Üç küfür, bir tükür, gittiği için çok şükür

9K 513 53
                                    

Multimedia : KAAN (piç -_-)

XxX

Normal de romantik anlar yaşamamız gerek ama benim tarzım değil arkadaş. Tabiki de odunluğumu ön plana çıkararak şu romantik dakikalarımızı ormantikleştirdim.

“Oha, oha! Camış gibisin Aras yaa. Kalk lan üzerimden.”

Gözlerini devirip kalktı üstümden. Uzattığı elini tutup bende kalktım. Toz, toprak olan şortumun arkasını çırptım. Arya, Ayaz, Aras gülmemek için kendilerini sıkıyorlardı. Bok yiyin bakışlarımı atıp susmalarını sağladım.

“Hadi kuralım şu çadırları artık yaa..”

Tabi anladılar benim mızmızlanmaya başlayacağımı atom karınca hızıyla işe koyuldular. Erkekler çadırlar kurarken bizde Arya ile yanımızda getirdiğimiz büyük örtüleri oturmak için yere serdik. Birkaç işle daha uğraştıktan sonra bizde erkeklere yardım ettik.

Aras ve Atlas bir çadırda kalıcaktı. Bizde normalde Arya ile kalıcaktık ama o biricik sevdiceği Ayaz’ın çadırana koştu. Ayaz’ın önce bacım, sonra amacım ayağına kız kardeşimi götürdüğünü söylemiş miydim?

Okuyuculardan : “Evet geçen bölüm söylemiştin mal. Unuttun dimi amk?!”

Noluyo lan? Okuyucular delirdi, hep senin yüzünden yazar. Seninde amk.

Yazar : “Ben ne yaptım geri zekalı! Sie!”

Ihım ıhım. Okuyucu – yazar arasına girilmez derler hadi eyvallah. Kendi çadırımı kurmaya çalıştım. Ama sadece çalıştım, evet. Bu çubuk nerenin? Bu ne lan? Hass..

“Çekil kenara. daha çadır kurmayı bile beceremiyorsun.”

Gözlerimi kıstım “Sen sanki çok biliyon Aras!” Sitem dolu sesime karşı sırıttı.

“Bilmesem çadırları kim kuracak?”

“Hava atma, çadır yap.”

“Tut ucundan.” dedi. Gösterdiği yeri tutup yere sabitledim. Oda diğer çucuklarla bişiler yaptı fakat anlamadım. 15 dakika sonunda çadırım kurmuştuk.

“Tenks Aras.”

“Önemli değil fıstık.”

Göz kırpıp kendi çadırına gitti. Ayy fıstık dedi yerim! Yani fıstığı yerim. Arası niye yiyim be. Antep fıstığını yerim. Yeter tamam kesin.

Arabadan sırt çantamı alıp çadırıma girdim. Üstümdeki şortu ve askılı badiyi çıkardım. Onlar yerine siyah taytımı, saks mavisi superman sembolü baskılı kısa kollumu ve siyah kapşonlu ceketimi giydim. Saçlarımı açtım. Valla saç diplerim uyuşmuş hep.

Çadırımın fermuarı açıldı.

“Majaaaağğğğ…”

“He Ayaz?”

“Arya ile yemek hazırlayın nolursunuz. Geberiyorum. Bu mide 8 saattir aç, aç!”

“Bağırma lan kulağımın dibinde. Anladık! Bekleyin geliyom.”

Ayaz postaladıktan sonra ayağımdaki sandaletleri çıkarıp spor ayakkabımı giydim. Şimdi börtü böcek ayağıma yapışır felan filan hiç uğraşamam yağni. Çadırdan çıkarken telefonum çalmaya başladı. Burada telefon çekiyor mu ya la? Valla işime geldi. Dur bakem kim arıyormuş.

patlıCAN ARIYOR…

“Can?”

“Prenses?”

Türk Kızıyım Oğlum BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin