12. "Pa ko nebi ovo volio?"

2.3K 116 13
                                    

"I'm sexy and I know it"

Počeo mi je zvoniti alarm. Pokušala sam ga dohvatiti rukom, ali nečija ruka je bila oko moga struka. Automatski sam se sjetila sinoćnjih događaja i požalila. Koji sam ja baksuz. Nisam si to smjela dopustiti.

Izvukla sam se iz njegove ruke i uzela mobitel da ugasim alarm. 8:00 je sati, subota ujutro....

NE! ČEKAJ! NIJE SUBOTA!!!

Danas je petakkkk!!!!!

I kasnimo na nastavuuu!!

"Jake! Ustaj! Kasnimo na nastavu!" Maknula sam deku s njega da se probudi. Ustao se u sekundi i pogledao na svom mobitelu. Izraz lica mu se promijenio iz pospanog u šok. Počeo je skupljat svoje stvari i onda je pogledo u mene. Odmjerio me od glave do pete i zadovoljno se nasmijao.

Ou shit.

Primila sam najbližu deku i prekrila se. Ako se pitate sinoć se nije ništa takvo dogodilo. Samo smo imali intenzivni makeout session.

Napustio je sobu, a ja sam uočila papirić s porukom na mom noćnom ormariću.

Alex,

neznam što se jučer dogodilo između tebe i Jakea ali izgleda zanimljivo, želim detalje kad dođem iz škole. Do tada ostani u sobi, profesorima sam rekla da ti nije dobro i da je bolje da to preležiš nego da i nas ostale zaraziš.

Ly, Jenn

xoxo

Uh carica, sredila mi je slobodan dan. Al opet morat ću joj sve ispričat kad dođe doma. Oh well moram nešto žrtvovat.

.....

Okej. Ne znm što da radim sa životom. Prošla su samo 2 sata, a Jenn škol traje još 5. Čula sam se s njom tokom prvog odmora i rekla mi je da je Jake došao na nastavu 15 minuta kasnije sa razbarušenom kosom, i par ljubavnih po vratu.

Rekla sam vam... (*::unutarnji zli smijeh mua ha ha*)

Uh vrijeme je da se dovedem u red. Ležim već dva sata u krevetu i gledam serije. Ustala sam se i zaputila u kupaonicu sa odjećom za obuć.

Pogledala sam se u ogledalo i primjetila da ni Jake nije mene ostavio ne označenu. Imam jedan ljubavni na vratu i par na mjestima taman do grudnjaka. Ovaj na vratu sakrit ću puderom, a ove ostale nitko neće moć vidjet..... osim cura koje večeras imaju sleepover...... na koji sam ja potpuno zaboravila.....

Nakon što sam se otuširala, obukla sam se u široku običnu bijelu majicu i trenirku koja seže do pola lista.

Legla sam na krevet i zatvorila oči. Uživajući u tišini prekinula me vibracija mobitela.

Alex i Fabio

E Alex trebas mi bit pratilja za dva tjedna na jednoj večeri

Oho
Kako to

Ma inače su išli moji bodyguardi ali oni nisu smjeli ulaziti samnom, a ti bi kao pratilja mogla
Uostalom to ti je u ugovoru

Hahahhaha
Ma znam
sam se salim
Ima neki poseban stil ili prigoda

Paaaa
Ovaj trebala bi se obuć svečano ali malo izazovnije kako bi mi pomogla da dogovor padne na moju stranu

Ali to nije u ugovoru

Ma znammm
Ali puno bi mi pomogla

Boys around me ☑️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora