22."Ko da u svinjcu živite"

1.8K 101 12
                                    

Louis' pov.

"Dušooo, doma sam" zaderao sam se otvarajući ulazna vrata našega stana.

"U kuhinji sam radim palačinke" zaputio sam se prema kuhinji izuvajući se i stavljajući jaknu na vješalicu.

"I kako je bilo na sastanku" pitala me okrećući jednu palačinku u zraku.

"Kao i obično, sa Fabiom sam usporedio svoje račune, rješili smo par dostava i pripremamo novi projekt." volim s njom razgovarati o poslu. Vodi svoj salon sa haljinama pa me razumije oko nekih stvari, tipa računi, narudžbe, rokovi plačanja i takve sitnice. A i vrlo je kreativna pa mislim da će mi moć pomoć u ovom novom projektu.

"A koji je to, ako smijem znat?" namazala si je palačinku i počela jesti.

"Pa šef i ja smo planirali napraviti turnir u nogometu i pobjednička ekipa bi dobila putovanje. A ti bi mi trebala pomoć oko pozivnica, pohvalnica, a i da sve to prođe a da izgleda legalno. Takvi turniri su najbolji za pranje novca." ona zna čime se bavim i kako se time bavim. Smeta joj ali ja to nemogu promijeniti. Tako živim od kad znam za sebe i sad sam na mjestu desne ruke najvećoj bandi u Europi.

"Okej to bi se dalo srediti, ali" počeo joj je zvoniti mobitel "Dolores pri telefonu.... Da... Dolazim dušo... Gdje si....Ahaaa.....Razumijem..... Evo me za 15" prekinula je poziv i krenula prema sobi.

"Kuda ćeš?" pitao sam ju.

"Obiteljska situacija, nešto je bilo bratovoj curi..." kojoj curi, zar ima novu.

"Pa zar nije prekinuo s onom Alex"
Meni se prekjučer činilo ko da je sve u redu. Jest da se malo iznenadila što me vidla nakon nekoliko godina, ali opet nije izgledala puno drugačije.

"Ma je zbog nekih svojih razloga. Glup je da takvu dobru curu ostavi. No žao mi je ako ona sad ispašta" stavila je kaput i zakopčala se. "Ništa, ja odlazim vidimo se za ručkom" poljubila me u obraz i otišla.

Možda ih stvarno nisam trebao razdvojiti. Samo uništavam ljude. Ako mi je to posao, više ne želim da mi to bude i privatan život.

Louis & Camm

Poruči Jakeu da dogovor otpada, može se nastavit družit s Alex

Kako sad to, malo ih želiš nastavit, a sad oćeš da su zajedno

Tebe se ne tiču moje odluke
Kad si došao ovdje zakleo si se na slušanje zapovjedi i ne odgovaranje stoga očekujem da se tako i ponašaš

Da šefe

Vidi ti bezobraznika, dam mu mjesto i on mi tako vraća. E pa neće tako mili moj.

Cammeron's pov.

Šta mu je. Malo bi ih razdvojio, a sad da ga ostavim.

Prvo želi da ga držim dalje od nje i natjeram da se zaljubi u mene, a sad oće da ih pustim na miru.

Možda nije očekivao da ću se u ovom kratkom razdoblju, umjesto ona u mene, ja zaljubiti u nju. Mislim tko ne bi. Iskreno dajem ruku u vatru ako se svatko u njenom timu barem malkice nije zaljubio u nju.

Ko šiša Louisa. Još mi malo fali do ostvarenja plana i neće mi ga sad pokvariti.

"Hei Camm, si vidio Alex možda?" pitala me Jenn.

"Uff ne, zašto?"

"Pa nema je u školi, nema je u stanu, samo je nestala i ostavila mi poruku da se vraća kasnije" rekla je uzrujano

"Pa onda će se vratit kasnije" pokušao sam ju smiriti ali je to očito izazvalo suprotnu reakciju.

"KASNIJE?!?! ZNAŠ LI TI ŠTO TO ZNAČI?? MOŽDA SE VRATI SAD, A MOŽDA SLJEDEĆI MJESEC, zapravo s tobom mi se ni ne vrijedi raspravljati" promijenila je stav u sekundi i okrenula se,"idem nekome tko zna Alex dovoljno dobro da razumije situaciju" i samo tako ode.

Zar to znači da je Alex i prije bježala?!?

Hunter's pov.

I to je to. Postavio sam zadnju sliku na zid i sada tvore pravilnu kocku. Zadnjih sat vremena ih slažem. Znam, ali moraju biti savršeno složene da bih ja mogao nastaviti dalje.

Perfekcionist je nekad prokletstvo. Čistim si sobu već zadnja dva sata. Danas sam imao samo tri sata škole i odlučio si srediti sobu do ručka. No onda me su stiglo još milijun stvari i nikako da završim.

"Ei stari si vidio Alex?" čekaj malo.

"Alex Alex ili Alex Alex?" pitao sam ga znajući da sam ga zbunio.

"Ma nemoj me zezat sad. Si vidio kapetanicu. Nema je cijelo jutro"

"Ne Willie nisam ju vidio" pokušao sam zadržati osmjeh.

"Rekao sam ti da me prestaneš tako zvati"

"Ali ti si moj prijatelj Willie" prasnuo sam u smjeh na što je on zarežao i otišao iz moje sobe. Ne razumijem što su takvu strku digli. Možda joj je samo trebao odmor od svega.

Krenuo sam u kuhinju uzzet si nešto za jesti i ugledam neoprano posuđe. Alex ga je jučer u ponoć prala. Pa kako se moglo toliko skupiti, nije još ni podne.

Krenuo sam pokupiti ostatak suđa u dnevnom i po sobama i stavio ga u sudoper. Nakon pola sata sve je bilo oprano i osušeno te na svome mjestu.

Krenuo sam na kauč leći no za oko mi je zapela izvućena plahta. Vratio sam ju na mjesto no onda sam uočio mrvice oko stola i po kauču. Pa lijepo smo se dogovorili da se jede u kuhinji. Ne možemo u svinjcu živjeti. Ipak nas je preko 30 zajedno na katu.

Sad sam stvarno ljut.

Uzeo sam usisavač iz ormara i novu plahtu za kauč. Staru bacio u pranje i usisao kauč, pa onda stavio novu plahtu. Prebrisao sam elemente i komodu te TV i stakleni stol s onim za staklo. Krenuo sam usisavati tepih no nešto me prekinulo.

Okremuo sam se prema vratima i ugledao ostatak momčadi kako me gleda dok ja s rukavicama i pregačom usisavam.

"Pa što?! Ko da u svinjcu živite. Nikad ne čistite!!" izderao sam se na njih, "samo cure i ja držimo ovaj stan urednim. Potrudite se i vi malo!"

Znam da nisam izgledao uopće ozbiljno ovako obučen pa su se počeli jako smijati.

"Čut ćete vi Alex dok se vrati, pa vam neće onda biti tako smiješno" na to su zašutili, "porazgovarati ću ja ss njom pa ćemo vidjet tko se zadnji smije" odbrusio sam im i nastavio usisavati. Dok je dnevni napokon bio tip top, mogao sam u miru sjesti na kauč i gledati TV. Uzeo sam kokicu i stavio u usta. Ko da mi se može tko žaliti na hranu, ja sam ovo čistio za njima.

Udobno sam se smjestio u upalio film Moj prijatelj Willie 4.

znam da kasni, nadam se da vam se sviđa, slobodnk komentirajte

Lysm★

Boys around me ☑️Where stories live. Discover now