- 9 -

915 51 0
                                    

Pinggan yang penuh di dalam sinki dibasuh setelah selesai makan . Jimin membuka peti sejuk lalu melanggah air kosong yang tersedia ada .

"Siapa Soojin ?" soal Sarang secara tiba-tiba membuatkan Jimin hampir tersedak .

"PA saya... dia bagitau pasal fail kerja" jawabnya berbohong sambil meletakkan semula air di dalam peti sejuk .

Sarang hanya mengangguk .

"Saya naik dulu" Jimin segera naik ke bilik . Dia takut disoal perkara yang bukan-bukan pula . Mati akal kalau nak difikirkan jawapan . Nasib baik perkata PA itu laju sahaja melintas fikirannya .

Setelah selesai membasuh pinggan , Sarang terus ke bilik untuk tidur . Tepat pada masa Jimin keluar dari bilik mandi . Tualanya yang dililit di keliling pinggang membuatkan Sarang terasa ghairah .

"Kau pregnant Sarang jangan fikir bukan-bukan" bisiknya di dalam hati sambil membaringkan tubuhnya di atas katil .

Dia dapat merasakan katilnya itu diduduki oleh Jimin . Jantungnya berdegup dengan begitu pantas .

"Sayang" kata Jimin bisik tak bisik .

Sarang membuka matanya dengan segera . Terkejut dibuatnya apabila melihat wajah Jimin hanya seinci jarak dari wajahnya sendiri .

"Kenapa muka awak merah" tanya Jimin dengan nada menyakat .

"Mana ada" Sarang cuba menjauhkan sedikit wajahnya dari Jimin tetapi lengannya dipegang oleh Jimin .

"I need you right now" tangan yang dipegang oleh Jimin sebentar tadi diletakkan di lehernya .

Tanpa berkata apa-apa Jimin mencium bibir Sarang kemudian lehernya sehingga meninggalkan beberapa kesan . Baju tidur Sarang kini sudah berada di atas lantai . Hanya tinggal seluar dalam sahaja yang masih lagi melekat di tubuhnya .

"I miss my girls" kata Jimin bermaksudkan Sarang dan anaknya yang berada di dalam perut .

Sarang hanya membiarkan tubuhnya dikerja Jimin . Breast kanannya dijilat rakus manakala sebelah kirinya diramas . Bermacam-macam bunyi yang keluar dari mulutnya . Kali pertama dia bersetubuh tidak berasa sebegini . Almaklumlah pada waktu itu dirinya tidak rela malah diperlakukan kasar .

Tangan Sarang dipegang oleh Jimin lalu diletakkan di dick Jimin yang sudah menegak . Tanpa berfikir panjang Sarang memulakan pergerakkan tangannya ke atas dan ke bawah .

.
.
.
.
.

"Ahh yes...." kata Jimin setelah berpuas hati .

Tubuh Sarang dipeluk dengan erat lalu Jimin membisik ditelinga .

"Saya minta maaf... sebab layan awak macam orang asing masa first kita kenal"

Sarang tersentak .

"Tak apa... saya beruntung.. kalau awak tak beli saya , mesti saya dah tak hidup sekarang ni" jawab Sarang dengan jujur .

"Sayang... stop sebut pasal beli tu . Saya taknak awak anggap macam tu . Lupakan kisah lama , saya akan sentiasa ada dekat sisi awak and be your hero" luah Jimin sambil memandang ke arah anak mata Sarang .

--

" Kau kena bagitahu hal yang sebenar . Kalau tidak dia akan kacau kau dengan Sarang . Sampai bila kau nak diam ja ?" kata Hoseok . Dia dan Jimin dalam perjalanan untuk ke pejabat masing-masing .


Butang lift untuk ke tingkat 5 ditekan oleh Jimin . Otaknya begitu serabut semenjak dua menjak ini . Dengan hal di pejabat , Soojin yang datang semula ke Seoul , dan Eunjin yang masih lagi tergedik dengannya .

HERO | PJMWhere stories live. Discover now