Taehyung sessizce öğretmenin verdiği matematik testlerini çözüyor, Jungkook'a bakmamaya çalışıyordu. Ama adamım, bu kadar zor olacağını kim bilebilirdi? Vücudunun her santimi arkasını dönmek ve sadece yeni çocuğu görmek istiyordu.
Garip davranmayı bırak, Taehyung. Sorunun ne senin?
"Beni duydun mu?"
Taehyung kağıdından başını kaldırıp baktı.
"Ne?"
"'Beni duydun mu?' diye sordum. Bir dakikadır aynı yere bakıyorsun."
Kütkütküt
Benimle konuştu. BENİMLE! Bir şey söyledi!
"Um, evet üzgünüm." Taehyung geveledi. "Bir şey mi söylemiştin? Yani, demeye çalıştığım, daha önce bir şey daha mı söyledin?"
Jungkook kıkırdadı, Taehyung'un kalbinde daha fazla kelebek uçtu ve haftalardır yüzünde ilk kez bir gülümseme oluştu.
Ne kadar güzel bir sesti.
"Evet. Sadece şu problemi nasıl yapacağımızı soracaktım. Matematikte gerçekten iyi değilim, ve sen iyiymiş gibi görünüyorsun." Taehyung'un tamamlanmış testine baktı.
"Ah, tabii. Tüm yapman gereken 3'ü kendisiyle iki kez çarpmak ve sonra 12'yi eklemek."
Jungkook kaşlarını kaldırdı, şaşırmıştı.
"Ha, anladım." Birkaç saniye sonra söyledi. Eğildi ve kağıdında bir şeyler yaptı.
"Cevap bu mu?" Diye sorup kağıdındaki bir sayıyı işaret etti.
"Evet!"
"Aman tanrım, gerçekten mi?" Jungkook haykırdı, hayret etmişti.
"Evet, gerçekten." Taehyung gülerek cevap verdi. "Gördün mü, matematikte iyisin."
Jungkook ona baktı ve güzel gülüşüyle gülümsedi.
"Sanırım öyleyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
helpless; taekook
Conto"yatak odanın kapısını nasıl kilitleyeceğini gerçekten öğrenmelisin." the owner is @cupofmilktae angst