Waktu pekerjaan sudah pun tamat pada tepat jam 3 pagi . Setelah menukar pakaiannya , dia terus berjalan pulang ke rumah kerana bas sudah pun tiada pada waktu sebegitu . Sedang dia berjalan sambil bermain telefon bimbitnya , tanpa disedari dia berada di jalan yang tidak dikenalinya . Earphone yang dipakainya dicabut lalu dia memandang sekelilingnya dengan perasaan gentar . Dalam hanya sekelip mata mulutnya ditutup oleh kain kecil .
--
Pintu rumah dikuak dari arah luar . Bauan minuman beralkohol menusuk ke dalam hidung Taehyung . Dia sudah tahu siapa yang pulang . Bunyi serekan kayu baseball di lantai membuatkan bulu roma Taehyung tercacak . Pernafasannya mula menjadi tidak stabil . Lagi sekali bunyi hentakan kuat kayu baseball dia lantai . Taehyung yang berada di hujung katil menjadi seperti orang yang tidak tentu arah . Sudah 2 hari noona dan appanya tidak pulang ke rumah . Entah hilang kemana noonanya itu .
"Yah budak !" tengking Mr Chu dari tuang tamu membuatkan Taehyung pantas bergerak ke ruang tamu . Dia cuba menahan dirinya dari terlihat lemah di hadapan appanya itu .
"Mana budak perempuan takguna tu ....?! "
Taehyung hanya terdiam .
"Kalau dia balik , aku cincang daging dia . Kau tanak balik rumah kan ?! Au ingat aku nak bela kau orang ka ?!" tengking Mr Chu lagi . Taehyung memandang appanya dengan pandangan maut apabila Mr Chu berkata sedemikian .
Dia menahan kemarahannya sehinggakan darahnya mula naik ke kepala .
--
Sarang membuka kelopak matanya yang terasa begitu berat . Dia terjaga setelah mendengar suara dari luar bilik yang tidak diketahuinya . Mulutnya ditutup manakala tangan dan kakinya diikat . Tubuhnya dalam keadaan separuh bogel . Kepalanya terasa sakit . Perkara terakhir yang diingatinya ialah dia tersesat . Dalam samar-samar pandangannya , pintu dibuka dari arah luar dan terpapar seorang lelaki yang tidak dikenalinya . Badannya sasa sehingga menampakkan uratnya yang timbul .
Semakin lama semakin dia menghampiri Sarang . Ingin dijeritnya tetapi mulutnya ditutupi oleh kain . Setapak demi setapak lelaki itu mendekati Sarang dengan senyuman sinis di bibirnya .
"Baby girl.... malangnya aku tak dapat nak merasa kau . Dah ada yang beli kau . Jangan nakal-nakal dengan tuan baru" ujar lelaki tersebut sambil mengusap pipi Sarang . Air mata Sarang mengalir i tangan lelaki terdebut .
Tanpa berkata apa-apa , tubuhnya diangkat lalu dibawa keluar dari bilik tersebut . Perkara pertama yang dilihatnya ialah Jimin dengan berpakain kasual dan wajahnya yang serius . Jantung Sarang berdegup dengan begutu kencang . Kalau nak dikatakan , lelaki itu sendiri boleh mendengar degupan jantungnya . Kemudian tubuhnya yang kecil itu diserahkan ke dalam dakapan Jimin . Jimin mendukungnya bridal style ke arah kereta yang terparkir indah di hadapan rumah mewah tersebut . Tangan Jimin yang mendukung Sarang begutu rapat .
Pintu kereta bahagian penumpang hadapan dibuka lalu dimasukkan Sarang . Sarang hanya memerhati sambil mengeluarkan suara yang tidak dapat didengari dengan jelas . Dia merayu untuk dilepaskan .
Jimin menutup pintu kereta lalu membuka kain yang menutupi mulut Sarang . Dengan itu riuh rendahlah keadaan .
"Awak nak apa ! Lepaskan saya tolong .....!" ujar Sarang sambil menangis teresak-esak .
Jimin mengeluh panjang .
"Listen here kid , awak dah terkurung dalam tu selama 2 hari and awak beruntung saya selamatkan awak . Tapi saya takkan lepaskan apa yang saya dah beli . Kalau awak dengar cakap saya dari awal lagi , awak takkan jadi macam ni" kata Jimin panjang lebar membuatkan Sarang tersentak .
"Be...beli ?"
--
Kereta Jimin tba di oerkarangan rumah mewah 2 tingkat yang berwarna kelabu . Sepanjang perjalanan Sarang hanya terdiam dan menangis . Pintu bahagian Sarang dibuka oleh Jimin lalu lagi sekali tubuhnya diangkat . Semakin kuat tangisan Sarang apabila Jimin membawanya ke dalam bilik yang yang seluas ruang tamu .
Tubuhnya diletakkan di atas katil . Ikatan kakinya dibuang oleh Jimin . Tetapi tangannya masih lagi diikat dan tidak dibuang . Jimin mendekati wajah Sarang yang terbaring dengan keadaan Jimin yang berada di atas Sarang . Wajahnya dibelek oleh Jimin agak lama . Kemudian dia mencium leher Sarang dengan penuh nafsu . Tindakan Jimin membuatkan Sarang menangis merayu untuk dilepaskan .
"Shhhh..... jangan nakal-nakal . Awak dah cukup nakal sebelum ni" bisik Jimin sambil ibu jarinya berada di bibir mulus Sarang .
Kemudian Jimin terus menerkam bibir merah jambu milik Sarang . Ciumannya langsung tidak dibalas . Tangan Sarang yang masih lagi diikat kini berada di atas kepalanya . Tubuh Sarang yang sejak tadi dibiarkan dengan hanya pakaian dalam dipandang Jimin seperti menu makan malamnya . Tangan Jimin mula meraba belakang tubuh Sarang . Dengan sekelip mata pakaian dalamnya sudah berada di atas lantai . Sarang tidak mampu untuk berkata apa-apa . Dia hanya menangis dan terus menangis . Jimin membuka bajunya lalu menutup mata Sarang .
"It's gonna be rough..."
.
.
.
.
."Ahhhhh....." desahan Jimin apabila dia sudah berpuas hati .
"Hajimaa..... lepaskan saya..... omma....." tangisan Sarang membuatkan Jimin terdiam .
Fikirannya seperti hilang buat sementara waktu . Dia memandang wajah Sarang dengan perasaan yang berbolak balik . Beberapa minit yang lalu , dirinya seperti bukan dia . Hatinya terasa sakit melihat keadaan Sarang yang menangis keesakan . Dia melihat ke arah kemaluannya dan Sarang . Fikirannya kembali lalu dia menukar kepada posisi duduk . Rambutnya diusap kebelakang . Dia memandang tangannya seperti dia melakukan pembunuhan .
Tanpa berfikir panjang dia masuk ke dalam bilik mandi lalu membersihkan dirinya . Sedang dia mandi , dia masih lagi mendengar esakkan Sarang . Dia cuba mengalihkan perasaan kasihan itu ketepi . Selesai mandi dia mengikat tuala di pinggangnya . Perkara pertama yang dilihatnya ialah Sarang yang berada di bawah selimut sambil menangis .
Dia mengeluh panjang .
Almarinya dibuka lalu baju berwarna perang diambilnya . Sambil dia memakai baju , dia sempat berkatakan sesuatu kepada Sarang .
"Kalau awak dengar cakap saya , takdanya awak kena.... rogol macam ni" ujar Jimin dingin .
Kemudian pintu bilik terbuka .
"Jiminshi"
Hoseok iaitu rakan serumah Jimin atau lebih kepada abangnya terkejut melihat Sarang .
"Yah Park Jimin !" dia berasa bengang dengan perbuatan Jimin .
"Bwo ?!" tengking Jimin sambil memandang tajam ke arah Hoseok .
"Apa kau dah buat ni ?! Kau gila ka Park Jimin ?!" balas Hoseok semula .
Sarang hanya menahan tangisannya dengan memekup mulutnya .
"None of your business.... sediakan dia baju and make sure dia makan" ujar Jimin sambil berlalu pergi .
"Yah Park Jimin !"
--
Tangan Sarang masih lagi menutup lehernya yang penuh dengan kesan ciuman Jimin . Hoseok meletakkan makanan di atas meja lampu dan segelas air . Walaupun Sarang sudah pun mandi tetapi dia masih lagi terasa kotor .
"Jangan lupa makan , nanti awak sakit . Kalau awak takmakan Jimin lagi marah dekat awak . Btw nama saya Jung Hoseok . Kalau ada apa-apa panggil saya and...... nama awak apa ?" soal Hoseok sambil tersenyum .
Sarang memandang Hoseok dengan wajah yang takut .
"Chu...Chu Sarang"
-
YOU ARE READING
HERO | PJM
Fanfiction"Kalau awak dengar cakap saya , takdanya awak kena rogol macam ni" "Jangan berani langkahkan kaki awak keluar dari rumah ni selagi awak bergelar isteri saya yang sah" "Ceraikan saya lepas saya lahirkan anak awak" Started on Jan 27