*СУТРИНТА- 8:30*
Събудих са от силно удряне на вратата. Погледнах часа беше още 8:30. Кой по дяволите чука на вратата в 8часа сутринта!? Мамка му!
Станах от леглото с голямо нежелание. Отворих вратата с почти затворени очи и някой влезе вътре и веднага затвори вратата.
Т/И- Какво по дяволите се случва!?- казах много ядосана- Кой си?- продължих докато си търсех очите.
Ви- Чакам те от половин час вънка! Как можеш да накараш човек като мен да чака вън!?
Т/И- Ви.. Оппа!?
Ви- Шшшт..само Ви.. Няма Оппа!
Т/И- Но..
Ви- Няма "но"..- махна си маската- Хайде да тръгваме..
Т/И- Къде?
Ви- На среща.
Т/И- Но.. аз.. съм по.. пижами..- посочих си пижамите. А те бяха на Тата..
Ви- Да и..- той се засмя. Беше много сладък.- Пижами на Тата. Хмм значи баяса ти съм аз..- той ме придърпа към себе си и в лицето му се появи перверзна усмивка.
Т/И- Не.. не е вярно..- усетих как почервенях и си обърнах лицето към другата страна.- Баяса ми.. е.. Джунгкук!
Ви- Оооуу.. така ли..- той се засмя отново и ме прегърна.- Не можеш да лъжеш.. Нали знаеш..?
Т/И- Аз.. не лъжа..
Ви- Да де само малко.. Хайде за тръгваме..Той ме хвана за ръката.. отидохме до колата му. Накара ме да седна отпреде до него.
Т/и- Не съм си взела телефона.. Ако Криси ме потърси.. Много ще се уплаши..
Ви- Пиши й, че си с мен..- той си подаде телефона- кажи й да не су тревожи за теб..
Т/И- Добре..Взех му телефона и изпратих съобщение на Криси:
*СЪОБЩЕНИЕ*
"Криси аз съм Т/И.. Забравила съм си телефона в стаята.. Аз съм с Ви.. Не се тревожи за мен.."Т/И- Къде отиваме?
Ви- Тайна..*СЛЕД 30 МИНУТИ*
Т/И- Къде сме?
Ви- На кино..
Т/И- Кино? Какъв филм ще гледаме?
Ви- Страшен.
Т/И- Но.. Аз.. не мога да гледам страшинфилм..
Ви- Защо? Аз съм с теб.. ще видиш не е толкова страшен филма..
Т/И- Добре..Той ма стисна здраво ръката и влезнахме в залата. Седнахме си по местата. Странното беше, че нямаше никой освен нас двамата. Филма започна и..
*ГЛЕДНА ТОЧКА КРИСИ*
Събудих са към 13:00. Отидох във банята. Измих си лицето и зъбите. Взех си кратък душ и чак когато излезнах от банята забелязах, че Т/И я няма..Тъкмо щях да й се обадя и видях, че имам съобщение от непознат номер..
Съобщението гласеше така:*СЪОБЩЕНИЕ*
"Криси аз съм Т/И.. Забравила съм си телефона в стаята.. Аз съм с Ви.. Не се тревожи за мен.."Ви, Ви ли!?? Но.. Как.. Какво? Тя не са е шегувала с мен снощи. Тя наистина го е видяла.. WTF..
*ГЛЕДНА ТОЧКА ВИ*
Филма не беше много страшен, но сигурно Т/И не мисли така. През цялото време си криеше очите..
Изведнъж чух силно пишене и някой ме прегърна.. това беше Т/И. Отвърнах й..Ви- Шшт.. мина страшното.. спокойно. Казах ти, че съм до теб..
Т/И- Страх ме е!!- тя започна да реве..
Ви- О не, пак ли.. Не плачи, моля те..- избърса и сълзите. Беше толкова сладка.. искам да я имам.. искам да е моя.. искам я.. за първи път чувствам такова нещо към някоя.. искам да я целуна..Без да се замисля..
Ето я и новата глава.. Съжалявам, че е кратка..
Съжалявам за грешките..
Моля Ви пишете на коментари дали Ви харесва или не.. И благодаря много за подкрепата Ви.. Обичам Ви..💕
캄사합니다~💕
YOU ARE READING
My dream came true..(Taehyung×reader) [НЕ Е ЗАВЪРШЕНА]
AdventureМомиче, която мечтае да обиколи света като започне от Южна Корея..но какво ли я чака там.. #3- btsv (30.04.2019г.)