*ГЛЕДНА ТОЧКА ВИ*
С Джеонкук бяхме решили да си купим къща, за да ни е по-лесно. Все пак не е лесно 7 момчета да живеят в една къща. Джеонкук ми каза, че гаджето му вече ще живее у нас. И аз се съгласих.
Седях си вкъщи и си гледах аниметата. На вратата се почука. Когато отворих видях Джеонкук с едно момиче. Сигурно е гаджето му.Ви: Нямаш ли ключове!? Прекъсна ми анимето!!
Джеонкук: Забравил съм ги вкъщи. Стига си викал пред момичето!!
Ви: Оу, да съжалявам.. Здравей, аз съм Ким Таехьон, но накратко Ви. Приятно ми е да се запознаем.
Криси: Здравей, няма проблем.. Аз съм Кристияна, накратко Криси. Ние сме се виждали преди, но няма значение.
Ви: Виждали сме се преди??
Криси: Да, не помниш ли? Миналата година?
Ви: Не не помня, съжалявам.
Джеонкук: Бро, как така не помниш!?
Ви: Бро, аз не помня к'во съм ял снощи, ти ме питаш за миналата година. Ох боже, влезте к'во седим тука!
Ние влезнахме вътре и седнахме на дивана в хола.
Ви: Аз отивам в стаята си.
Джеонкук: Бро, да не е станало нещо?
Ви: Не просто ми се спи. Знаеш колко сме натоварени.
Джеонкук: Добре, ти си знаеш..
Качих са в стаята си. Легнах си. Криси каза, че се познаваме, но защо не мога да се сетя коя е тя. Трябва да помоля Джеонкук да ми разкаже всичко, за да мога да се сетя. Реших малко да поспа...
*ГЛЕДНА ТОЧКА Т/И*
След запознанството си с момичетата, отидохме в YG Entertainment. Г-н Янг искаше да ни види. Почукахме вратата. Чу се "Влез!".. Квин (Queen) отвори вратата и влезна вътре. И ние след нея. Наредихме се на една редица. Г-н Янг ни погледна и ни се усмихна.
Г-н Янг: Добре дошли.
"Благодарим Ви" казахме всички.
Г-н Янг: Така, искам първо да Ви кажа, че вече сме решили дебютната дата и то е на 30 май. Дебютната ви песен е готова само остана записването. Тъй като нямаме много време, днес ще записваме песента, а утре ще научете хореографията. И за 20 дена ще заснимаме клипа. Знам че ще сте твърде натоварени, но трябваше да дебютираме по-рано.
KAMU SEDANG MEMBACA
My dream came true..(Taehyung×reader) [НЕ Е ЗАВЪРШЕНА]
PertualanganМомиче, която мечтае да обиколи света като започне от Южна Корея..но какво ли я чака там.. #3- btsv (30.04.2019г.)