"Kuda sad pak ideš?" pitao me Jake kad sam krenula iz dnevnog.
"Umm na kavu?" pogledala sam u pod.
"A s kim bi ti na kavu u ovo doba? I onako smo svi tu" Dyl je pitao ovog puta.
"Pa imam prijatelje i osim vas, ako vas baš zanima" nasmijala sam se.
"Prijatelje ili prijateljice?" sad se umješao Camm.
"Da, prijate... Ček, zašto to tebe zanima?" pitao ga je Dyl.
"Zašto tebe zanima" odgovorio mu je Camm.
"Pa ja sam joj brat za Boga miloga, ti joj nisi ništa" okrenuo se prema meni. To je bilo istina, večinom. Mislim on mi je prijatelj i suigrač tako da baš i nije ništa.
Dyl je čekao moj odgovor da potvrdim na što sam se samo nasmijala i izjurila iz dnevnog, ostavljajući ih da se svađaju u miru.
Pogledala sam se još jednom u ogledalo. Obukla sam si crne traperice i maslinasto zelenu majicu. Na to sam obukla jednostavne crne štikle.
U maskici od mobitela su mi novci tako da mi ništa drugo ne treba. Sa stalka sam si uzela ključeve od Lamborghinija i uputila se prema van.Dogovorila sam se s Matijom da me čeka na ulazu u školu pa ćemo od tamo ići zajedno.
Kad sam otvorila vrata, on me već čekao vani. Imao je crne traperice, običnu bijelu majicu i na to kožnu jaknu i crne starke. Pored njega je stajala sportska torba. Ipak poslije ide na trening.
"Nego jesi sve ponio?" pitala sam ga pokazujući da me slijedi.
"Imam svu opremu. Nadam se da je trener dobre volje danas"
"Zašto?" stisnula sam gumb da se otvore vrata garaže.
"Pa neda mi se puno trenirat. Dosta što me danas Karlo prebio."
"Ček ti njega znaš?" ovo nisam očekivala.
"Nažalost."
"Pa ak ga znaš, zašto si se onda išao boriti protiv njega?"
"S njim me prevarila cura" spustio je glavu.
"Auuu sory, nisam znala"
"Ma nemaš beda, prošlo me. Kad sam saznao da trenira u toj teretani prijavio sam se u nadi da ću mu moć vratit...."
"No nisi znao da je toliko dobar" nastavila sam umjesto njega. Samo je klimnuo glavom.
Vrata su se otvorila i njemu je čeljust pala do poda.
"Ti mene ZEZAŠŠ? Nisam znao da su to istineee" uzviknuo je.
"Molim?" zbunio me.
"Nisam znao da stvarno imaš Lamborghini" ahaaaa, u tome je stvar. Dečki i auti hahahaha.
YOU ARE READING
Boys around me ☑️
Teen Fiction《| #2 knjiga serijala FG♡|》 ZAVRŠENA! Alex Milingcraft Ostvarila je svoj san igravši igru koju voli i postavši kapetanicom svog tima. No sa novom školskom godinom dolazi i nova sezona, novi suigrači i novi problemi. Sve je započelo s vraćanjem j...