомиче, която мечтае да обиколи света като започне от Южна Корея..но какво ли я чака там.. #3- btsv (30.04.2019г.)