40. "B. D."

1.9K 98 39
                                    

Još dva dana traje škola i onda su zimski praznici koje, bubnjivi molimmm, provodimo s roditeljima.

Da. I ja sam se šokirala kad me prekjučer mama nazvala i rekla da zajedno provodimo praznike.

Nismo se vidi od ovog ljeta kad smo zajedno bili na moru. Oni stalno putuju zbog posla i nikad ih nema doma. To je uglavnom bio jedan od razloga zbog kojih smo se ovdje preselili.

"Alex?" iz misli me trznuo trenerov glas.

"Da da, evo me." izašla sam iz svlačionice i krenula prema terenu.

Tamo su se dečki već zagrijavali za nadolazeći trening.

Kad sam napokon stigla svi smo stali u liniju, naravno kapetan na početku.

"Ovako dragi moji, ovo će nam biti zadnji trening ove godine, vidimo se odmah prvi dan u 16:00 ovdje. Bez kašnjenja." svi su se malo na smijali i pogledali u mene.

"Znamo da ću ja kasnit, kao i uvijek. Možemo dalje?" rekla sam sa smiješkom.

"Naravno naravno. Samo vam još hoću reći da sam jako ponosan na vas. Kako ste pobijedili na ovom turniru koji je iza vas, kako ste se dobro sportski ponašali, a još bolje igrali. Lijepo se provedite za praznike, sretan vam Božić i Nova godina." svi smo dogovorili sa hvala ili hvala također.

" A sad 20 krugova za zagrijavanje. "

I tako je naš pakao počeo. Mislili bi ste da će malo olakšati zadnji trening, ali ne. Zadnji treninzi su uvijek najteži.

....

"Nemogu se pomaknut." rekla sam sjedajući na kauč.

"Ja još manje." rekao je Cole sjedajući do mene.

Tako su se i ostali skroz polako spuštali na kauč pored nas. Ubio nas je danas. Već dugo nismo imali ovako ubojit trening.

"Šta kukate tako?" pitala je Jenn pri ulasku u dnevni.

Svi smo ju pogledali jel se ti sada šališ pogledom na što se samo nasmijala.

"Znam da ste imali trening, gledala sam zadnjih 15 minuta, i moram vam reći da sam se umorila gledajući vas." nasmijala se i otišla u kuhinju.

"E Jenn, aj nam složi večeru." rekao je Will.

"Nisam ti ja kuharica, složi si ju sam." zaderala se.

"Ajde Jenn molimo tee, vidiš da nismo u stanju pomaknut se." sad sam ju ja pitala i namignula Willu.

"Dobro onda, za večeru su lazanje."

Svi smo se nasmijali od uha do uha. Njamiii.

Nakon sjedenja na kauču punih pola sata napokon sam skupila snage da se dignem i odem otuširat. Tako sam i napravila.

Nakon što sam uzela sivu trenirku i bijelu majicu kratkih rukava zaputila sam se prema kupaonici. Otuširala sam se vrelom vodom, toliko vrelom da su sva stakla bila zamagljena kad sam izašla. Takav tuš je najbolji.

Izašla sam van i zaputila se prema kuhinji.

"Stigla si baš na vrijeme, lazanje su gotove." rekla je Jenn vadeći ih iz pečnice.

"Dečkiiii, večera je gotovaaa." zaderala sam se i automatski čula lupkanje po podu. U narednih pet minuta cijeli kat je bio za jednim ogromnim stolom u blagavaonici.

Jenn je napravila jedno 6 do 7 tepsija lazanja. Ipak treba nahraniti cijeli nogometni tim.

"Malo kulture dečki, niste životinje." školovala ih je kako su lakomno jeli.

Boys around me ☑️Where stories live. Discover now