Şarkılar

8.2K 530 162
                                    

Aşklarım geç geldiği için çok üzgünüm ama sınav haftasına girince annem telefonumu ve bilgisayarımı aldı. En az sizin kadar bende madur oldum :(( Neyse moralimizi bozmayalım umarım bu bölümü beğenirsiniz ;)

▲ • ▲ • ▲

Maja'nın Ağzından;

"Bir daha olmasın."

"Tabi memur bey." dedim gülümseyerek.

Polis memurunun odasından çıkar çıkmaz Cici kız mod: Off yaptım. İki saattir kibar kibar gülümseyeceğim diye yanakların botokskulara döndü mk. Neyse hepinizin neler tahmin ettiğini biliyorum. Aras adamın ağzını burnunu kırınca etraftakiler polis çağırdı ve tadaa.. Karakoldayız.

"Yalnız iyi dövdün." dedim sırıtarak. Kafa salladı. "Tabi kızım ne sandın."

Bir süre sustuk. Böyle ikimizde çok sessiziz filan. Sonra birşey oldu bana. Tövbe Bismillah gülmeye başladım ben. Tabi bizimkide uzaylı görmüş masum köylü gibi bakmaya başladı bana. Hayır yani bazen geliyorlar bana böyle alışsan iyi edersin bebeğim.

"Maja iyi misin sen?" dedi kaşlarını kaldırarak. "Ha??"

"İyi misin diyorum. Durduk yere gülmeye başladın filan."

"Takma sen beni."

"Tamam. Sahile gidelim mi?"

Tamam der gibi kafa salladım. Sessizce kumsalda ilerlemeye başladık. Tabi benim ayağımda topuklu olduğu için kumda bata çıka yürüyordum. En sonunda ayağımı burkunca acıyla inledim.

"Tahmin ettim böyle olacağını ya.. Off of!"

"Sakin ol dünyanın sonu gelmedi çıkar ayakkabılarını eline al."

Onun dediği gibi yapıp ayakkabıları elime aldım. Tabi ayağım acıdığı için Aras yürümemde yardımcı oluyordu. Bir daha asla Arya'nın aklına uyup topuklu ayakkabı giymeyeceğim. Sessiz sakin yürüyorduk. Suya yakın yürüdüğümüz için ayağımız ıslanıyordu.

"Ben daha fazla yürüyemeyeceğim otursak olur mu?"

"Olur."

Yere oturduğumda dizlerimi 45 derecelik açıyla kırarak kollarımı etrafına doladım. Dediğimde hiçbir şey anlamadınız ama neyse. Baktım böyle rahat değil. Saçlarımın kum olmasını göze alarak uzandım. Aras da benim gibi yaptı. Gözlerimi kapatıp mırıldanmaya başladım.

" Kimseyi görmedim ben

Benden (!) daha güzel

Kimseyi tanımadım ben

Benden (!) daha özel

Kimselere de bakmadım

Aklımdan geçer

Kimseyi tanımadım ben

Benden (!) daha güzel

---

Bana (!) nerden rastladım

Oldum derbeder

Kendimi kendime (!) sakladım

Benden (!) daha güzel

Kimseleri de takmadım

Ölsem değişmem

Kimseyi tanımadım ben

Benden (!) daha güzel "

Şarkının sözlerini değiştirince gülmeye başladı. O kahkaha atmaya başlayınca bende şarkı söylemeyi bırakıp gülmeye başladım. Yaklaşık bir 15 dakika böyle güldük.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Türk Kızıyım Oğlum BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin