НОВО НАЧАЛО

140 13 2
                                    

*ГЛЕДНА ТОЧКА Т/И*
Вече мина цяла седмица откакто се случи онова с Ви. От тогава нито ми писа нито ми се обади. Исках поне да ми се обади и да ми каже защо не беше дошъл на срещата. Но той нито ми се обади нито пък ми писа съобщение.
Вече нямаше смисъл. Ние с Криси се връщахме във България. Криси беше щастлива, защото бяха заедно с Джунгкук.. Да те станаха гаджета.
И така вече трябваше да тръгнем към летището, защото часа ни наближаваше. Джунгкук ни закара до летището..Ви го нямаше отново. Очаквах да дойде и той, но него го нямаше.
Джеонкук и Криси се прегърнаха силно. След, което я целуна. А аз я чаках и заплаках отстрани. След което Криси тръгна към мен, а аз си изтърках сълзите. Все пак не исках да ме види така, но не успях..тя ме видя.

Криси: Т/И, не плаче моля те. Всичко ще е наред.
Т/И: Не мога..можеше поне да дойде да ме изпрати. Исках поне, за последен път, да видя лицето му, да целуна нежните му устни, да разроша косата му..тогава..- Аз се разревах.- Аз...аз го обичам Криси. Аз не го харесвам..АЗ ГО ОБИЧАМ..
Криси веднага ме прегърна и се опита да ме успокои. След около 5мин. се чу, че самолета ни ще литне след 10мин. Решихме да тръгнем. Аз се успокоих, поне малко забравих за него, но след като самолета литна аз пак се сетих за него. Отново ронех сълзи. И така съм заспала.

*ГЛЕДНА ТОЧКА ВИ*

Днеска Т/И си тръгваше. Джеонкук ми каза да дойда с него да изпратим момичетата, но нямах смелоста да погледна лицето й.
Джеонкук тръгна и реших да го следя без да забележи. Исках да я видя. Проста да я видя. Толкова я обичам, но нямам смелост. А и не мога да бъда с нея. Не искам да я вкарам във беля. Аз съм ужасен човек. Но тя не трябва да знае затова.
Видях я като слезна от колата на Куки. Беше с очила, това ми пречеше да видя хубавите й очи. Толкова е отслабнала. Сигурно заради мен. Не трябваше да я изоставя точно тогава. Мразя себе си..
Влезнаха след тях. Видях Джеонкук да прегръща Криси, а Т/И..тя..седеше от страни и плачеше. Явно..е очаквала да дойда и аз. Защо я наранява толкова много. Единственото нещо, което искам в момента е да я целуна..След това да я прегърна, да й целувам челото.. искам я свой..
Те..си..тръгнаха. Вече нея я няма. Плачех докато отивах до колата. Някой ме спря.. това е Джеонкук. Той също плачеше. Той ме прегърна и аз му отвърнах. След като се успокоихме, се прибрахме.

*ГЛЕДНА ТОЧКА Т/И*

Вече бяхме във България. Вече се прибрах у дома, Криси също. Прегърнах мама и тати. Бях щастлива да ги видя. Мама ми каза, че съм отслабнала, и то много. Аз се засмях, защото според мен съм качила килограми вместо да ги дам.. Охх много ми липсваха..

*СЛЕД 1 ГОДИНА*

*ГЛЕДНА ТОЧКА Т/И*

Все още не успях да го забравя. Скоро изкараха нов албум, на име: MAP OF SOUL- PERSONA.. А песента ме кара да го усещам до себе си. Песента се казва "Boy With Love". Не мога да спирам да гледам клипа. Божее..колко много му отива синя коса.. много е сладък. Дали ме помни все още..
През това време ме избраха за трайни в YG ENTERTAINMENT.. Утре отивам в Корея, но повече няма да се връщам. Криси и Джеонкук все още са гаджета. И тя ще дойде с мен и ще живее с Джеонкук. А аз ще дебютира с група на име: SAT GIRLS (Sweet And Tasty GIRLS). Общо ще сме 5 мембъра.
Аз съм рапър. Обичам да рапирам и то много. Много съм развълнувана..
Странното е, че ще дебютираме без да чакаме няколко години.
Ще видя Blackpink отблизо това е много красиво нещо...
Нямам търпение да ида и да се запозная с групата си и Blackpink също...
След една година..ново начало..

Това е новата глава. Свърши по-рано от очакваното, затова го споделих много по-рано. Дано да Ви хареса.
Не забравяйте да натиснете ☆..
А между другото историята ми е на 3то място от "btsv".. БЛАГОДАРЯ ВИ ЗА ВСИЧКО~🙏
ОБИЧКАМ ВИИ~💕

안녕 ~❤
사랑해요 ~💕

My dream came true..(Taehyung×reader) [НЕ Е ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now