"Jenn, ja sam gotova. Da javim dečkima da nas čekaju pred ulazom?" Pitala sam Jenn gledajući se u ogledalo.
Nagovorila me da se sredim i odabrala mi odjeću. Na sebi imam usku bijelu svilenu haljinu sa tankim naramenicama i (za moj ukus malo predubokim) dekolteom, koja mi doseže do polovice bedara i savršeno istiće moju liniju i moj tamni ten. Kosa mi je u blagim valovima isto po njenom nagovoru, a na nogama su bijele otvorene štikle na visoku petu.
"Možeš, evo gotova sam samo da ruž stavim" klimnula sam glavom iako me ne vidi te Jakeu poslala poruku da se spuste u predvorje.
Završila sam svoj lagani makeup crvenim ružom i na to mat sjajilo s okusom jagode . Još crvena torbica i spremna sam. Jenn je izašla iz kupaonice u bordo haljini sa tankim naramenicama i crnim remenčićem te crnim zatvorenim štiklama do gležnja.
"Hoćemo li?" pružila mi je ruku te sam ju primila i krenule smo prema predvorju.
Kako smo silazile niz stepenice prema predvorju čuli su se zvižduci. Svi su pogledi bili prema nama, a ja sam tražila samo jedan par očiju.
Spustile smo se i bile okružene dečkima. Jenn je otišla prema Dylu dok sam se ja uputila prema Jakeu.
Prolazeći kroz gomilu osjetila sam nečiju ruku na svom dupetu. Okrenula sam se prema toj osobi i otvorila usta da mu prigovorim, ali me zaustavio u namjeri spojivši naše usnice.
Jedna ruka mu je bila za mojim strukom dok je drugu naslonio na moj obraz. Ja sam svoje zaključala oko njegova vrata privlačeći ga još bliže. Usne su nam se micale u savršenom ritmu.
Odjednom sam osjetila kako mu ruka klizi niz moj struk prema dolje. Prije nego li je došao do moje stražnjice odvojila sam se od njega i jednu ruku položila na njegova prsa, a drugom onu ruku podigla natrag na svoj struk.
"Mmmmm jagoda. Sviđa mi se"rekao je oblizavši usnicu na što sam osjetila vrućinu u obrazima. Nasmijala sam se i odmaknula od njega te ga odmjerila. Na sebi je imao crne uske traperice i crne nikeice te bijelu majicu kratkih rukava koja mu je savršeno isticala mišiće.
"Dobro, jesmo svi na broju?" Pitala sam ostatak ekipe koji je bio okrenut prema nama. Klimali su glavom. "Onda krenimo" pokazala sam rukom prema vratima za njih da me slijede.
"Skoro su nam tu pornić priuštili" dodao je netko dovoljno tiho da ga ne prepoznam. Čulo se smijuljenje od nekolicine koja su to čula.
"Čula sam to" malo sam glasnije rekla na što su zašutili, "to sam i mislila".
....
Autom je vladala tišina dok smo se vozile prema klubu. Trebali smo uzeti nekekoliko autiju s obzirom da nas je preko dvadesetak.
U autu samnom je samo Jenn jer vozim Lamborghini. Da, da. Stričev rođendanski poklon. Izvana je mat crni, ali kada se smoći na haubi se vidi Batmanov znak. Iznutra su crna koža sjedala sa tu u tamo kojim zlatnim detaljima. (Auto sa slike⬆ )
"Gdje ono idemo?" Pitala me Jenn iz vedra neba.
"Aqua. Noćni klub Aqua."
"Jesi rezervirala separe?"
"Jesam"
"Ocke, a di su dečki?"
"Oni će doć malo ranije, ideš samnom po nešto za jest gladna sam?"
"Ddddd naravno, ali zar nećemo puno kasniti ako odemo po nešto za jest?"
"Hoćemo li?" pogledala sam ju sa vražjim osmjehom i stisnula gas.
Krenula sam na autocestu koja nas spaja s drugim djelom grada i opustila se.
Vozimo se brzinom od 120 km/h. Pored mene se Jenn drži za sve živo i neživo.
"Alexxxx usporiiiii" osjetio se blago strah u glasu. A shit. Zaboravila sam.
"Smiri se. Zatvori oči. Diši." poslušala me "za minutu silazimo s autoceste" obavjestila sam ju i pogledala na sat.
Uuuu 7 minuta. Ovo mi je novi rekord. Sišla sam sa autoputa i našla klub. Oke, sad znam gdje je. Skrenula sam dvije ulice dalje i ušla u McDrive.
"Šta oćeš za jest?" prstom sam pokazala prema onoj kutiji kojoj govorimo narudžbe.
"Jedan McChicken menu sa pomfijem i veliku kolu" na to sam ja dodala "Jedan Happy Meal sa igračkom broj 5, sokom od jabuke i pomfrijem"
"U redu" čulo se s druge strane te smo polako krenule prema onom prozoru.
Ispred mene su bila još dva auta. Polako smo i mi došle na red. Lik iz mega je prvo pogledao na nas, zatim u neki papir koji je držao, pa opet u nas. Približio se prozoru.
"Jeste vi naručile McChicken menu i Happy Meal?" pogledao nas je sa blagim osmjehom i poštenski me odmjerio.
"Mmm daaa."
"Dobro onda." Okrenuo se i primio našu narudžbu. "Um mislim da ti neću moć pružit do auta morat ćeš izać."
Okrenula sam se prema Jenn s pogledom jel se ovo stvarno događa.
"Da sam htjela izlazit iz auta ne bih išla u McDrive" rekla sam sarkastično izlazeči iz auta. Čula sam neke zvižduke i pogledala iza sebe. U bijelom Audi r8 bila su 3 dečka zadovoljno se smijući i gledajući prema meni.
"Hvala stari" dobacio je vozač i mahnuo u mom smjeru. Okrenula sam se prema onom liku iz mega kad sam skužila da mu on maše natrag. Oni se znaju? Gamad jedna.
"Jenn jesi ti ovo vidjela?" Pogledala sam prema njoj koja je u autu sjedila otvorenih usta. Odjednom se samo nasmješila i prstom pokazala da joj se približim. Sve mi je bilo jasno.
S gornjim tijelom sam ušla u autu kroz prozor te joj pružila hranu. Kako sam se spustila, haljina mi se nategnula i povukla prema gore. Ti prljavi umovi u autu iza nas su zašutili.
Izvukla sam se iz prozora. Okrenula se prema njima, poljubila vrhove prstiju i puhnula prema njima te sjela u auto.
Spustila sam ručnu i dala gas.
"Jel ti to možeš vjerovat?" Pitala sam ju primajući u desnu ruku cheeseburger i uzimajući griz.
"Fne" odgovorila mi je punih ustiju. Nisam dalje ispitivala jer znam da neće moć pričat kak spada.
Sparkirala sam se blizu kluba da možemo pojesti u miru.
Di ste?
Mi smo stigli
Da vas čekamo ili???Stigle su mi Dylove poruke.
Alex i Dyl
Eto nas za par minuta
Jel ima slobodnog mjesta ispred kluba
We need to make an entranceJoj ti i tvoj Lamborghini
Ko to kriv što si svoj ostavio u vikendici
Nitko sam kažem
I požuriEto nasss
"Pojedi to da možemo ić" u sekundi je strpala ostatak hamburga i ubacila dvije žvakače gume i usta. Ispružila sam ruku i meni je dala dvije.
It's SHOWTIME.
☆evo ljudi nadam se da vam se sviđa. Samo me još zanima što je sa svim komentarima za Alex i Jakea. Neki žele da ih razdvojim a neki da ih ostavim. Što da radim, zanimaju me vaša mišljenja iako već imam plan.Što mislite o dečkima iz audija? Oće imati kakve veze s njom?
Do idućeg puta pozdrav👋
Lysm☆
ESTÁS LEYENDO
Boys around me ☑️
Novela Juvenil《| #2 knjiga serijala FG♡|》 ZAVRŠENA! Alex Milingcraft Ostvarila je svoj san igravši igru koju voli i postavši kapetanicom svog tima. No sa novom školskom godinom dolazi i nova sezona, novi suigrači i novi problemi. Sve je započelo s vraćanjem j...