Aşk bu yazda kapıyı çalmazsa bu kapıyı sökerim!

13.4K 762 105
                                    

What Didin Gülüm??

XxX

Donup kalmış bir şekilde telefona bakıyordum. Şoku atlamanın ardından bağırdım.

''Ne dedin sen? Şaka yapmıyon dimi lan? Bak şakaysan ağzına sıça-'' 

''Şaka değil.'' 

''Yemin et lan?''

''Gardırobumdaki tüm kıyafetler yansın ki kamki.''

''Oha! Büyük yemin etti. Taam inandım da ne zaman gitcez?''

''Bu cuma ama bir sorun var!''

Ben de merek ediyordum ne gelecek başımıza diye. Çünkü Arya ile yaptığımız bir işte mutlaka sorun oluşur. Oluşmazsa anormallik var demektir zaten.

''Ne sorunu? Bana bak otelde felandı filandı biz ödiyeceksek hayatta para vermem aq. Fakirim lan ben!''

''Hayır gerizekalı hiçbir şeyi biz ödemicez. Ne pintisin amk.''

''Napim mal ! Neyse çatlatma insanı söyle artık sorun ne?''

''Ben 1 hafta sonra katılıcam sana.''

''Ney! Niye amk?''

''Ya annem daha önceden plan yapmış. Bizim akrabaların yazlığına gitcez.''

''Senin akrabalarının ben var ya. Sen niye gidiyon ki anana söyle.''

''Söyledim. Göndermiyecekti hatta. Babam ikna etti oda bir hafta bizinle geçirsin sonra gider, maja orada nasıl olsa dedi.''

''Annene saygım olmasa sülalesine küfrederek fantazi uygulardım biliyon demi Arya?'' dedim sesime sinir tonu katarak. 

'' Ahahah Bilmem mi gülüm. Neyse kapıyorum. Yarın ne yapacan?'' Gülüyor birde amk.

''Bizimkilerle buluşurum büyük ihtimal. Bir yaz göremicem nede olsa.''

''Taam hadi öptm by.'' Telefonu kapatıp yatağa attım. Ne yaptım!? Telefonummmmmm.. Yawrımmmmm.. Seni atan ellerim kırılsın! Bana öyle tip tip bakmayın afyon beş es bu! Boru değil yağni (!) Neyse bu haberi anne ve babama vermem gerek ama bir sorun var? Ya izin vermezlerse! Al işte bir sorun daha çıktı.

1-) Arya 1 hafta sonra gelebilecek mi?

2-) Anne ve Babam izin vericek mi?

Vermezlerse bileklerimi jiletler dayanamadım, güçlü kalamadımmmm anneğğğ diye isyan çıkartırım. Ben bunu yaparım! Yaptım olacak :DSF:SA:D Şimdi öncelikle Cici kıss mod : On olup annişkomun ve babişkomun yanına avıma yaklaşan aslan gibi sessizce yaklaşmam gerek. İngiliz kraliçesi gibi asil bir şekilde yürümeye çalıştım. Sonuş; tabiki de fiyasko oldu! Yüzümeyi beceremeyen ben anamı ve babamı nasıl ikna edicem acep (?)

''Annecim, Validem, Sultanım, Hayatımın anlamı ne yapıyorsun bakim sen? Yarıma ihtiyacın varmı? Varsa söyle?'' 

Yağcılarda inecek var  -,-

Annem gözlerini kısıp bir süre baktı. Anladımı lan yoksa yağ çektiğimi? Tabi anlar! Anasına sürekli 'Naber kamki?' diyen bir kızın -ki bu ben oluyorum- yağ çektiğinde anasının bunu anlaması çok normal. Anneme yağ çekemeyeceğimi anlayınca sahte bi' gülücük fırlatıp salona babamın oraya geçtim. Uzanmış televizyon izliyordu. Hadi bakalım Maja! Göster kedini kızım. Sığmayacağımı bile bile yanına gidip uzandım. Çaktırmayın heran düşebilirim  -_- 

''Baba? Babacım? Nasılsın? Bir şey istiyor musun?'' 

Babamda aynı annem gibi gözlerini kısıp tip tip baktı. Yok yok bu böyle olmayacak. Babamın yanından kalkıp tekli koltuğa geçtim.

''Anne lütfen salona gelir misin?'' Elleri bulaşık köpüklü halde annem içeri girdi. Ciddiyetim karşısında ikisi de 'anne - baba ben hamileyim ama babası belli değil' demişim gibi şokla baka kaldılar.

 ''Annecim, babacım artık bunu size söylemenin vakti geldi...'' Ne diyom ben amk.

''Neyden bahsediyorsun sen kızım?'' dedi babam.

''Babacım hani bizim okul ben ve Arya yı iller arası bilgi yarışmasına yollamıştı. Hatta biz kazanmıştık ama ödülümüz yıl sonunda süpriz olucaktı.''

''Eee?'' dedi annem.

''Arya aradı. Ödülümüz açıklanmış. 3 ay boyunca Bodrum da tatil. Ama senin doğuma 1 - 1,5 ay kaldığı için ben erken döneceğim.''

Aralarında kısa bi bakışma geçtikten sonra gülümseyerek bana baktılar. Noluyor lan? Niye gülümsüyorlar şimdi? Korkmalı mıyım? Bence evet! Çünkü ilk defa ciddi -bana göre ciddi- bir konuda gülümsüyorlar. Babam eliyle gel gel işareti yaptılar. Biran için ak sakallı dede çağrıyor sandım amk. 

''Anne bak eğer izin vermezseniz bileklerimi jiletler dayanamadım, güçlü kalamadımmmm anneğğğ diye isyan çıka-''

babam sözümüzü kesti.

''Gel yanımıza.''

Herneyse. Oturduğum yerden kalkıp aralarına geçtim. İkiside ellerini saçıma götürüp okşadılar. Anneme Ne ayak gülüm? bakışlarımı fırlattım.

''Canım kızım sen bu tatili sonuna kadar hak ediyorsun. Ayrıca doğum için erken gelmene gerek yok. 2 gün önce gelirsin kardeşini 1 hafta görür döner tatili yaparsın. Hatta bizde geliriz yanına baban halleder her şeyi.''

Annemgile ne olmuş bugün? Valla kafayı yemişler bunlar. Aryanın ailesi ile aile dostular ama Arya da kalmama zor izin verirken şimdi 3 AYLIĞINA Bodrum'a gitmeme izin veriyorlar! Teallam ne anormal ailem var benim ya. İkisinede sıkıca sarıldım. İki yanağımada sulu öpücükler bıraktılar. Bende öpüp teşekkür ettikten sonra odama gidecekken aklıma takılın şey ile durdum. 

''Bir dakika! Bir dakika! Sizin izin vermeniz çok ilginç? Ne iş çeviriyorsunuz siz?!'' dedim gözlerimi kısarak. Annem sırıtarak konuştu;

''Dinlen diye. Dinlenki kardeşlerine sen bak!''

Sesime isyan kattım ''Vay vicdonsızlar vay. Çok Bad'siniz siz be!''

Şaka yaptıklarını biliyordum elbet ama gerçekcilik payıda vardı birazcık. Annem ve Babam bunlar çünkü. İşleri belli olmaz. Biraz bakmışsınız organize işler olmuşlar (!) Taam sustum ;)

Odama girdim -daldım- Saat daha 7 ama benim uykum geldi ya la. Neyse erken yatim bugün.Hem ne demişler ERKEN YATAN YOL ALIR. Konumuzla alakalı mıydı bilmiyorum ama hiç tınımda değil vallahi.

En sevdiğim siyah pokemon pikachu'lu altı uzun, üstü askılı pijama takımı giydim. Saçlarımı gelişi güzel topuz yapıp kendimi yatağa fırlattım. Mesaj veya arama var mı diye telefonu kontrol ettikten sonra akşam duama başladım.

''Allahım.. lütfen bu yazımın beautiful olmasına izin ver pliss.. Bir de aşık olmamı nasip eyle yarabbim. Kamkilerim sevgilileri ile aşktan bahsederken ortada sap gibi, mal gibi galıyım. Rezilliğin everesti odere yağni. Pliss Yarabbim! Dualarımı kabul et, Dean'imiz amin!''

Cidden ; Aşk bu yazda kapıyı çalmazsa ben bu kapıyı sökerim!

Türk Kızıyım Oğlum BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin