Ruhuma El Fatiha..

9.6K 648 33
                                    

Yazıcak bişi bulamadım :))

XxX

Otobüse bindikten sonra 18-19 numaralı koltuklara ilerledik. Koltukları bulduk ama başkaları oturuyordu. Bizim yaşlarımızda -ultra yakışıklı- iki oğlandı.

"Pardon? Yerimizde oturuyorsunuz." Bakın her zaman anormal değilim :D

Esmer olan konuştu.

"Siz yanlış olmalısınız küçük hanım." Sen kime küçük diyon lan!? diye bağırmak istesemde kendimi tuttum. Şimdi rezillik çıkmasın filan.

"Hayır doğru 18-19 değil mi burası?"

"Evet öyle."

"İşte tamam 18-19 bizim koltuklarımız."

Sinirlenmeye başlıyorum ama kendimi tutucağım. Zaten tutmazsam yüzleriyle götlerinin yerini değiştireceğim. Hoş değiştirsemde bişi fark etmiyecektir.

"Kızım 18-19 bizim koltuklarımız. Olmasa ne diye oturalım." dedi esmerin yanındaki sarı kafa.

"Sabrımızı mı sınıyorsunuz siz lan!?" diye bağırdı Arya.

Arya atara geldi ascaghaghah :D. Ve ağzımdan aldı lafı. Bağırışı ile birlikte tüm otobüs bize bakması var tabi birde. Sarı kafa biranda ayağa kalktı.

EUZÜBİLLAHİMİNEŞŞEYTANİRRACİM BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM

O nasıl boy lan? Çocuk çocuk değil dinazor mübarek. Yememiş içmemiş boyunu uzattımış lan. Biz cüce kaldık yanında iyi mi (?) Boyundan büyük laflar etmiyecesiniz işte :D Haah! Bir sen eksiktin iç ses, sende geldin herşey tamamlandı.

"Şansını fazla zorlama derim" dedi sarı kafa. Artık kendimi tutamayıp sarı kafaya Ne Ayaksın Koçum Sen?? bakışlarımı attım. Ama anlamadı geri zekalı. Teallam na mallar dünyad- Anaaa Hatçe  teyze değil mi lan o? Aha valla o!

"Hatçeee deyzeeeaeaeae..""

Kadın beni görünci ilk baş tip tip baktı. Hatice teyze yani benim tabirimle Hatçe Deyze tipsiz, yüzünde kafam kadar et beni olan biri. Kilosundan bahsetmiyorum bile. Hee tabi birde kendisi altın günlerinde kokuşmuş yanık kilotlu çorap kokusu eşliğinde dans eden Mezdeke Görls çetesinin lideridir. Bakın kamkiniz ne yapcak şimdi ;)

Hatçe teyzeme koşup kulağına konuştum.

"Teyzem şu iki haysiyetsiz, şerefsiz, namusuzlar yerimize oturmuşlar. Kalkın didik kalmadılar, sonra afedersin namusumuzu kirletmetle tehdit ettiler." Amaç = Piçlik :D

Hatçe teyzem minyon tipi ile çantasını kaptığı gibi atom karınca hızıyla hala Arya ile kavga etmekte olan iki piçin yanında bitti. Arya'yı arkasına alıp çantasını sarı kafaya indirdi. Ama nasıl bir indiriş abi! Çocuk 360 derece dönüp beyin kanaması geçirme aşamasına geldi. Sonrada söve söve çantayı bir esmere, bir sarı kafafya vurmaya başladı. En son çocukları sol taraftaki ikili koltuğa otutturdu. Bizide 18-19'a otutturup 'RAHATSIZ EDERLERSE HABER VERİN' bakışı atıp kendi koltuğuna geçti.

Arya cam kenarına geçti. Bende yanına sülalem raad edasıyla yayıldım. Sarı kafanın sinirle bana baktığırı görünce sinir bozucu gülümsememi takınıp göz kıptım. Çocuk sinirden domates güzeli oldu lan. Amann banane be. Kulaklıklarımı takıp gözlerimi kapadım.

XxX

Birisi kolumu delme mücadelesi içindeyken gözümü açtım. Arya. Allah belanı versin Arya! Amacın ne Arya? Siktir git Arya. Tabiki bunları içimden söyledim. Ne derler bilirsiniz Göt Korkusu Başa Bela. konuyla alakalı mı anlamadım. Herneyse Arya'ya dönelim.

Türk Kızıyım Oğlum BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin