Vote ve Yorum plisss :))
XxX
1.BÖLÜM
What Didin Gülüm??
~~~
ŞAH - ŞAH - ŞAH, DAM - DAM -DAM, AR - AR - AR, ŞAHDAMAR - ŞAHDAMAR - AJDAR
Bir Noliyir Amk edasıyla yere kapakladım. Uykulu gözlerimi zorlukla açtığımda karşımda ellerindeki telefondan ŞAHDAMAR açan Metin - Tekin - Çetin üçlüsünü gördüm. Benim sevgili geri zekalı, dengesiz abiciciciklerim..
''Allah belanızı vermesin emi piç kuruları..''
''He Maja he ondan, aşağı gel amk. kıçını devirmiş yatıyon.'' Dedi Çetin abim.
''Size ne amk kıç benim değil yatarım yatmam.''
Üçlü göz devirme yapıp çıktılar. Uykumun da içine ettiler zarten. Boşuna demiyorum mallar diye. Sabah sabah uykumun içine sıçtılar yaa.
- Saat öğlen 1 buçuk gerizekalı.
Bu ses nereden geldi lan. Gayipten sesler duyuyorum amk.
- Benim Maja iç sesin.
+ İç ses dirkin? Gülüm ben seni wattpad kitaplarında ki hayali kahramanlardan sanıyordum ya la.
- Olur mu beybisi, ben gerçekte varım.
+ Amk gerçekten vardın bugüne kadar nerdeydin ırıspı
- Tatildeydim be glw.
+ Tövbest yhaa.. Neyse senle uğraşamam hadi sen git az ötede yaşa..
- Oky bb.
İç sesimle yaptığım saçma konuşmaya son verip banyoya gittim. Ama içeride başka biri vardı. Hangi mal acep? Kapıyı ayı gibi yumruklamaya başladım.
''İçerideki kim olduğunu bilmediğim varlık. Aylık mı sıçıyon amk çıksana artık!''
Bir iki yımrıh ardından kapı açıldı. Ve karşıma çıbıklı mavi pijamasını göbeğinin üstüne çekmiş, beyaz atletli, mavi havlusu sol omzunda asılı, yüzünün yarısı tıraş köpüklü, elinde tıraş bıçağı olan bir adam çıktı. Hassiktir babammış ya la.
''Aaa babaaa.. S-sen geldin mi nöbetten yaa..''
Gözlerini kısarak ölmek istemiyorsan gözüme gözükme bakışlarını attı. Cici kıss smile yapıp mutfağa geçtim. Korkudan olan tuvaletimde kaçtı abi ya. Mutfaktan şahane krep kokuları geliyordu. Şaka lan şaka :D Annem babam için menemen yapmış. Nasılda mis gibi koktu şerefsiz. Ama annemin de hakkını yemiyim very very beautiful yapıyor. Bu arafa pörfekto ingilizcemin de dikkatini çekerim :))
''Aaanneğğğğ..''
''Ne var Maja?''
''Ben açım!''
''Ne yapabilirim sabah kalkıp bizle yapsaydın kahvaltını.''
''Anne babama hazırlıyon ne var banada iki yımırta gırsan.''
''Seninle uğraşmam Maja, git kardeşini öğle uykusuna yatır.''
''I HATE MOM !''
''Benle gavurca konuşma yürü git kardeşini uyut.''
''Aman iyi be. Ne atar yapıyon!''
Annem öyle bir bakış attı ki ödüm bokuma karıştı lan. Babama yaptığım cici kıss smile'ı anama da yapıp minnak karşim Mayanın yanına gittim.
Bu arada biz 8 Kardeşiz. Evet, evet doğru! Tamı tamına 8 kardeşiz ama bir tanesi daha yolda. Abilerim Metin, Tekin ve Çetin. 9 yaşında olduklarını tahmin ettiğim ikiz erkek kardeşlerim Efe ve Ege. 3 buçuk yaşındaki kız kardeşim Maya. Tabi yolda olanın cinsiyeti daha belli değil ama onlarda ikizler. Ama kız olurlarsa Mira ve Hira olucak. Beni dahiyane zekam saolsun :D Tabi anneminde uyumlu isim takıntısını es geçmemek gerek.
Annem de maşallah Charlie'nin Çikolata Fabrikası gibi. Habire doğuruyor amk. Bu durumda Babam Charlie, annem fabrika, bizde çikolata oluyoruz :D Ayy ne dadluuu. Ama ben olursam sütlü çikolata olurum çünkü beyaz tenliyim. Taam sustum -,-
Pepee çok üzülüyor şarkısını takip ederek salona gittim. Maya pepee izliyordu. Abicim şuna yeni bölümler ekleyin artık be. Hep aynı hep aynı! İçimiz dışımız pepee oldu zaten.
''Maya hadi ablam yatcaz.''
''Ben yatmicam.''
''Yatcaz hadi.''
''Banane yatmicam.''
''Yatcan dedim lan yürü odana amk.''
Gözleri dolmaya başladı ya sakın inanmayın bu küçük cadıya. O boncuk gözlerinin altında ne şeytanlıklar yatıyor ben bilmiyom mu sanki (?) Bak bak sahteden ağlıyor şimdi de. Bundan varya süper oyuncu olur. Annem kötü bakışlarını üzerimde sabitleyerek Maya'yı kucağına aldı.
''Ne ağlatıyorsun kardeşini!?''
''Anne inanma o küçük şeytana ya numara yapıyor.''
Bu ne lan! Herkes bugün bana çatıyor, teallam ya. Neyse sinirlerimizi bozmuyoruz, günüm illa güzel geçicek.
*AKŞAM*
Günüm illa güzel geçicek demiştim ya, Allah benim belamı vermesin emi! Hatta günüm güzel geçmesin diye bana beddua eden geri zekalının Allah cezasını versin! Kesin Metin - Çetin - Tekin üçlüsünden biri beddua etti bana. Babam yeniden nöbete gitti çünkü babam polis. Metin - Çetin - Tekin üçlüsü manitalarının yanında. Maya zıbarıyor. Annem evde değil çünkü altın gününe gitti.
Şuan sıkılmaktansa annemle gidip yanık külotlu çorap kokusu eşliğinde göbek atmaya bile razıyım. Yok lan bu çok büyük yemin oldu tövbe yapmam öyle bişiy. Koca gömbekli karılar yağdan sarkan yerlerini sallıya sallıya dans edicekler. Öğk. Iyk! Düşüncesi bile ber- Hatta düşünmek bile istemiyorum! En iyisi kendimi odaya kapayıp Dean ve Sam tecavüz etmek :D
''Bekle beni DEAN ve SAM !''
Kendi kendine konuşan ilk mal = Ben! Jet hızıyla odama uçup kapıyı kilitledim. Şimdi Samciğime qur yaparken TİN Çetesinden biri gelir yakalar fln fln. Bu 'TİN' çetesi de Metin -Tekin - Çetin üçlüsü oliyir. Hani üçününde adının sonu 'tin' le bitiyor ya. Ondan şey ettiydim neyse tamam sustum.
Çekmeceden Dean ve Sam posterini alacakken afyon beş es'imin birrr-rricik sevgilimin sesini duydum. Sabah toplamadığım yatağımın içinde küçük bir arama kurturma işleminden son zaferle telefonu aldım.
KIVIRCIK BİTCH ARIYOR..
''Ne var lan?''
''Sanada merhaba biricik karşim.''
''Ne var Arya yaa..''
''Amk iki dakika insan taklidi yapak dedik içine sıçtın ha..''
''Yaw he he.''
''Off Maja.''
''On Arya asfagahah.''
''Şuan ölmek isterdim ama kalsın. Bomba gibi bir haberim var sana.''
''Neymiş?''
''Hani iller arası bilgi yarışması vardı ya..''
''Hıı?''
''Hani iki kişi katılıyordu..''
''Hee?''
''Hani biz ikimiz katıldık, birinci olduk?''
''Haa?''
''Ama ödül bir ay sonra açıklanacaktı hani..''
''Sadede gel Arya, telefondan kafa atmak istemiyorum çünkü.''
''Ödül olarak 3 aylık tatilde BODRUM'A gidiyoruz!''
WHAT DİDİN GÜLÜM ??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türk Kızıyım Oğlum Ben
Romance-Türk kızı dediğin; yağmur yağdığında çayını, kahvesini alıp yağmuru izlemez. 300 km hızla balkona koşup çamaşırı toplar..