14. "znam pucati'

2.1K 117 20
                                    

"Znači ovako. Imam 4 šorca, 6 majici, 2 hlače, 4 trenirke, 3 para tenisica, 3 para boksa i 4 dukse. Oće mi ti biti dosta?" uletio mi je u sobu Hunter sa Coleom i Jessom.

"Hunter, idemo samo na dva dana. Jednom prespavaš i to je to."

"Znači imam dosta?"

"O itekako" klimnnuo je glavom i izašli su iz sobe.

Čudim se što uopće imam strpljenja ovako rano ujutro. Tijekom tjedna ništa zanimljivo nije bilo. Pokušala sam s Jakeom pričati što manje. S Cammom također. Nitko nije saznao da sam ja zaspala u njegovom krevetu a nadam se da će tako i ostati.

U tijeku su zadnje pripreme jer za dobrih pola sata idemo na kampiranje na takozvani team bonding. Raspored u šatorima je nastao izvlačenjem papirića. Potpuno nas je trener razmještao. Ja sam ispala sa Alexom. Bar ću imat malo mira od Jakea i Camma.

Prethodno sam se dogovorila s Raven, mislim ipak je Alex njen dečko. Hvala Bogu nije šizila kad sam joj rekla, već je počela Alexu objašnjavat kako sad mora pazit na mene kao da sam mu sestra, jer sam ja njoj kao sestra.

I za kraj u kofer sam spremila jedan kupaći kostim. On je s Jenninog dijela mog ormara, što bi značilo da je malo otvoreniji. Jednostavn svijetliji bikini koji savršeno paše uz moju tamnu kožu.

"I šta da ja radim bez tebe ova dva dana" pitala me Jenn bacajući se na moj krevet.

"Pa možeš otić u shopping s curama, imat movie night.... Mislim možeš izdržat dva dana bez mene."

"Javi mi se navečer!"

"Oću mama" zagrlila sam ju i napustila sobu. Prolazeći pored ogledala u hodniku pogledala sam svoj outfit za danas.

Za vikend su najavili lijepo vrijeme no s obzirom da idemo u planine, spakirala sam više zimske odjeće.

Trenutno na sebi imam crni nike šorc i crnu majicu na bretele. Kosa mi je u niskom repu i provučena kroz šiltericu. Na nogama kričavo zelene tenisice, a oko struka trenirka iste boje. Da se ne izgubim.

....

Vožnja busom je bila mirna. Većina nas je spavala, dok su neki pričali. Vozač nas je ostavio na nekom odmaralištu i od tamo trener vodi put. Hodamo već 40-ak minuta i već me polako počinju listovi boljet.

"Papa Štrumpf koliko još ima?" pitala sam trenera zadržavajući osmijeh.

Nekolicina nije mogla izdržati pa su se počeli smijati.

"Još malo štrumpfići moji" pokušao je imitirati Papa Štrumpfa, ali neuspjelo. Nisam mogla više zadržati smjeh, pa sam prasnula od smijeha kao i ostatak ekipe.

To se ponovilo još par puta sve dok nismo došli do odredišta. Progurala sam se kroz dečke i kad sam izašla iz šume došla sam na veliku prostranu čistinu. Ispred nas se nalazilo jezero s malim otočićem u sredini, a lijevo i desno su bili vodopadi. S lijeve strane su ulazili u jezero, a s desne je voda samo nestajala s ruba.

"Okej ekipa, sklopite šatore i raspakirajte se. Imate slobodno vrijeme za istraživanje do 4 popodne. Pojedite si nešto sada, a u 4 idemo u lov po večeru"

Oči su mi bile širom otvorene, kao i ostatku. Nisam mogla vjerovati. Zapravo idemo u lov. Nisam u lovu bila od malena dok sam s djedom išla po šumi.

Usne su mi se polako podigle u osmijeh od uha do uha.

"Vidim nekome je drago" trener se zadovoljno nasmijao i nastavio. "Sad osim svoje imam još 4 puške i 2 pištolja. U ovom dijelu planine je uglavnom veprovina i pokoji jelen, ali ima i medvjeda kojih se moramo paziti."

Boys around me ☑️Where stories live. Discover now