Maja'nın Ağzından;"Arya ben kilo mu aldım?"
Tabi artık ben bininci kez sorunca kız kafama cam bardağı fırlatmaya hazırlandı. Son anda eğilip yırttım. Ama bardak tuzla buz olmuştu.
"Ya kızım 48 kez sordun ve ben 48. kez cevap veriyorum! Hayır kilo filan almadın! Hayvan gibi yemene rağmen dana gibi olmadın! Okey?"
"Taam la ne kızıyon teallam yaa.."
Telefonumu alıp yatağa attım kendimi. Ama yani uzanmak maksadıyla. Neyse sustum ben. Whatsapp grubuna girdim.
* Whatsapp Konuşması *
Maja: Tatlişlerrr :D
Ayaz: Oo Majaşkım hosgeldin..
Arya: Aşkım mı? Hani senin tek aşkın bendim Ayaz!?!?
Tabiki de hepimiz Arya'nın şaka yaptığını biliyorduk. Sadece Ayaz'ın yalvarması hoşuna gidiyordu. Onunkide değişik bir ego işte.
Ayaz: Aşkım açıklayabilirim! Biliyorsun ki-
Arya: Kes sesini Ayaz kes! Anladım ben anlayacağımı.
Atlas: Kesin lan hepiniz sesinizi.
Tam 'herkesin hayatına kimse karışamaz' temalı bir nutuk çekecektim ki telefonum titredi ama grup dışından yani çok sevgili Çağrı'mdan gelmişti.
* Maja / Çağrı Whatsapp Konuşması *
Çağrı: Güzelim?
Maja: Efendim yakışıklım? :-*
Çağrı: İyiyim bebeğim. Ama seni çok özledim lan
Maja: Hiç sorma be qlw bende seni - sizi çok özledim lan
Çağrı: amk seni tutan mı var bin gel işte
İşte o anda dank etti. İyide ben nasıl giderdim ki buradan? Uzun zamanlı tanışıklığımız olmasa ben onları kendime çok yakın görüyordum. Atlas ve Ayaz kardeşim gibiydi onlarla elbette telefondan filan konuşurduk ama Aras.. Ne bileyim o farklıydı benim için. Ve içimden bir ses onu bırakmak istemiyordu.
Çağrı: Maja?
Çağrı: Nereye kayboldun?
Çağrı: Lan Maja!
Çağrı: Haydaa.. Nereye kayboldun kızım?
Çağrı: Lan!?
Maja: Burdayım la burdayım. Dalmışım sadece.
Çağrı: Ha okey. Neyse işim var çıktım ben güzelim.
Maja: Bay yakışıklım :-*
Yani bravo sana Çağrı. İçime kurt düşürmesen ölürsün zaten. Teallam yarabbim! Arya'ya söyleyecektim ki sustum. Ayaz'dan ayrılacağını -mecburen istanbula döncez çünkü- yıkılacaktı. Hatta belki bileklerini kesip dayanamadım anneğğ diyerek ağlayabilirdi.
"Dışarı çıkalım mı?"
Bilmem dercesine kafa salladım. Sırıtarak ayağa kalktı ve dolabına yöneldi. "Çıkalım çıkalım!" dedi sırıtarak. Birkaç tane arayıştan sonra iki tane siyah elbise çıkarıp yatağa fırlattı.
"Hadi hadi hazırlanalım!"
"Gecelere akalım diyosun.."
Sırıttı. "Diyorum.."
...3 Saat Sonra...3 saat geçti. Peki ya biz? Dımtıs dımtıs vallahi. Ama şöyle bir şey varki her taraf bok gibi.
Bu ne lan? Her yerde ya yiyişiyorlar, ya içiyorlar. Tabi Arya'nın aklına uyup buraya gelende kabahat. Aras buraya geldiğimi öğrendiğinde kesinlikle beni öldürecek. Peki Arya nerede ya? Oturduğum yerden kalkıp çıkış diye umduğum yere gittim ama ara sokakmış amk. benim şansıma hep böyle yerlere çıkar bu kapılar.
''Hişşt güzelim baksana buraya..'' Hıı anan dememek için kendimi tuttum. Kesinlikle bela çeken mıknatısım.
Umursamazdan gelip sokağın başına ilerlemeye başladım. Taki sırtımı duvara çarpıncaya dek. Yüzümü acıyla buruşturdum. Karşımdaki kimse sahroş olmasına rağmen hayvan gibi güçlüymüş be.
''Bırak beni!'' diye bağırdım ama dinleyen gibi. Hey yavrum heyy. Şurada boğazımı kesseler kimsenin haberi olmaz.
''Bırak kızı?!''
Aras? Aha sıctık.
''Ne diyon sen lan!'' dedi sarhoş.
''Geri bas diyorum. O el hayırdır diyorum. O elini çekmezsen bir sokarım diyorum.''
Ben lafa değil icrata bakarım bebeyim.. diyemedim tabikide lan. Hani bu gaza gelir yapmaya çalışır filan töbeee....
Yanıma geldiğinde bana kısa bir bakış atıp yumruğunu geçirdi. Ağzım açık onlara bakarken yumruklarını ardı ardına geçirdi. Diyecek tek lafım var;
Allahım sen konuyu biliyon. Amin.
Bölüm bitti. Bitti Bölüm. Habwahsh bayy :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türk Kızıyım Oğlum Ben
Romance-Türk kızı dediğin; yağmur yağdığında çayını, kahvesini alıp yağmuru izlemez. 300 km hızla balkona koşup çamaşırı toplar..