"Alex" netko me potapšao po ramenu, no i dalje mi je sve bilo crno pred očima. Oke mogu ja to.
Udah. Izdah. Udah. Izdah.
"Alexxx pogledaj me" okrenula sam glavu prema smjeru glasa. Polako mi se vid počeo vraćati.
Ispred mene je bio Nikola sa zabrinutim izrazom lica. Spustila sam ruke iz borbenog stava i pogledala oko sebe.
Ispred mene se nalazio onaj dečko, na podu, bez svijesti, sa dvije masnice na licu. Jednu na desnoj strani čeljusti, a drugu na lijevom oku.
Oko nas je bio skupljen krug muškaraca koji su navijali.
"Nikola, što se upravo dogodilo?" pitala sam malo zabrinuto.
Samo je uzdahnuo i pokazao mi da ga pratim.
"Vratite se svom poslu! Nemate šta više vidjeti. Molim vas neka ga netko odnese Snapeu u ambulantu" rekao je Nikola prije nego što smo ušli u njegov ured.
Pokazao mi je da sjednem i tako sam i učinila. On si je sjeo u svoju fensi uredsku fotelju i pogledao me.
"Sad mi je sve jasno" rekao je, " zato si mi bila poznata kad si došla ovdje. Imala si njen stav. Zastrašujuć i ozbiljan no nisi izgledala poput nje pa me to zbunilo. Sve u svemu, drago mi je što sam te napokon upoznao Cataleya" završio je s osmjehom na licu .
Ček šta? Se on to sa mnom šali? Djeluje nekako sretno. Zašto bi bio sretan?
"Nikola, si ti dobro?" izletio mi je te sam odmah prekrila usta.
"Hahahah naravno da jesam, zašto ne bih bio?"
"Pa nekako si začuđujuće sretan kad si saznao da sam to ja. Mislila sam da ćeš me otkriti i predati policiji"
"I u zatvor strpati najboljeg borca u Europi, a možda i šire? Istina znam i za krinku i sve te škakljive stvari, ali nisam mislio da ću te ikad u živo vidjet. Gledao sam te dok si se još borila za Luisa i tad si u meni probudila želju za borbom te sam počeo vježbati i bildati za borbu, ali onda sam upoznao svoju sadašnju ženu" zastao je i pogledao u sliku na stolu. Na njoj se nalazila prekrasna crvenokosa djevojka sa zelenim
očima."I odlučio si stati i čuvati svoj život?" pitala sam ga.
"Da, jer da se njoj nešto dogodi to bi bilo nezamislivo, tako da to nisam njoj htio priuštiti s moje strane, ako mi se nešto dogodi u borbi"
"Kužim, nisi ju htio ostaviti. Vjeruj mi znam koje su posljedice ako izgubiš" oboje smo se pogledali znajući odgovor. Da vam skratim muke, odgovor je smrt.
"Ali kad si onaj dan ušla u teretanu, sve mi se vratilo i od tada sam promatrao tvoj način rada. Danas kad je onaj spomenu Cataleyin potez, znao sam da si to ti. Nitko ga drugi ne može izvest jer nitko nikad i nije vidio kako ga točno radiš koliko si brza."
"Ah.." ponosno sam se nasmijala. Na to se i on nasmijao.
"Tako da, ja ti u ovoj dvorani jamčim sigurnost, da te nitko neće odati, jer ako pokažu i namjeru za nečim takvim, nadrapat će s moje strane" kamen mi je pao sa srca. Tajna će ostati tajna.
"Hvala ti punoooo, ne znaš koliko mi to znači" ustala sam se, zaletila i zagrlila ga. "Pozdravi Saru" rekla sam mu i izašla iz ureda. Gledao me upitnom pogledom na što sam mu pokazala na nadlakticu. Tamo je imao istetovirano ime Sara❤️ u calligraphy slovima. To su ona fensi šmensi slova.
Pokupila sam svoje stvari i vratila se doma......
"To ćeš obući i točka" Jen je izletila iz ormara i zalupila vratima.
Pogledala sam opet preko kompleta koji mi je pripremila.
ESTÁS LEYENDO
Boys around me ☑️
Novela Juvenil《| #2 knjiga serijala FG♡|》 ZAVRŠENA! Alex Milingcraft Ostvarila je svoj san igravši igru koju voli i postavši kapetanicom svog tima. No sa novom školskom godinom dolazi i nova sezona, novi suigrači i novi problemi. Sve je započelo s vraćanjem j...