Μύριαμ POV
Δεν γίνεται να μου συμβαίνει εμένα αυτό. Ο καθηγητής αυτός θα μείνει σπίτι μου και ποιος ξέρει τι θα μου κάνει για εκδίκηση.
Πάντως είναι αρκετά γοητευτικός.
Όχι δεν το σκέφτηκα αυτό εγώ. Πρώτον είναι αρκετά μεγαλύτερος μου, θα μπορούσε δηλαδη να είναι πατέρας μου και δεύτερον είναι καθηγητής μου. Ουδέποτε πρέπει να συμβεί κάτι μεταξύ μας.
Στεφ- Δεσποινίς Χατζή τι είναι το τόσο ενδιαφέρον που αδιαφορείτε για το μάθημα μου;
Εγω- Εεεμ τίποτα κύριε καθηγητά.
Στεφ- Καλώς δε θέλω να ξαναεπαναληφθεί.
Εγω- Μάλιστα κύριε.Μετά από αυτό προσπαθούσα να καταλάβω για ποιο πράγμα έλεγε, αλλά δυστυχώς δεν κατάλαβα.
Δε λέω μου αρέσει πολύ η Βιολογία σαν μάθημα, αλλά δυστυχώς δεν πάω φροντιστήριο γιατί μου είπε ο πατέρας μου ότι θα το φροντίσει εκείνος να μου βρει καθηγητή.
Και πολύ φοβάμαι ότι ο καινούργιος professor θα είναι ο καθηγητής μου.
Μετά από ένα τέταρτο ακούστηκε εκείνος ο λυτρωτικός ήχος που κάθε παιδί και έφηβος λατρεύει. Μα φυσικά και μιλάω για το κουδούνι.
Αφού βγήκαμε έξω από την τάξη η Γαβριέλα με τράβηξε σε ένα παγκάκι και καθίσαμε.
Γαβρ- Πες μου τι συνέβη και άργησες το πρωί και γιατί σοκαρίστηκες όταν είδες τον καθηγητή και πριν πεις τι είναι αυτά που λέω σε είδα όταν γύρισε προς το μέρος μας αυτός.
Αφού λοιπόν της εξήγησα τι έγινε εν συντομία έμεινε και εκείνη με το στόμα ανοιχτό.
Γαβρ- Δηλαδη φιλενάδα θα έχεις αυτόν τον κούκλο κάθε μέρα σπίτι σου;
Εγω- Δυστυχώς. Και δεν είναι κούκλος ρε Γαβριέλα.
Γαβρ- Πας καλά εγώ θα πλήρωνα για να μείνω μαζί του. Και φιλενάδα μη κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας ο τύπος είναι απλά Θεός.
Εγω- Καλά μια γοητεία την έχει δεν μπορώ να πω.
Γαβρ- Ώπα Μύριαμ μας γυάλισε ο καθηγητάκος;
Εγω- Τι λες καλέ ούτε καν.Ή μήπως σου γυάλισε, αλλά δεν θες να το παραδεχτείς ούτε στον ίδιο σου τον εαυτό;
Αααα δεν είμαι καλά άρχισα να μιλάω μόνη μου.
Μετά από συζήτηση με την Γαβριέλα για διάφορα θέματα ακούσαμε το κουδούνι να χτυπάει.
Εγω- Άντε πάμε για άλλες έξι βασανιστικές ώρες.
Γαβρ- Τι μου το θύμισες τώρα;
Εγω- Έλα πάμε.