*Maja'nın Ağzından*
"İç."
Uzattığı şişeye tip tip baktım. İstemediğimi anlamış olacak ki "Pekala.. Sen bilirsin." dedi. Yanıma gelip benim gibi sırtını ağacın gövdesine yaslayarak oturdu. Elini bileğime götürdüğünde acıyla inledim. İpler hem kaşındırmaya, hemde acıtmaya başlamıştı.
Cebinden çıkardığı çakı tarzı şeyi iplere götürüp keserek çözdü. Bileklerimi avuşturup acının geçmesini bekledim.
"Manyaksın sen Kaan.."
Diye mırıldandım. Kahkaha attı "Yeni mi fark ediyorsun?" dedi. Cevap vermedim.
"Aç mısın?" diye sordu.
Kafa salladım. Ne yapayım amk açım. Kıçını kaldırıp ilerideki arbasına gitti. Gerizekalı (!) Bakayım? Valla gerizekalı. Elimi kolumu çözdü kaçabileceğimi akıl edemedi. Mal ya..
Arabanın içinde bişiler yaparken bana bakmamasından istifade edip ayaklandım. Ordan hızla uzaklaşmaya başladım. Bir süre sonra yağmur yağmaya başladı ve ben yine yolumu kaybettim. Telefonumda yok zaten, sadece yürüyorum. Üstün başım ıslandı bile.
İç sesss!!
-Ney
Ne tarafa gidicem lan ben şimdi?
-Sol taraftan geldiniz ya salak
Sol mu? Bence sağ.Sol negatif sağ pozitiftir. Hem biz müslümanız amk.
İç sesime uymayıp sağ taraftan gitmeye başladım. Hızlı adımlarla yolu bulmaya çalışıyordum. Sağ salim dönersem Arya ne isterse yapacağım. Yada yok amk o it beni süründürür valla. Koşmaya devam ettim. Kaan'ın olduğu taraftan uzaklaştığımdan emin olduktan sonra yavaşladım.
Ben size bu malın ne kadar psikopat olduğundan bahsetmiş miydim? Her bok var bu piçte. Ben bu çocukla niye çıktıydım anlamıyom ki. Ha dur hatırladım. O zamanlar hayatımda ekşın hiç yoktu. Sonra ben bunla sevgili olduğum zamanlarda hergün polisten kaçıyoduk. Birde babam polis amk. Babam herşeyi öğrenince evde 8.6 şiddetinde deprem oldu. Ne günlerdi lan onlar afahagtardgra
Yerde ilerleyen siyah bir silüet belirdi. Tövbe bismillah o ne lan? Birden önüme bir köpek çıktı. Çok kızgındı sadece aramıza birkaç metre vardı. Ne yapacağımı bilemeyince göt korkusundan bağırmaya başladım.
"İmdatt!! Arass! Aryaa! Nerdesiniz AMK?! Help Mee!!!"
*Aras'ın Ağzından*
3 saat oldu ama hala bulamadık. Hayır nereye gittiler anlamam ki? Ama salaklık bende yalnız bırakmayacaktım onları. Kesin o piç bir şey yaptı. Sessiz sessiz ilerlemeye devam ediyordum. Arya ve Ayaz'ı kamp yerinde bırakıp, Atlas ile iki ayrı yöne gitmiştik. Arka cebimde titreyen telefonumu çıkardım. Atlas mesaj atmış.
Kimden : Atlas
"Jandarmaya felan mı haber versek?"
Cevap yazacakken bir çığlık sesi duydum
"İmdatt!! Arass! Aryaa! Nerdesiniz AMK?! Help Mee!!!"
Bu cırtlak sesi nerede olsa tanırım (-_-) Kesin o. Sesin geldiği yöne koşarken diğer yandan rehberden Atlası bulup aradım.
"Ne oldu Aras? Bulabildin mi?"
"Sesini duydum... Yakında... bir yerde sanırım!"
"Tamam bende geliyorum.." telefonu kapayıp cebime attım. Gittikçe sesler yaklaşırken daha hızlı koştum. Nererede lan bu kız?
"Maja?!"
XXX
BU BÖLÜM AŞIRI KISA OLDUĞU İÇİN ÇOK ÜZGÜNÜM AMA SINAVLAR, ÖDEVLER (ÖZELLİKLE MATEMATİK) HERŞEY ÜST ÜSTE GELDİĞİ İÇİN ÇOK ZORLUK ÇEKİYORUM. TELAFİ ETMEYE ÇALIŞACAĞIM. TEKRAR ÜZGÜNÜM..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türk Kızıyım Oğlum Ben
Romance-Türk kızı dediğin; yağmur yağdığında çayını, kahvesini alıp yağmuru izlemez. 300 km hızla balkona koşup çamaşırı toplar..