Part 2

6.1K 411 29
                                    

Medya: Maja

"O manyak birşey yapmadı değil mi?"

"Yapmadı Arya. 100 kez söyledim YAP - MA - DI! Bunaldım be of!"

Gözlerini devirdi. "Nereden çıktı peki bir anda öyle? Oha.. yoksa seni takip ediyo olmasın kanka" dedi.

Bilmiyorum sülo bakışları attım. Erkekler çantaları arabadan indirirken bizde resepsiyondan anahtarlarımızı aldık.

Sonunda gelebilmiştik otele. Aslında 2 gün kalacaktık ama şu Kaan meselesi fazla ekşınlı geçince geri dönmeye karar verdik ve döndük. Hep beraber asansöre binip odalarımızın olduğu kata çıktık. Aras'ın elinden çantamı alıp odama geçtim.

Küçük sırt çantamı kenara fırlatıp banyoya daldım. Her yanım çamur içerisindeydi. Üstümdekileri çıkartıp kenara fırlattım. Suyu ılığa ayarlayıp saçlarımın ıslanmasına izin verdim. Çilek ve şeker kokulu şampuanım ile saçlarımı köpürttüm. Duş jelimi lifeme döküp bedenimde gezdirdim ve durulandım. Havluyu vücuduma sarıp çıktım.

Lambanın düğmesini bulmak için elimi duvarda gezdirdim. Ulan uzaktan biri görse duvarla sevişiyorum sanır yeminle. Kare şeklindeki şeyi bulunca düğmeye bastım.

Ee niye açılmadı bu?

Lan yoksa...

Hay şansıma tüküreyim!

Eğilip yerde çantamı aradım. Bulunca ön cebinden telefonumu çıkardım. Telefonun ışığı biraz olsun etrafı aydınlattı. Tam Arya'yı arayacakken kapı tıklandı. Üstüm bu haldeyken nasıl açacam ben kapıyı şimdi aq.

"Kim o?"

"Benim."

Sen kimsin mk?

Kapıyı aralayı aralıktan baktım. Haa Arya'ymış.

"Senin de mi elektirikler gitti."

Kafa salladım. "Ulan banyo yaptım çıktım. Üstümü değiştiremiyorum."

"Ahaha salak! Yalnız baştan söyliyim sabaha kadar gelmeyecekmiş."

"Ne diyon lan sen!? Ne yapacam ben!"

"Aras'ın yanına git." dedi. Ne alaka diye soracakken devam etti. "Ne alaka diye sorma bende bilmiyom. Onun odasının yanından geçerken ışık geliyordu kapı altından."

"Taam."

Arya'yı yolladıktan sonra çantadan giyecek birşeyler aldım. Telefonumu da alarak çıktım. Yan kapıyı tıklattım. Çok geçmeden kapıyı açtı. Ki açmasıyla birlikte dona kalması bir oldu.

Tabi çocuk hayatında ilk defa üstünde minnacık havlu ile kapısında bekleyen bir kız görüyor. Aslında görmemişte olabilir. Şerefsiz yani kaç kızla yatmıştır nede olsa.

"Aras? Aras iyi misin lan? Oha birşey oldu çocuğa! Lan Aras-"

Ne olduğunu anlayamadan içeri çekildim. Kapı ile onun arasında kalınca bu sefer ben dilimi yuttum. Lağnn ölüyom!

"Bu ne hal lan! Ne işin var bu kılıkta!"

"Bağırma hayvan kulağımı faktın. Isteyerek mi dolanıyoz sanki. Elektirikler gitti bizde göt gibi kaldık ortada. Bu arada orama burama bakıyon fark etmedim sanma!"

Onu itip banyoya girdim. Yalnız bendeki rahatlığa bakar mısın mk kendi odammış gibi takılıyorum. Neyse.. hızlıca üstümü giyindim. Ama bir dakika? Hass... ben tişört almayı unutmuşum. Aha sıçtım!

Banyonun kapısını aralayıp başımı uzattım.

"Araasss..."

"Ha?"

"Ha denmez öküz efendim denir."

"Efendim Maja?"

"Bak gördün mü seninde efendinim?" Beni öldüre bilirsiniz hiç sorun yok cidden. "Ben tişört almayı unutmuşum da-"

"Bekle."

Dolabından tişört çıkarıp geldi. "Teşekkürler" diyip kapıyı kapadım. Tişörtü hemen üstüme geçirdim. Saçlarımı kurutamayacağım için kesin hasta olucam yeminle.

"Bizimkileri çağırdım." dedi ben banyodan çıkarken. Kafa salladım. Aynanın karşısına geçip kendimi süzdüm. Şuan sevgilisinin tişörtlerini giyen kızlara benzediğim için çok havalıydım, kesinlikle :D

"Şşt akşam bana gidelim mi yavrum?"

Kendi kendime saçmalayıp kahkaha atmaya başladım. Aras ise duvara yaslanmış, kollarını göğsünde birleştirmiş gülerek bakıyordu.

"Delisi biliyorsun değil mi?"

"Tabikisi!" dedim ona dönerek. Cevap verecekken odanın kapısı tıklandı.

XXX

Part 3'de gelecek.

Türk Kızıyım Oğlum BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin