Maja?

6.3K 517 41
                                    

İşi bitenin gidişine mi söveyim, işi düşenin gelişine mi?Siz şimdi ‘kim bu Kaan?’ iye soracaksınız. Sormadan söyliyeyim. Bir zamanlar gittiğinde arkasından üç küfür, bir tükür, gittiği için çok şükür dediğim birisi. Off ama yani senin ne işin var burada???

“K-kaan?”

“M-maja?”

Şok ile ikimizde kala kaldık. Benaltta, O üste.

“M-maja?”

“A-aras?”

ULUSAL KEKELEME BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN, EVET.

Toparlanıp kalktım üstünden. Aras, Ayaz ve Atlas tip tip bakıyordu adım gibi eminim. Ama ben bakmaya utanıyordum. Aras yanıma geldi ve arkasına aldı. Sinirli olduğu her halinden belliydi. Gözlerinden alev çıkacak neredeyse amk.

“Kimsin sen birader?” dedi Aras.

Kaan umursamadı. Ve elini uzattı. İstemesemde el sıkışmak için elimi uzattım ancak elimi dudaklarına götürdü. Tabi ben mal gibi kaldım öyle. Taş gibi çocuk ya hani. Ama bu yavşak olduğunu değiştirmez.

“Nasılsın Maja’cım?” Dedi sırıtarak.

Ciddi bir ifade takındım.

“Anlına da koysaydın.”

Kaşlarını çattı “Anlamadım?” dedi.

“Harçlık vereceğim de anlına koy anlına.” dedim. Yeniden sırıtmaya başladı. Çocuğun çene kasları gevşeye gevşeye tabi böyle olmuş. Geri zekalı elimide bırakmıyor. Hala tutuşmakta olan elimizi Aras ayırdı. Bu sefer Aras ile Kaan el sıkışıyordu. Yada Aras, Kaan’ın elini fakıyordu desek daha doğru olur, çünkü çocuk domatese dönüştü.

“Hayırdır koçum?”

Tövbe bismillah. Aras’ın içine alevli şort giyen abuziddin kaçmış. Ne oldu bu çocuğa şimdi (?) Bir kırocan havaları filan.

“Aras çocuğun eli morardı..” diye fısıldadım ama duyan kim. Ohoo.. Dikmiş bad boy bakışlarını Kaan’a duymuyor bizi. Mecburen ben elini çekmeye çalıştım. Ama yani maşallah çekmek için şekilden şekle girdim. Ve en sonunda başardım.

“Hadi gidelim Aras.”

“Hayır. “

“Aras lütfen?”

“Kim bu lavuk önce onu öğrenicem.”

“Tamam ben sana anlatıcam gel gidelim.”

Kaan malı araya girdi.

“Maja birazcık konuşabilir miyiz…”

Hayır.

“Lütfen Maja?” diye devam etti.

Aras üstüne yürüyecekken kolundan tuttum. Ve yavru pisicik bakışlarımı attım. Nolur ikna ol? Nolur ikna ol. Bakayım? Aha valla ikna oldu. Bakışlarıyla düş önüme mesajı verdi. Önden yürüyecekken o önden yürümeye başladı. Teallam hem düş önüme diyor hem önden kendisi yürüyor. Geri zekalı :/

“Maja lütfen?” diye tekrarladı Kaan. Ben konuşacakken Aras sözümü kesti;

“Hayır konuşamaz.”

“Sana mı sorduk? Maja ile konuşacağım.”

“Konuşamazsın.”

“Sana mı soracam lan! Ne sanıyorsun sen kendini? Neyisin bu kızın?!”

Türk Kızıyım Oğlum BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin