"Znači sutra je kod tebe sleepover?" Pogledala sam prema Clarke i samo klimnula glavom.
"Oće dečki bit tamo?" ponovno me pitala.
"Ne." Bezvoljno sam joj odgovorila.
"Alex šta ti je?" upitala me Jenn primjetivši da mrcvarim hranu.
Iskreno ni sama ne znam. Fali mi Jake, a opet drago mi je što mi je rekao istinu.
"Ništa"
"Alexandrá Cataleya María Martinez-Milingcraft"
Ou shit. Rekla mi je puno ime. Kako ona zna moje puno ime? Ahhh da. Ja sam joj rekla.
Bravo Alex. Svaka čast.
"Šššššš stišaj se malo nemoraju te svi čuti!" Stavila sam joj ruku preko usta da se malo stiša.
"Čekaj malo, to sve ti je ime?" Upitala me Raven jer Clarke nije još došla k sebi.
"Da i pokušavam ga držat u tajnosti" pogled sam usmjerila prema Jenn" no sad kad znate molila bih vas da ga više ne spominjete" povukle su rukom preko usta kao da zatvaraju cif trenirke.
Ne bih se htjela dovoditi u opasnost, ni sebe ni njih. Svi me znaju kao Alex Milingcraft. Ali nitko nezna Cataleyu ili Mariu Martinez. Ja sam sve te osobe ali nikad od jednom. Nadam se da će tako i ostati. No s obzirim kako me prošlost sustiže, ubrzo će i jedna od njih izaći na vidjelo.
"Mogle bi onda u shopping?"
"Ne računajte na mene, imam trening" pojela sam ostatak užine i bacila smeće.
"Joj, ti i tvoji treninzi. Daj preskoči jedan zbog nas" zamolila me Clarke.
"Aj ti preskoči onda shopping i dođi mene gledat kako treniram" izazvala sam ju. Clarke je jedina koja nikad nije bila na mom treningu. Više je u trgovačkom centru nego u domu.
"Prihvaćam izazov, ako ja ostanem na tvom treningu ti danas s nama ideš u shopping u odjeći koju ti ja izaberem?" Klimnula sam glavom potvrđujući. Jedino što mi može dati su trenirka ili tajice te obične majice. Ovo ostalo sam sakrila. Mua ha ha.
Zvonilo je i svaka se uputila u suprotnom smjeru.
Sljedeći sat je matematika. Ughhh tako mi se neda. Oči mi se sklapaju na samu pomisao.
Ušla sam u učionicu i sjela na svoje mjesto. Izvadila pribor i naslonila se na ruku čekajući profu da dođe.
"Alex"
"Alex"
Neko me lagano drmnuo. Otvorila sam oči i pored sebe ugledala Ryana.
"Molim"
"Ideš danas na trening?"
"Ummm da. Zašto nebi išla?" pitala sam ga duhhh tonom.
"Pa neznam, samo pitam"
"Jesi ti mene samo zbog tog budio?" Upitala sam ga već pomalo ljutito.
"Da..umm...ovaj... zapravo ne."
Naslonila sam se na drugu ruku da mi bude ugodnije i okrenula se prema njemu.
"Reci"
"Paa... što se tiče tebe i Jakea... pošto vas dvoje više niste zajedno, imam par prijatelja koji su zainteresirani"
"Hahahahhah" počela sam se smijati glasno, ali dovoljno tiho da me profa ne čuje.
"Što?" Upitao me začuđeno.
"Ryan. Nije prošlo ni tjedan dana od prekida. Nisam još spremna nastaviti."
"Aha, ok, ali izgleda da Jake je" upitno sam ga pogledala i on je svoj pogled usmjerio prema Jakeu i Emmi u zadnjoj klupi kako se žvale. Odvratno.
Ovo je prešlo svaku granicu. Više ga nemogu ni zamisliti. Zar mu ono ništa nije značilo???
...
"Alex" trener je viknuo što znači da sam ja na redu. Krenula sam voditi loptu oko čunjeva koji su vodili prema golu. Zatim sam loptu dodala Bruceu, našem golmanu. On mi ju je vratio i na njegovo je mjesto, dok sam ja prolazila one ljestve na podu sa loptom, došao Mark. Prešla sam zadnju ljestvu, naciljala na gol i zabila.
"I dečki to vam je primjer kako se posao radi." Trener me potapšo po leđima kako sam prošla pored njega.
Nakon par krugova došla je sljedeća i nadam se posljednja vježba. Trener baci loptu i dvoje se natječe za tu loptu do gola i onaj koji zabije gol, donosi bod svojoj ekipi.
Došao je red na mene i moj protivnik je bio Camm. Ovu loptu nećeš dobit. Zlobno sam mu se nasmijala na što me on upitno pogledao.
Trener je bacio loptu i ja sam automatski krenula na nju. Camm me sustigao nakon par metara. Još malo i došli smo do gola. Lopta je još uvijek kod mene dok ju on nestrpljivo želi uzeti. Naciljala sam si loptu i napucala ju prema golu. Odjednom sam osjetila kako je nešto spriječilo moju nogu. Sekundu poslije našla sam se na nečem tvrdom, ali u isto vrijeme mekom.
Polako sam digla glavu i prvo što sam uočila bio je naš bordo dres. Jedan od ljepših. Opala sam na nečija prsa. Dok sam ja pokušavala skužiti o čem se radi u pozadini se čulo "Gooooolllllll"
"Hej Minnie" iz transa me prekinuo Cammov glas i pogled prema meni. Znači na njega sam pala. Pokušala sam se dići iz tog položaja, ali spretna ja, opet sam pala na njega.
"Joj Minnie i meni se sviđa ovaj položaj, ali ne možemo ovdje" vragolasto se na nasmijao, a meni je čeljust malo pala kad sam shvatila o ćemu govori.
Promislila sam malo o njegovim riječima te mi jedna savršena ideja pala na pamet.
"Uuu sviđa mi se tvoja ideja" pokušala sam zvučati zavodnički a da se ne nasmijem" čekaj me večeras u dnevnom oko 10, bit ćemo sami na katu." Namignula sam mu te se ustala i otišla u svlačionicu. Trening je za danas napokon gotov.
Ušla sam u svlačionicu i pesvukla se. Vani su me čekale cure smijuči se Clarkinom licu.
"Šta je njoj bilo?" Pitala sam Raven.
"Toliko dečkiju bez majice..." Clarke je od jednom promrmljala. Sve mi je bilo jasno.
"Nego Alex, što je ono dolje bilo s tobom i onim novim, Cammom" Jenn me pitala mrdajući obrve.
"Recimo samo da će se večeras tako osramotit da će mu to biti zadnje što mi se obratio."
☆Evo ljudi kratki nastavak, nadam se da vam se sviđa, on je je tek tolko da ispunim vrijeme. Stvarno mi je žao, prošli tjedan nisam stvarno ništa stigla napisat.
Lysm☆
YOU ARE READING
Boys around me ☑️
Teen Fiction《| #2 knjiga serijala FG♡|》 ZAVRŠENA! Alex Milingcraft Ostvarila je svoj san igravši igru koju voli i postavši kapetanicom svog tima. No sa novom školskom godinom dolazi i nova sezona, novi suigrači i novi problemi. Sve je započelo s vraćanjem j...