*ГЛЕДНА ТОЧКА Т/И*
Събудих се много щастлива, защото ще пътувам в Корея. Но от друга страна ми е тъжно, защото никога повече няма да видя родителите си. Можех да им звънна, но не е като да се при тях, нали? А и ще е трудно да им се обадя заради часовата разлика.
Отървах са от тия мисли и станах от леглото. Измих си лицето и зъбите. Взех си душ. Полета ми е в 12:00часа, така че нямаше смисъл да бързам много. Все пак още е 9:00часа.
Мама ме викна за закуска. Аз следвах при нея. Беше изготвила много неща. Стана ми още повече тъжно. Все пак щях да опитвам за последно тая закуска и повече нямаше да мога да ям от нейната храна. Прегърнах силно мама, а тя започна да реве. Следователно и аз. Обясних й, че ще й обадя всеки ден и ще се виждаме по видеочата.
Веднага, след като се успокоихме, закусахме за последно заедно. После се сетих за нещо..
Т/И: Мамо..
Мама: Да!
Т/И: Защо и ти не идваш в Корея при мен след няколко месеца. Ще наемем апартамент или къща. Какво ще кажеш?
Мама: Не знам..ще ми е трудно да свикна там, не им знам езика, а и без език няма какво да работя.
Т/И: Мамо, аз за какво съм там. Ще те запишем на курсове по Корейски, а ти няма да работиш, защото се имаш дъщеря, която ще работи. Аз ще работя и вместо теб!
Мама: Ами не знам..
Т/И: Няма не знам! След 8 месеца ти купувам билет за Корея и идваш, а аз ще наемам и ще обзавеждам новата ти къща, която ще е близо до мен, до тогава.
Мама: Еми..добре тогава..
Т/И: Мерси Мамоо~ Обичам те..и то многооо~..- Аз станах от местото си и я прегърнах. Сега поне няма да се чувствам тъжна. Мама също..
*СЛЕД 2 ЧАСА*
Вече бяхме в летището. Аз, мама, Криси и родителите й. Съобщиха ни, че самолета ще тръгне след две минути. Ние се сбогувахме се с родителите си. И вече се бяхме качили в самолета.
Не знам защо, но се чувствам нервна. Джеонкук ще идва да посреща Криси, но ако и Ви дойде с него. Ако го видя и той ако ме е забравил. Лошо ми е. Нервна съм. И то много..
CITEȘTI
My dream came true..(Taehyung×reader) [НЕ Е ЗАВЪРШЕНА]
AventurăМомиче, която мечтае да обиколи света като започне от Южна Корея..но какво ли я чака там.. #3- btsv (30.04.2019г.)