5. "Mark"

2.5K 133 46
                                    

hej ljudi sam da vam kazem u slučaju ako je došlo do zabune, ona grupa iz audia/mega NIJE ista kao oni koji su bili u klubu taj dan zbog kojih je dobila posao. Hvala na razumjevanju

Uzivajte u citanju

"Alex jesi ti sigurna da su to oni?" pitala me Jenn svako malo gledajući prema njima.

"Pa kad ti kažem. Samo da ne izazovu neku scenu, ne želim s njima danas imat posla." otpila sam još jedan gutljaj vode. Danas neću ništa pit. Ni ostatak sezone. Ono je nadam se bila iznimka.

"Shit Alex, jedan od onih likova dolazi prema nama.." suptilno sam se okrenula i vidjela onog sa suvozačevog mjesta kako ide prema nama.

"Jack Daniels i dvije tonik-votke" rekao je konobaru te pogledao nešto u mobitel. Nasmijao se i pogledao prema nama na što smo mi odmah okrenule glavu u drugom smjeru.

"Oprostite cure, jel se mi odnekud znamo? Vidio sam vas negdje sigurno, a ja tako lijepa lica ne zaboravljam."

Kako mu je Jenn bila okrenuta leđima, a ja licem u lice pokušala mi je nešto reći te sam joj pročitala s usana. Jedva.

"Kažeš lijepa lica ne zaboravljaš?" potvrdno je klimnuo glavom, "Kako si onda uz ta lica mogao zaboravit haljine u kojima su došle i Lamborghini s kojim su vam uzele parkirno mjesto?" Podigla sam obrve znatiželjno.

"Lamborghini...., joj kad je to ono bilooo...." pokušao se prisjetiti i na kraju uspio.

"Čekaj malo, pa vas dvije ste one cure iz mega. A ti si "pokazao je na mene" ona koja je razbila onu četvoricu taj dan i večeras tu one tipove?" potvrdno sam klimnula glavom. Bar zna s kim ima posla.

Wait a minut....

"Čekaj malo, vidio si to?"

"Vidio što?" Zna on dobro što, samo se pravi glup.

"Ono na početku tjedna, s ona četiri lika? I ovo sad?"

"Mmmm da...? Svi u klubu su. Mislim da su neki čak i snimali." O ne. Ooooo ne ovo neće dobro završiti. Zašto sam prihvatila ovaj posao?

Kad si glupa. Jedva smo se toga riješile prošli put i vidi nje opet.

Prava mi se javila. Šta mi prije nisi rekla?

Paaa.... Ummm i ja sam se tek sad sjetila.

Vidim. Tenks.

Uglavnom stvar je u tome što sam ko mala bila malo jača i dosta muškobanjasta.

Ko da sad nisi...

Daj šuti. Da jesam. I zbog toga sam jedno par puta završila u pritvoru. Za to, srećom, zna samo Andrew jer me on izvukao iz pritvora.

Znala sam se puno tuč. Ali u onim uličnim tučnjavama. Nitko za to nezna. Nadajmo se da će tako i ostati.

"Alex" pucketnula mi je Jenn pred nosom. Vratila sam se u stvarnost i fokusirala na Jenn i onog lika.

"Nego, jel se žalio onaj tvoj frend kad sam vam mjesto uzela?"

"O ne ne, nije se žalio, bio je ljut ko ris. Psovao ti je sve po spisku. Trebala si to vidjet..."

"Aaa sad mi je žao što nisam, btw ja sam Alex, a ovo je Jenn" predstavila sam nas.

"Mark. Ovaj... ja bih vas sad trebao napustit... ekipa me zove." Pogledala sam prema njihovom stolu i sve su oči bile prema nama.

"Okej. Možda se vidimo još večeras nakon što mi smjena završi"

"Super onda, vidimo see" odnio je naručeno i sjeo za stol. Čim je sjeo svi su se okupili oko njega i dam se kladit da su ga ispitivali o nama.

"Joj baš je kjutica" Jenn se napokon okrenula prema meni.

Potvrdno sam klimnula glavom. Samo da još ovaj sat i pol prođe.

(Markova slika gore😘⬆)

....

"Ajde više čekam te cijelu večer" Jenn mi je lupala po vratima dok sam se presvlačila u sobici za osoblje.

"Evo evo" zakopčala sam kariranu suknju i malo izvukla bijelu bluzu iz visoko strukirane suknje. U ponedjeljak se vraćam u svoju odjeću. Duksa i tajice. Milina.

Otvorila sam vrata i krenula s njom prema šanku. Zamolila sam konobara da mi pričuva torbu te ju je on stavio ispod šanka. Sjele smo za šank i Jenn je naručila bambus, a ja sok.

"I šta ćemo sad?" pitala sam ju uzimajući gutljaj.

"Idemo plesat? E znaš kog sam vidla? Huntera i ekipu" ushićeno je rekla.

"Huntera?"

"Da, samo sam njega vidla pa pretpostavljam da su i ostali tu"

"Vidiš, vidiš. Moguće. Nego oćemo plesat?" pogledala sam malo po plesnom podiju.

"Ajmo"

Privukle smo se kroz gomilu ljudi do plesnog podija. Plesale smo prateći ritam glazbe. Pogledala sam okolo u slučaju da ima kog poznatog, a onda sam ugledala Jakea sa nekom curom.

I ne samo nekom, bila je to jedna od one tri kao glavne u našoj školi. Emma. Desna ruka Sashi. Ona im je glavna, a uz Emmu još je i Britt. Takozvani plastični trio.

Mislim to je naš naziv za njih (od dečkiju, Jenn, Raven, Clarke i mene ).

"Oprosti što ti radiš tu?" Ušla sam u prostor između nje i Jakea te se okrenula prema njoj.

"Ummm pričamo?" Da ono što sam ja vidla nije bilo pričanje.

"Mhmmm, znaš da je zauzet i ti i dalje ideš na njega"

"Pa ako je zauzet zašto je onda sam. Više sam ga puta vidla samog nego s tobom." Na to se okrenula i otišla.

Oke, ovo što je rekla je stvarno istina. Otkako su počele ove pripreme za sezonu i otkako sam dobila posao sve se manje viđam s Jakeom. Postali smo nekako udaljeni. Ne komuniciramo više toliko.

"Ljubavi oprosti, nisam znala da ćeš danas biti tu." približila sam mu se i naslonila se na njega. Automatski sam osjetila kako se uzbudio. Vrlo dobro znam kako djelujem na njega.

"Da nisi znala. A kako si i mogla znati kad više ni ne pričamo. Čujem te jedanput u dva dana ako i tada. Fali mi ona zabavna Alex koja je znala tako ljude spustiti, da se danima o tome pričalo. Ona koja ima toliku strast za nogometom da nam je svima dokazala da može. Ona u koju sam se zaljubio zbog njenih vrlina, a zavoljeo zbog njenih mana. Fali mi ona stara Alex. Koja se nije tukla ko neki ragbijaš na svaku krivo izgovorenu riječ. Znam da su te ko malu zadirkivali, ali nasilje nije rješenje. Fališ mi ti. Ovo nije od nedavno Alex, ovako je već neko vrijeme." Približio mi se i spojio naša čela.

"Što time želiš reći?"

"Prekidamo" tiho mi je šapnuo na uho i poljubio u obraz zadnji put.

hej ljudi, napokon novi nastavak. Pocetak mi je malo glup al nisam mogla niš bolje smislit. Trebam popunit poglavlja između nekih događaja.

Zanima me što mislite o Jakeovom stavu. Je li ispravno postupio? Jel bilo s razlogom

Do idućeg puta

Lysm

Boys around me ☑️Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon