Събудих се от приятна миризма, приятна и много добре позната.. Бях сгушена във Ви. Толкова много го обичам.. Отворих си очите и леко повдигнах глава, за да го видя по добре. Както винаги беше невинно като едно малко дете. Устните му изглеждат все така мекички като памук. Колко много искам да се изгубя в тях, като преди 2 години.. Косата му е така мекичка както винаги.. Лицето му като бебе..
-Знам, че съм много красив.- каза той и ме погледна право в очите като си отвори очите. Очите му са дълбоки като океана. Бих убила за тези очи.
-Да, така е!- казах докато все още го гледах в очите.
-Джунгкук ми беше разказал, че преди да катастрофирам и забравя всичко съм бил влюбен в теб.- той е знаел за мене през цялото време.. Защо не се е опитал да поговори с мене и да ми обясни всичко.
-А защо не се опита да поговориш с мене и да ми обясниш какво се е случило?
-Амми, не знам, чувствах се някакси странно. Мислех си, че си ми ядосана за това, че съм те изоставил точно преди срещата ни.
-Но ти нали беше забравил всичко? Как помниш това?
-Ами Криси и Джунгкук ми обясниха всичко каквото знаят.. Единственото което не помня е за какво съм те изоставил.. Моля те да ми простиш за всичко това.
-Добре няма проблем. Разбирам всичко, разбирам как се чувстваш.- казах и погалих косата му. Той ме гледаше като преди 2 години, немога да повярвам..
-Т/И, искам за да се извиня да те водя на среща..
-Да, разбира се! Къде и кога?- не изчаках да довърши, откога чакам този момент отново да съм с него.
-Хах, добре. Утре към 18:00 ще те взема от вас.
-Супер!
-Айде да отидем при другите.
-Айде.- съгласих се и излезнахме от стаята.
Криси и Джунгкук бяха в хола сгушени гледаха филм.
-Ооо, я виж ти кои са се събудили от дълбок сън.- каза Джунгкук.
-Любов, остави хората, не виждаш ли че са целите червени като домат!- каза Криси и двамата започнаха да ни се смеят.
-Я млъкнете!- каза Ви, със сериозна физиономия. Но не издържах и аз започнах да се хиля. После и Ви ма последва. Хилехме са около половин час след което реших вече да се прибера. Беше станало много късно.
-Айде хора аз си тръгвам, стана късно. Момичетата сигурно се притесниха за мене.
-Добре, аз ще те изпратя до вас.- каза Ви. И аз се съгласих.
Вече бяхме пред къщата.
-Айде до утре, Ви!
-До утре!- каза Ви и ме целуна по бузата. Усещах как се изчервявам затова си скрих лицето.
-Много си красива когато се засрамиш.- каза той. Тогава се засрамих още повече. Тъкмо отворих врата в опит да слезна от колата. Чух гласа на му.
-А целувка за мен няма ли?- каза той малко раздразнен.- аз се засмях и го целунах по бузата. И веднага след целувката видях квадратната му усмивка, което ми липсваше адски много..
-До утре!- казах за пореден път и слязох от колата.
Когато влезнах вкъщи всички бяха застанали пред вратата.
-ОМГ, това Ви от БТС ли беше!- каза Джери.
-Видяхме как те целуна по бузата и ти му отговори по същия начин!- каза Квин щастлива.
-Разкажи ни всичко бързо!- каза Емили и ме накараха да седна на дивана.
-Амии..- обясних им всичко. Абсолтно всичко. От начало до край. Слушаха ме с интерес, и се радваха за нас. Радвам се че имам толкова добри приятелки като тях и Криси. По-точно СЕСТРИ!.....Ето я и новата глава. Надявам се да Ви харесва книгата ми. Може ли в коментарите да ми пишите как намирате книгата ми? Наистина много ми е интересно дали ви харесва или не.. До следващия път. Обичам вии~
KAMU SEDANG MEMBACA
My dream came true..(Taehyung×reader) [НЕ Е ЗАВЪРШЕНА]
PertualanganМомиче, която мечтае да обиколи света като започне от Южна Корея..но какво ли я чака там.. #3- btsv (30.04.2019г.)