HATIRLATMA ;
Odun.
Tescilli Odun.
Kim bu odun amk?
Çocuk aklımı okumuş gibi konuştu.
''Atlas. Oda arkadaşın ve gözetmenin.'' dedi sırıtarak. Ağlarcasına kafamı yastığa gömdün. Tek bir soru;
WHY ME, WHY ME GOD ?!
XxX
''Herneyse hadi kalk artık uykucu..''
''Ya sanane amk sanane! Tatildeyim lan ben. İstediğim saatte uyanırım!''
Yüzünü buruşturdu.
''Sen ne azı bozuk bir şey çıktın kızım böyle.''
Laf sokmak için ağzımı açtım ama şu yakışıklılığada söylenecek laf yok lan.
''Ne kadar yakışıklı olduğumu bende biliyorum ama içime düşmesende artık uyansan!''
Allahım! Neydi günahım.. Hayır çocukta ultra seksi bir tip var. O oky'dir ama bune ukalalık. Bune egoistlik!
''Egocum sen kenara kayda, ben şu Atlas Bey ile bir hesaplaşayım canım yaa..''
Gözlerini devirdi.
''Ha ha ha. Aman ne komik! Bak son kez uyarıyorum ya şu yataktan çık yada başından aşağı su dökerim. Hem ne derler bilirsin suyun kaldırma kuvveti vardır.''
Espiri yaptı salak. Saklada yarın gülelim canikommm!
''Ya arkadaşım sen benim başıma bela mısın? Hadi anladık gözetmem bilmem ne saçmalığısın ama sabahın köründe uyandırılır mı?! Bunu bana bir açıklar mısın acaba!''
Gözleriyle duvardaki saati işaret etti. Gözlerimi ondan -dar tişörtünden belli olan kaslarından- ayırıp saatte baktım. Saat 9. SAAT. SABAHIN. 9'U. VE. BU. GERİ. ZEKALI. BENİ. TATİLDEYKEN. SABAHIN. 9'UNDA UYANDIRIYOR!
Siktim Belanı Çocuk!
(SİKEMEDİ)
''S..se..sen. Beni. sabahın. 9'unda. mı. kaldırdın. Beni? Beni! Beni ya beni!?''
''Anladık kızım. Ulan sanki ingiliz kraliçesi bilmem kaçınca Elizabeth.''
Çok cahilsin, keşke ölsen bakışlarımı atarak yataktan kalktım. Odada bir tane fazla yatak olmasının sebebi buymuş demekki.
''Detaylı tanışma faslını sonra hallederiz. Şimdi git ve hazırlan. Kahvaltıya geç kalacağız.'' Diyip odadan çıktı. Sırf bu uyuzun emir vermesi üzerine gitmeyecektim ama şimdi kahvaltı diyor. Ve ben kahvaltısız YA-PA-MAM.
Üstümü giyinmeden önce Arya'yı aradım.
''Kankeytaaa...'' diye anırdım. İvit, ivit anırdım asgaha :D
''Heaae Mağğjaa nevar?'' dedi esneyerek. Birazcık insan ol plisss..
''Uyuyor muydun lan?''
''He valla. Sen niye bu saatte uyandın lan?''
''Ya sorma gözetmen midir nedir o sabahın köründe geldi beni uyandırdı amk.''
''Hehe:)) Seni bu saatte uyandırdığına göre canına susamış olmalı.''
''Aynen ama çocuk çok taş lan ağzımı açıp laf söyleyemedim. Qitlendim qaldım valla :(''
''Ney! Gözetmenin erkek mi?! Ve sen bana bunu yeni söylüyorsun? Amk senin Maja! Nasıl kamkisin la sen! Püü allah cezanı vermesin emi geri zekalı! Yakışıklı mı lan bari? Kaslı yapılı filan mı? NASIL BİRŞEY LAN KONUŞSANA!''
Nefes verdim. Bende aldım ahshaha. İç ses bir yürü git amk senin ben var ya, espirini fakayım. Espiri mi yaptın onuda anlamadım ama neyse. Tabikisi espiri yaptım glw. O zaman espiri yaptı kerten kele, vur kendini yerden yere (qapaq)
''Maja orda mısın lan?''
Aneyyy ben Arya'yı unuttum ya la.
''He kanka burdayım. Detayları kahvaltıda anlatırım. Şimdi üstümü giyincemde. Sen ne giycen?''
''Şortla tişört giyerim heralde.''
''Ok bb.'' diyip kapadım. Banyoya girip rutin şeyleri yapıp çıktım. Ne yaptığımı anlatacak değilim herhalde amk.
Dolaptan straplez siyah bikinimi, kot şortumu ve içimi birazcık belli eden kalın askılı tişörtümü çıkarıp giydim. Saçlarımı tarayıp sıkı olmayacak şekilde at kuyruğu yaptım. Hadi bugün keyfim yerinde acıcıkta rimel sürdüm. Afyon beş es'im ile babamdan yürüttüğüm -öğrendiğinde ağzıma sıçacak- paradan bir miktarını cebime attım. Odadan çıktığımda Arya da çıkıyordu.
Ve ne gördük tahmin edin. Bingo! Atlas, Aras ve Ayaz koyu bir muhabbet içerisindeler. Arya ile aramızda birkaç dakika anlamsız bakışlar geçti. Yana yana yanlarına gittik. Atlas Bey beni görünce baştan aşağı bir süzdü.
''Mal mal bakmasana geri zekalı!''
Majaaa attı gol olduuğğğ ajkajhagah.
Ayaz -dün akşam ki sarhoş manyak- kahkaharla gülmeye başlayınca Atlas ölümcül bakışlarını attığı için susmak zorunda kaldı.
''Yeniden görmek ne güzel.'' dedi Aras.
''Ya ya ne demezsin.'' diyen Arya'yı cimcirdim. Cimcirdim ne lan?
''Siz tanışıyor musunuz?'' dedi Atlas.
''Aras sen anlat bu embesil anlamaz şimdi.''
Adımı böyle mort ederler.
Aras olayları kısaca özet geçti. Arya Atlas'ın gözütmenim olduğunu öğrenince Atlas'a dünya, ahiret bacımsın bakışları attı ama bizim mal Atlas anlamadı tabiki de.
''Ben çok açııığğğmm! hadi gidelim artık.''
''Valla bende çok açığğm hadi gidelim gader ortağımmm..'' dedi Ayaz kolunu omzuma atarak.
'Yavrum sen mal mısın?' bakışlarımı atıp susturdum. Hep birlikte asansöre ilerlerken Atlas bey -ben niye bey diyom amk- elini belime koydu. Ki koymasıyla Canım O El Hayırdır Ya? dercesine baktım. Gözlerini devirip elini çekti. Bende de ne çok bakış türü var lan. Bak bak bitmiyor. Kör olcem valla billa!
''Cafeterya üst kattaymış.'' dedi Aras.
''Çıkarız o zaman.'' dedi Arya.
Ayaz, Arya'nın yanına gidip kolunu omzuna attı. İlk günden noluyor lan! Canım sen hayırdır gardaş?
''Arya?'' dedi Ayaz.
''Ne var?'' dedi bizim hödük (arya).
''Çıkalım mı...'' WHT ?!?!?!
Sözüne devam etti.
''Ama merdivenle agaghaghah :D''
Arya şok,
Arya iptal,
Arya wefad.
XxX
YORUM VE VOTE PLİSS BİÇIZZ :P
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türk Kızıyım Oğlum Ben
Roman d'amour-Türk kızı dediğin; yağmur yağdığında çayını, kahvesini alıp yağmuru izlemez. 300 km hızla balkona koşup çamaşırı toplar..