Molim pročitaj A/N na kraju, hvala unaprijed.
"Nego djede, mislim da je vrijeme da mi objasniš o ćemu se ovdje zapravo radi?" spustila sam čašu na stol i podbočila se laktovima.
Jake i Louis su se napokon opustili i počeli pričati ko civiliziranu ljudi pa sam odlučila da i ja s djedom popričam o nekim stvarima.
"U pravu si Maria, dovoljno si odrasla da razumiješ moje postupke." pogladio me po glavi.
Nasmijala sam se i otopila gutljaj soka.
"Znači ovako. I sama znaš kako si u to doba bila pri vrhu, nepobjediva u borbi, bez traga na ulici. Ljudi su se počeli pitati tko si ti uopče. A kako te trenirao Louis, počeli su te povezivati sa mnom. A i sama znaš da se na toj strani zakona svi znaju."
Potvrdno sam klimnula.
" Dosta njih mi je počelo prijetiti tobom, kako će te ubiti, a ja si to nisam mogao dopustiti. Tog dana s Louisom sam smislio plan. Lažirali smo moju smrt i sve moje poslove stavili na njegovo ime. On je sve obavljao kao i prije dok sam ja obavljao svoj dio pod njegovim imenom. Sakrili smo me na naš privatni otok u Indoneziji i tamo sam bio dvije godine. I kako je vrijeme odmicalo ja sam se počeo vraćati na svoje mjesto. Samo sam promijenio stil iz onog rokeraškog u poslovni sa odijelima i pustio sijede na vidjelo. Očito još nitko nije skužio a i nadajmo se da neće. Ne izlažem se toliko javnosti da se povijest nebi ponovila. "
Završio je i pokazao na moj ožiljak na ruci. Taj sam ožiljak uvijek skrivala sam narukvicama no kad sam došla u ovu školu dosta stvari se promijenilo.Njega sam dobila kad su me prvi i posljednji put uhvatili djedovi suparnici u nadi da me ubiju nakon njegove 'smrti'. Taj dan sam skoro iskrvarila do smrti da me Louis nije našao na vrijeme. To je ujedno i bio dan kad sam počela razmišljati o povlačenju iz tog svijeta.
"Razumijem te djede u potpunosti." spustila sam glavu i maknula svoju ruku iz njegove.
"Nego što ja to čujem da si dobila posao bodyguarda za vlasnika Aque?" nasmijao mi se s ponosom pokušavši promijeniti temu.
"Da, pri jednom izlasku su mene i frendicu likovi vrijeđali i znaš mene, puko mi film. Trojicu koji su bili sa svojim vođom sam malo istukla i jednog zaštitara slučajno jer mi se našao na putu." rekla sam sa anđeoskim osmijehom.
"To je moja cura." potapšao me po ramenu.
"Sad ti djede meni lijepo reci, zbog čega je stvarno bio ovaj turnir? "
"Dobra krinka za pranje novca?" rekao je sa smijehom.
"Ah daaa, neke se stvari nikad ne mijenjaju."
.....
Sljedećeg dana otišli smo na plažu i kupali se cijeli dan. Predvečer se pozdravili s djedom, Louisom i Dolores te zaputili na avion.
Pri samom rastanku djed mi je rekao da se pripazim da me ljudi opet traže.
Odgovorila sam mu da neka traže, kad me nađu bit ću spremna. Ponosno se nasmijao i zagrlio me.
Let avionom smo oboje prespavali. Iako sam ja teže zaspala jer mi je smetala morska sol na koži. Neka, zdravo je to.
Kad smo došli bilo je već 11 navečer. Do doma smo odlučili uzet taxi jer smo zaboravili nazvat da dođu po nas.
Kad smo napokon došli na naš kat, polako sam otključala vrata da nebi nekog probudila. Jake je ušao za mnom i na prstima smo hodali do svojih soba.
Jake je ušao u svoju prvo, no istog trena izašao jer je bila prazna. Uputili smo se prema mojoj sobi i čuli šuškanje s druge strane vrata.
Polako sam otvorila vrata i osmijeh mi se našao na licu.
U sred naše sobe su u nekakvom krugu bile posložene vreće za spavanje, oni koji nisu stali bili su okolo raštrkani. Svi su međusobno pričali ili gledali na mobitel. Kad smo ušli nastao je muk.
"Umm želi li mi netko objasniti što se ovdje događa?" naslonila sam se na štok vrata sa Jakeom iza mene radeći isto.
"Pa znaš kak si rekla 'Ma možeš izdržati bez mene dva dana', pa vidiš bilo mi je dosadno pa sam pozvala Dyla." rekla mi je Jenn i pokazala na Dyla.
"Da i kad sam ja došao, nastala je zbirka gdje sam, pa su me ovi idioti počeli tražiti." pokazao je na Marka, Cola i Huntera.
"I kad smo ga našli ostali smo tu i nekako se cijela ekipa skupila i odlučili smo da ćemo tu prespavati jer ko zna kad ćete vi doć. Možda sutra, možda danas, ali kako niste do sad došli zaključili smo da će to bit sutra i da ostajemo." na dodao je Mark.
"I pričali smo o svim tvojim blamovima dok si bila mala." rekao je Bruce.
"Pa hvala ti braco." nasmijala sam se Dylu.
"Umm ne, nije nam to on rekao." upitno sam pogledala Luku.
"Nego tko?"
"Ja." čula sam glas iza sebe i okrenula se.
Iza mene je bio Andrew sa punim rukama kokica.
"Andyyyyyyy" zaletila sam se i prije nego što sam mu skočila u zagrljaj spustio je kokice.
"Lexyyyyyy" kopirao me govoreći moj nadimak koji je samo on koristio.
Pustila sam ga iz zagrljaja i ušla u sobu. Odnijela sam torbu sa stvarima u ormar i na brzinu raspremila.
Provirila sam na vrata i pitala "Zar ćete stvarno danas svi tu prespavat?" svi su potvrdi klimnuli.
Ušla sam u ormar ponovno i uzela si piđamu i donje rublje.
"Ja se idem samo na brzinu otuškat, preporučujem da učiniš isto." obratila sam se Jakeu i ušla u kupaonicu. Zaključala vrata jer je s druge strane skoro 20 muških. Prevencija i mjere opreza.
Napokon sam isprala svu sol sa sebe i oprala kak spada kosu. Jedina stvar na koju nisam bila spremna je sušenje kose. Zbog toga nekad stvarno zaželim kratku kosu. Kosu sam stavila u ručnik i obukla se u piđamu koja se sastojala od sive visokostrukirane trenirke i kratke majice na bretele.
Skinula sam ručnik i potražila fen. Fenom sam ju osušila za nekih 20 minuta i napokon izašla van.
"Pa di si ti tako dugo?" bilo je prvo što su me pitali.
"Sušila kosu." za mahnula sam svojom friško opranom kosom i uputila se na svoj krevet koji je već bio okupiran.
"To je moj krevet Jake!" rekla sam zastrašujućim glasom.
"I ti si moja." nasmijao se nevino što su i ostali smatrali smiješnim. "A sad ne pravi strku i uđi u krevet. Pola dva ujutro je i stvarno mi se spava." potapšao je mjesto pored sebe te sam poražena sjela na potapšao mjesto.
Večina je već spavala, a ostali su bili na mobitelima. Jenn je ugasila noćnu lampu koja je pružala jedini izvor svijetla u sobi.
Uvukla sam se pod deku i poplun i okrenula u stranu suprotnu od Jakea.
Osijetila sam ruku kako nalazi svoj put oko moga struka i privlači me prema iza.
"Laku noć ljepoto." dao mi je pusu u obraz i zagrlio me.
"Laku noć." odgovorila sam i nasmijala se sama sebi. Napokon je sve kako treba.
A/N: Ovako dragi i drage moje, ovo je predzadnji nastavak. Sljedeći će samo biti završetak. Alex je napokon našla djeda i ona i Jake su opet zajedno.
Hvala vam svima što ste bili tu uz mene i likove ove priče. Sve vas jako volim. ❤️❤️❤️
Nadam se da ćete pružit istu šansu mojim budućim pričama tokom kojih se moje pisanje, nadam se, poboljšava.
Sve vas puno pozdravljam do idućeg puta.
Dora❤️
YOU ARE READING
Boys around me ☑️
Teen Fiction《| #2 knjiga serijala FG♡|》 ZAVRŠENA! Alex Milingcraft Ostvarila je svoj san igravši igru koju voli i postavši kapetanicom svog tima. No sa novom školskom godinom dolazi i nova sezona, novi suigrači i novi problemi. Sve je započelo s vraćanjem j...