Да, тя заспа.. Какво трябваше да правя сега?? Взех я като булка и тръгнах към колата без да кажа нищо на Джеонкук и Криси..
Закарах я у нас.. сложих я на леглото си, събух й обувките и я покрих с одеялото.. Защо трябва да е толкова сладка?? Как един човек може да бъде толкова красива докато спи?? Обърнах се към вратата, но усетих силна хватка.. това беше Т/И..
Т/И: Остани при мен.. Не искам да спа сама, моля..- говореше много бавно..
Ви: Добре. Изчакай само да си сложа пижамите..- погалих я..Тя когато чу казаното си пусна хватката, аз я целунах по челото и отидох до гардероба за да си взема пижамите.. след като си ги сложих легнах при Т/И, която спеше като бебенце.. прегърнах я здраво.. вече знам, че чувствам нещо към това момиче.. Сигурен съм, но не знам дали тя чувства същото към мен.. Нямам смелостта да я питам..
Несъзнателно съм заспал..
*ГЛЕДНА ТОЧКА ДЖЕОНКУК*
Вече мина повече от половин час, а Ви и Т/И ги няма.. Къде изчезнаха пак.. реших да му пиша съобщение.
*СЪОБЩЕНИЕ*
KOOK: Брат къде изчезнахте??Не ми отговори, даже и не ми сийна.. WHATT!? Сигурно са се прибрали.. а Ви никога не си лягаше толкова рано, все пак 5 години сме били в едно общежитие и знам до колко късно седи буден! Реших да му звънна трябваше да излезна пред входа, все пак нямаше как да говоря по телефона в предположение, че е много шумно вътре..
Звъннах му поне двадесет пъти, но няма отговор!! Ябаа неее.. реших да отида при Криси и да й кажа, че Ви и Т/И ги няма и да я изпратя до хотела.. Оффф нямам и кола.. трябваше да вървим пеша до хотела все пак е по-близо.
Но когато се върнах при Криси видях някъв тъпанар да я дърпа на някъде.. без да се замисля тръгнах към него и му забих юмрук, а той падна държейки устата си..
Бързо хванах Криси за ръката й и я изкарах от мястото. Когато извлезнахме тя учудено ме погледна и попита:
Криси: Какво по дяволите правиш! Защо го удари..той ми е приятел!! Ние се запознахме с него и сега щяхме да ходим у тях, за да гледаме филм!
Джеонкук: Не той не ти е приятел! Той искаше да те нарани, а не да гледате филм!!
Криси: Не е вяр..Без да я изчакам да си довърши изречението, я целунах страстно. Не знам защо, но усещах много хубави чувства, докато я целувам.. Не исках това да свърши, но се разделих от устните й, заради недостатъка на кислород..
Джеонкук: Хайде да тръгнем..Тръгнахме към хотела.. Дори и не бях забелязал, че през цялото време сме били хванати за ръце.. Не знам защо, но Криси ме кара да се чувствам..някак си..странно хубаво! Това никога не се беше случило с мен.. Не знам какво се случва с мен..Та аз дори се страхувах от момичета, не че са страшни, но незнам..винаги съм бягал от тях.. А сега аз целунах за първи път момиче, а това момиче е Криси..
Даже и не разбрах как стигнахме до хотела, реших да я изпратя до стаята. Когато се качихме тя отключи стаята и се обърна към мен:
Криси: Хайде ела..- Усмихна ми се. Защо е толкова красива.. без да се замисля тръгнах с нея. Тя ми предложи да гледаме филм, а аз приех предложението й. Пуснахме си филм и седнахме на дивана срещу телевизора. Усетих как Криси лека по лека отпуска. И накрая усетих главата й върху рамото си. Тя беше заспала. Хванах я лекичко за главата и я поставих на скута си. Погалих я.. беше като ангелче.. целунах й челото и дори и не разбрах как съм заспал...*НА СУТРИНТА*
*ГЛЕДНА ТОЧКА Т/И*
Събудих са с огромно главоболие.. Сигурно съм се напила много снощи. Тъкмо тръгнах да стана, усетих някой да ме прегръща.. Обърнах се и видях, че е Ви..но как.. Когато се огледах разбрах, че не съм в хотела. Ами къде бях тогава.. да не би да съм у Ви? Сериозно!? Как така!? Изведнъж чух глас:
Ви: Добро утро!
Т/И: До..бро у..тро.Ето я и новата глава.. дано да ви хареса..
Моля Ви пишете коментари и ако ви харесва натиснете ☆..
Обичкам Ви💕
감사합니다~💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
My dream came true..(Taehyung×reader) [НЕ Е ЗАВЪРШЕНА]
AventuraМомиче, която мечтае да обиколи света като започне от Южна Корея..но какво ли я чака там.. #3- btsv (30.04.2019г.)