ПАРТИ!?

96 7 5
                                    

*СЛЕД 1 МЕСЕЦ*

Вече свикнахме с това, че сме идоли. Взехме си първата награда и сме много щастливи.

С мама си общувахме от време на време. С BLACKPINK бяхме като сестри. Винаги ни даваха съвети. Даже с Jennie станахме най-добри приятелки.

Вечеряхме си у нас, с момичетата. Телефона на Квин позвъня.

-Ало..КАКВО!?..СЕРИОЗНО!?..Добре..Чао!

Тя беше в шок. Реших да я попитам какво е станало.

-Квин, какво стана?

-Момичета няма да повярвате какво стана..

-Какво стана?- попитаха другите.

-BTS ни канят на парти у къщата им.

-Какво!?- викнахме всички.

Всички започнаха да скачат и да тичат из къщата. Но аз не се радвах толкова много за това, защото все пак Ви е там. И не искам да се срещна с него.

-А кога е било партито.- попитах аз.

-Към 23:00.

-Не е ли е много късно.

-Ами нормално е, все пак това парти.

-Ами да- потвърдиха другите.

-Аз не искам да идвам.

-Ааа, не може. Поканени сме всички. Трябва да си с нас. Ние сме една цяла група. Защо не искаш да дойдеш с нас?- попита като един лидер Квин.

-Не че не искам да идвам с вас, не искам да видя него..

-Кой?

-Ви.

-Какво е станало, че не искаш?

Аз им разказах всичко..

-Т/И..Разбирам те, но..трябва да дойдеш с нас.

-Да, добре и аз ви разбирам. Добре ще дойда.

-Добре тогава. Хайде да се приготвим. Часът е 21:00. Имаме 2 часа.- каза Квин като тръгна към стаята си.

И ние следихме примера й.

Влезнах и си взех един душ. Изезнах от банята, и се запътих да си избера дрехи. По точно рокля.

Избрах си това:

Оправих си косата

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Оправих си косата. Направих си грим. Напръсках си парфюма. Вече бях готова. Взех си чантата и излезнах от стаята. Понеже часът беше станал 22:30, всички чакаха мен.

-Т/И, хайде ще.. УАУ..- каза Квин, но не можа да си довърши изречението.

-Защо всички ме гледате така.

-Как защо! Много си Красива и секси за това..-каза Джери.

-Моля ви са момичета. Не говорете така.- аз се засрамих чак станах като домат.

-Добре стига си се превръщала в домат. Грима ти ще се развали.

Качихме с в колата и потеглихме към къщата на BTS.

След половин час бяхме там. Когато влезнахме ни посрещнаха самата група BTS. ОМГ..Ви е там също.

Квин беше пред мен. А след нея вървях аз. Първият член беше RM.

-Добре дошла!- каза той с усмивка. И аз му отвърнах с усмивка и се поклоних.

-Добре дошла!- каза SUGА. Аз се поклоних. И така мина докато не стигнах до JUNGKOOK.

-Добре дошла Т/И!- каза той като ме прегърна. -Криси е вътре и те чака.

-Добре.- казах аз като се усмихнах широко.

И следващия беше Ви!! Офф не, не мога да го гледам право в очите.

-Добре дошла! Беше Т/И, нали? Приятно ми е цхе се запознахме каза той.

Аз само се поклоних и го подминах без да му говоря.

Той ма гледаше учудено, но не ми пука! Да не беше ме изоставил. И се прави че не ме познава. Тъпанар..Много ма е яд..!

.

.

.

.

.

.

.

.

Ето я и новата глава. Дано да ви хареса..

My dream came true..(Taehyung×reader) [НЕ Е ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now