*ГЛЕДНА ТОЧКА Т/И*
Вече беше 12:00ч., а Криси все още спеше. Как може да спи толкова много? Реших вече да я събудя..
-Криси..Крисии..- казах тихичко, но след като видях, че няма реакция:
-КРИСИИ..!- крещях, а тя падна учудена от леглото.
-wtf..как може да крещиш така още от сутринта?!
-Сутрин..? То вече е обед!!
-Оффф..
-Стига си ми оффкала, а ставай трябва да ми помогнеш за нещо много важно за мен..!
-Какво има пак?!
-Ви ме кани на среща..
-Каквото?! На среща ли?!
-Да.. На СРЕЩА!
-Какво ще облечеш?
-Точно за това искам да ми помогнеш..
-Хмм..Тук си на правилното място(😂)..
-Хмм..Знам, но искам да не се филмира толкова много..
-Без много приказки..имаме само 8 часа, а ти трабва да си най-хубаво ти момиче на света..
-Да..точно на света..
-Ще видиш..Ви ще припадне като те види..
-Емми, хайде тогава..
-Чакай само да си измия лицето и зъбите и да закуся..под, обядвам набързо..и започваме!
-Добре..побързай.Докато тя се оправяше аз й поръчах нещо за ядене. Яденето беше в стаята след 5мин. тъкмо когато тя излезна от банята. Тя набързо се наяде и започнахме с работата си.
-Първо трябва да изберем рокля..
-Виж ми гардероба..
-Хмм.. мисля,че това е перфектно..
-Сигурна ли си..това не е ли е..прекалено къса?
-Ако това е късо за тебе..не знам как ще реагираш на моите рокли..
-Знам колко са къси твоите рокли..Няма ли друга маа..лко по-дълга рокля?
-Т/И, нямаш други хубави рокли..катоо..тая! Щом не я носиш, за какво си го купила тогава?! Ти нали ме помоли за помощ??
-Да..
-Тогава не се бъркай на работата ми.. Ще те направя най-красивата в цяла Азия(😂)..
-Пфф..
-Т/И..!
-Оффф..добре..хайде,че нямаме време..
Тя ми избра тази рокля:Тъй като не носех токчета, нямах токчета..Тя ми избра от своите, добре че носехме един и същ номер обувки..
Те изглеждаха така:Реших да се изкъпя, но когато бях вече изкопана часа беше 19:30.. Божее.. имам само 1ч. Бързо се облякох. Набързо си изсуших косата и Криси ми направи хубава прическа и много як грим. Тя беше добра в това. Когато бях готова беше точно 20:15.
*ГЛЕДНА ТОЧКА ВИ*
Днес имах много работа, но през цялото време си мислех за Т/И. Много я обичам. Повече от всичко.
Когато се прибрах от работа часа беше 18:00. Веднагически си взех душ и си облякох хубав костюм. Щях да я водя на много красив ресторант. Дано да й хареса.
Вече бях готов да тръгна, но изведнъж телефона ми звънна. Беше непознат номер.
-Ало..
Но когато чух новината..*ГЛЕДНА ТОЧКА Т/И*
Чаках Ви пред хотела от 20мин., но напразно. Да не се е случило нещо с него? Реших да му звънна, но нямаше отговор.
Вече знаех, че няма да дойде. Затова се прибрах в стаята. Криси ме видя и ме попита какво е станало. Казах й, че не искам да говоря върху въпроса. Махнах си грима, развалиха си прическата, сложих си пижамите и съм заспала докато рева..
Да знам, че е ужасна глава съжалявам..😂
Дано да ви хареса..
Обичкам Ви, до следващия път..
감사합니다~💕
ESTÁS LEYENDO
My dream came true..(Taehyung×reader) [НЕ Е ЗАВЪРШЕНА]
AventuraМомиче, която мечтае да обиколи света като започне от Южна Корея..но какво ли я чака там.. #3- btsv (30.04.2019г.)