*GÜNLERDEN CUMA - GİTME GÜNÜ*
Güneş ışıkları gözüme çarparken, soğuk rüzgar beden- Ne diyom ben amk ya! Annem pikeyi üzerimden çekti götüm dondu. Hayır anlamadığım şu; HAZİRANIN ORTASINDA BU SOĞUK NE LAN ! O değil anam niye beni sabahın altısında kaldırıyor? Deli misin sen kadın!
''Anne kafanda var mı? Sabahın altısında kaldırılır mı bir insan? HEMDE OKUL YOKKEN?!''
Söylene söylene yataktan kalktım. Kalkmamla birlikte sevgilim mother'ımın vazgeçilmez pembiş terliğini popoma yedim. Gözlerimi kısırak anneme bakarken aşağı in, kahvaltı hazır bakışlarını atıp gitti. Annem çıktıktan sonra kimsenin kapmaması umuduyla banyoya fırladım. Bugün şanslıyım. İşallah bugün başıma bir gelmez. Çünkü bela çeken mıknatısı gibiyim. Bela nerede (?) Ben orada. Aslında ben değilde, belalar beni bulur.
XxX
Banyoya girdim. Aynada kendime baktım da;
Bu tip ne lan?
Gözlerim -geç uyumaktan- kızarmış, Dudağım -kabus gördüğümden- kanayıp kurumuş. Saçlar desen ayrı alemde. Yaşayan ölüden farkım yok. Zombi gelse yanımda victoria secret mankeni kalır. Tamam kendimi bu kadar gömmek yitir! İhtiyaçlarımı karşılayıp çıktım.
Mutfağa inerken saçlarımı ve tipimi biracıcıcıkta olsa düzelte bildim. Sabah sabah üç silah şörlere -metin,çetin,tekin- kendimi alay konusu edemem. Aslına bakarsanız böyle birbirimize sinir etsekte, birbirimizden gıcık alsakta onlar olmasa yapamam ben. Ne istersem yapıyor şerefsizler :D
''Günaydın.'' diyerek masaya oturdum. ''Günaydın prenses.'' dedi babam. Onu öpüp kendi yerime oturdum.
''Nasılsın bakalım?''
''İyiyim.'' dedim.
''Her zamanki gibi.'' dedi Çetin abim. Ona gözlerimi devirdim.
''Sanane.''
''Baba kızın abisine saygısızlık yapıyor.''
''Aramızda sadece 2 yaş var abi!'' dedim.
''2 yaş 2 yaştır. Sonuçta senden büyüğüm.'' dedi.
''Salak.''
''Geri zekalı''
''Öküz!''
''Hayvan dilinden anlamıyoru üzgünüm.'' dedi. Hıı sen çok biliyon bakışlarımı atıp susmasını sağladım.
''Ben işe gidiyorum.'' dedi babam, Annemi öptü.''Baba!'' diye sertçe uyardım. Babama çok düşkünüm. Hatta bazı geceler babam ve annemin arasında bile uyurum. 17 yaşında olmama rağmen. Çünkü babamı kıskanıyorum, saçma olduğunu biliyorum. Ama kıskanıyorum.
''Pekala özür dilerim.'' dedi babam.
''Sen böyle mızmızlan. Onlar gece işi hallediyorlar.'' dedi Tekin abim keyifle.
''Tekin çok ayıp!'' diye ciyakladı annem.
''Ne? Bizim nasıl olduğumuzu 17 yaşına geldi ve hala bilmiyor musun? Hem anne yeter artık habire bir çocuk doğruyorsun!''
''Biliyorum seni salak kapa çeneni.'' dedim.
''HEPİNİZ SUSUN BAKAYIM !'' Annem son noktayı koyunca hepimiz sustuk. Arada birbirimize attığımız kötü bakışları yamazsak tabi.
XxX
Spor ayakkabılarımı giydim. Evden çıkmadan önce anneme seslendim -bağırdım-.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türk Kızıyım Oğlum Ben
Romantik-Türk kızı dediğin; yağmur yağdığında çayını, kahvesini alıp yağmuru izlemez. 300 km hızla balkona koşup çamaşırı toplar..