СРЕЩА?!

182 16 0
                                    

Ви: Добро утро.
Т/И: До..бро ут..ро..
Той ме погледна въпросително.
Ви: Какво има?
Т/И: Нищо..просто чудя са къде съм и защо съм с теб в едно легло?
Ви: Не помниш ли какво се случи снощи? Колко жалко..
Т/И: Какво се е случило?
Ви: Нищо..Не искаш да знаеш.
Т/И: Кажи ми..- той се доближи до нивото на устните ми и прошепна срещу тях.
Ви: Сигурна ли си.
Т/И: Не..Да..Не знам..
Ви: Последно??
Не знам какво до му отговоря. В момента не знам какво да правя. Какво се е случило снощи!? Не мога да мисля докато сме толкова близки с него! Усещах му топлия дъх срещу устните си..това чувство е..много..странно.
Отдръпна се от мен, заради телефона си. Някой му беше изпратил съобщение. След което го прочете, той се промени. Не беше като преди 5 минути. Беше ядосан..
Ви: Нищо не се е случило снощи. Просто се пошегувах.
Не можах да му отговоря.
Ви: Хайде, да те закарам в хотела.
Т/И: Добре.
Какво му стана след съобщението!? Без да мисля повече станах и го изчаках да се оправи.

Вече бяхме пред хотела. Просто седяхме и двамата като замръзнали.
Т/И: Довиждане..
Нямаше отговор..
Т/И: Ви, добре ли си? Плашиш ма. Ако искаш помощ за нещо..
Ви: Не, не ми трабва помощ!- наистина беше ядосан. Реших повече да не го ядосвам. Отворих вратата на колата и тъкмо направих крачка, за да се изправя, Ви ме дръпна към себе си и ме целуна страстно..аз му отвърнах макар, че бях в шок..
Този момент беше много специална за мен.. но защо го направи това. Той до преди малко беше ядосан, а сега той ме целува. Не ми се мислеше и просто се отпуснах в целувката му. Има толкова сладки устни, но не знам защо са ми толкова познати.
Отделихме се, той си постови челото върху моето чело.
Ви: Т/И, обичам те повече от всичко. Съжалявам, но не знаех какво чувстваш към мен, затова не ти го казах преди. Но ти снощи ми доказа, че ме обичаш, макар и да беше пияна. И сега пак искам да ти го кажа.. Т/И ОБЕЧАМ ТЕ!!
Т/И: Ви, аз..аз не знам какво да ти кажа..Ви..обичам те.. ОБИЧАМ ТЕ КИМ ТАЕХЬОНГ!!
Той се усмихна широко след като чу казаното от мен и пак залепи устните си с моите. След като се разделихме от целувката той ме погледна в очите.
Ви: Т/И довечера те каня на среща.. В 20:30 ще те чакам тук.
Т/И: Добре..Чао за сега..
Ви: Чао, ЛЮБОВ..
Усмихнах се след думичката ЛЮБОВ.. Той също се усмихна. Следвах от колата, а той ме изчака да влезна в хотела и след това си тръгна.

След като влезнах в стаята Криси и Джеонкук да спат гушнати един в друг. Реших да им направя снимка и след това отидох да събудя Криси. Спеше дълбоко и не се събуди. Тогава реших да събудя Джеонкук.
Т/И: Джеонкук..Джеонкук.. събуди се..
Джеонкук: Още 5 минути..
Т/И: Няма още 5 минути!
Джеонкук: Т/И!?
Т/И: Даа..Т/И.. Гутен Морген..(извинете ме немския ми идва в повече😂)
Джеонкук: Гутен Морген и на тебе..😂
Т/И: Какво сте правили снощи с Криси?😏
Джеонкук: Нищо..просто вас ва нямаше и я изпратих до хотела.. после решихме да гледаме филм, но тя заспа. И аз съм заспал след нея.
Т/И: Хмм..нищо друго. Така ли?
Джеонкук: Да нищо друго!
Т/И: До..бре..
Джеонкук си тръгна, а Криси все още спеше.
Мислех си за това какво ли ще се случи довечера. За първи път ще съм на среща и не знам как трябва да се държа в срещата и как трабва да съм обликана.. Ще помоля Криси да ми помогне върху въпроса..

Ето я и новата глава..
Знам че малко закъсня, но имах много за учене..
Благодаря ви за всичко..
Обичкам ви!💜
사랑해~💕

My dream came true..(Taehyung×reader) [НЕ Е ЗАВЪРШЕНА]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora