Kurtarıcı Melek - Part 1

5K 402 10
                                    

* MAJA'NIN AĞZINDAN *

"Hoşt lan hoşt! Oğlum bak git! Karateye gittim lan ben!"

Yerde bulduğum taşı -köpekleri seviyorum ama başka çarem yok- fırlattım. Birkaç adım geri gitti. Akşam karanlığında parlayan gözlerini önce bana sonra taşa çevirdi. En son bana döndü ve daha psikopatça havlamaya başladı.

"Hay mk! Git lan git! Kış kış!"

Başıma bir şey gelmeden eve gitsem çok çok iyi olacaktı. Karşımdaki köpek havlamayı kesip çaprazımdaki ağacın altına gidip uzandı. Hah işte şöyle uysal ol canımı ye be yavrusu..

Sessiz olmaya çalışarak geri geri ilerlemeye başladım. Sonra birşey oldu ve gülme sesleri geldi. Kahkaha sesleriyle yürümeyi sonlandırıp koşmaya başladım. Benim mal iç sesime uyup soldan mı gitmeliydim acaba?

Hızla koşmayı sürdürürken biri beni kolumdan çekiştirip ağaca yapıştırdı. Hepinizin 'niye o tutkal mı?' dediğinizi biliyorum evet.

Ağzımı kapadığı için çığlık atamadım. Daha doğrusu atmaya çalışıyordum ama garip sesler çıkıyordu. Hareket etmemi engelleyip sırtımı göğsüne bastırdı. Kalbim ağzımda atıyordu.

"Şşt sakin ol"

Hay ben seni si- Bir dakika bu ses..

"Seni şerefsiz! Ödüm koptu! Korkudan ölüyordum!"

Kahkaha atmaya başlayınca neye gülüyoz kanka bakışlarımı attım. Sinirlenip dizimi kasıklarına geçirdim. Boş yere karateye boksa gitmemiştim ben. O kıvranmaya başlayınca kahkaha atma sırası bana geçti.

"Ne oldu daha demin gülüyodun Aras?"

"Bittin kızım sen!"

Gülmeyi bıraktım. Korkup geri geri gitmeye başladım. Oda ayağa kalkmış bana doğru geliyordu. Tamam canım karateye filan gittim ama o benden güçlüydü yani bunuda unutmamak gerek.

Gelip tam önümde -dibimde- durdu.Eliyle yanağımı okşamaya başladığında yanağımın alev aldığını hissettim. Sertçe yutkunduğumda sırıttı.Hemen cesaretimi toplamalıydım.

"Gidelim artık. Arya merak etmiştir beni."

Kafa sallayıp geri çekildi. Az önce ne olmuştu öyle lan?

"Takip et beni." dedi.

"Karşılıklı takip?"

"Twitterda mı?"

"Facebook sanırım."

"Gel buraya geri zekalı."

Kolumdan tutup sürekledi. İlerledikçe sesler gelmeye başladı. Ardından hafifçe yükselen bir duman ve karanlığın içindeki ateş gözüktü. Tabi birde ateşin etrafındaki Arya, Ayaz ve Atlas..

"S.a gençler!"

"Maja!"

"Maja!"

"Maja!"

"Charlienin Melekleri!"

Önce Arya hayvan gibi atladı üstüme. Düşecektim ki Aras tuttu. Arya'dan kurtuldum derken Ayaz üstüme atladı.

"Çk krktm knk sana brşy olck dye çk krktm .s.s"

Etrafa alın şu malı üstünden bakışları attım. Halime acıyan Atlas üstünden çekip kendisi sarıldı. Valla içlerindeki en normali bu çocuk yemin ederim.

"Tamam la sakin olun. Ölmedik yaşıyoz."

Yalnız bu çocukla ilgili hala şüphelerim var. Bana yavşıyor mu yoksa kanka olarak mı yaklaşıyor bilmiyom.. Zaman göstercek

Xxx

Öncelikle Final düşüncesini aklınızdan silin. Final yapmak için henüz çok erken. Ben zaten final yapacağım diye birşey söylemedim sadece bir süre ara vereceğim dedim. Ayrıca bu ara içerisinde hiç yazmamak gibi bir niyetim yoktu. Ara ara bölüm yazacaktım.

Bu bölüm kısa gelebilir gözünüze. Part 2si olacak merak etmeyin.

Türk Kızıyım Oğlum BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin