Вече бях пред училището, но Криси я нямаше там. Реших да влезна в стаята, но и там я нямаше.. Къде изчезна? Нали уж ме чакаше пред входа!? Реших да се разходя малко. Но пак я нямаше. Звъннах й, но нямаше отговор. Първия час имахме математика, любимото мии..
Часовете минаха, а Криси още я нямаше.. Къде изчезна изведнъж!? А и нищо не ми е казала.. Реших да й звънна отново, но напразно.. Пак не ми вдигна.. Реших да се прибера. Като се прибрах непознат номер ми звънна.
Реших да отговоря:*РАЗГОВОР*
-АЛО, кой е?И кой търсите?-казах аз любопитно
-Добър ден.. Може ли да дойдете у тях, защото приятелката ви е във беда..
-Какво!? Веднага идвам!!
*КРАЙ НА РАЗГОВОР*Разтревожена и уплашена за приятелката си, тръгнах веднага към мястото. Пристигнах след около 10 минути. Веднага чукна по вратата. Отвори ми Криси. Прегърнах я и я попитах какво се е случило с нея, но тя не ми отговори. Като я погледнах, тя се хилеше. Не разбирах какво по дяволите се случва.
-Ела, ела..-каза тя едвам.
Когато влезнаха вътре беше много хубаво украсено. Навсякъде по земята и тавана имаше балони върху, които пишеше "Честит рожден ден". Имаше торта върху, която имаше снимката на Ви:
Чуваха се викове около мен:
"Честит рожден ден.." Беше уникалноо..
После видях как приятелката ми ми подава нещо.. това беше подарък. Прегърнах я и отворих подаръка. Оо не това е албум на БТС. Полудях.. Прегърнах я още по-силно.Видях, че и сестра й е там. Аз знаех, че има сестра, но не сме се запознали.
-Здравей..Аз съм Т/И. А ти трябва да си Никол, нали? Приятно ми е да се запознаем.
-Да, аз съм Никол. Приятно ми е да се запознаем Т/И. А и Честит Рожден Ден..- след като го каза ме прегърна и аз й отговорих.-Т/И, хайде да изядем тортата!- каза Криси.
-НЕ, секунда..- казах аз и си извадих телефона. А после снимах тортата.
КАКВО!?-Каза тя изплашена, но се успокои като видя телефона.-Оф Т/И, помислих си че се случи нещо. Уплаши ме ужасно.
-А питаш ли ма мене!? Знаеш ли как се уплаших като някъв непознат номер ми звънна и ми каза, че си във беда!?
-Емм, съжалявам, но това беше изненадата. А кога ще отидеш да си изкараш паспорт?
-Утре и след седмица отиваме в Корея. Мама ни е купила билети.
-Сериозноо..?
-Даа..А аз също купих билети за концерта на БТС..
-Т/И, ти сериозно лии!? Олее нее.. Не мога да повярвам, че ще сме там..! Никол искаш ли да дойдеш и ти с нас?
-А неее.. Знаеш, че не обичам корейци..
-Таз па.. Емм, добре щом не искаш. Ти си знаеш..*СЛЕД СЕДМИЦА*
Накрая след седмица сме в Корея.. Кацнахме в Сеул. Тук е уникалнооо.. Навсякъде имаше снимки на известни групи. Това ме радваше много. Отидохме на хотел близо до летището. Чакахме с нетърпение концерта, за което има още много време около 5 дена. Олее ще видя БТС на живо.. Това ми беше едната мечта. То вече се сбъдваше..
Добър ден. Нова глава дано да ви хареса. Извинете ме за допуснатите грешки. Съжалявам. А и знам за сега е скучно, но обещавам ви, че ще е много яко после.
Нова глава ПОНЕДЕЛНИК..💕
YOU ARE READING
My dream came true..(Taehyung×reader) [НЕ Е ЗАВЪРШЕНА]
AdventureМомиче, която мечтае да обиколи света като започне от Южна Корея..но какво ли я чака там.. #3- btsv (30.04.2019г.)