11. "Jesam li ja vama nešto rekao u vezi nje???"

2.3K 137 7
                                    

Jake's pov.

"Uff ovo će biti zanimljiva noć" dodao je Parker pri ulasku u svlačionicu. Danas idemo na paintball po noći. To još nismo radili i pošto nas je Alex sve pobjedila prošli put dogovorili smo se da ćemo vježbat tu i tamo. Njoj smo rekli da idemo van i da nas ne čeka.

"Mmm da.... što se toga tiče, dečki ja neću ić." Camm je rekao češući se po stražnjem dijelu vrata.

"Ohooo kako to?"

"Pa daj me nemoj"

"Sad nas je neparan broj"

"Jel ti to nas zbog neke cure napuštaš"

Čule su se razne reakcije u vremenu. Malo se zacrvenio.

"Znači zbog cure.... ko je sretnica" pitao sam uzimajući gutljaj vode. Drago mi je zbog malog. Tek je došao a već ima neku potencijalnu.

"Mmm..... Alex" rekao je jedva čujno na što sam ja skoro pljunuo svu vodu iz usta. Nastao je muk u svlačionici.

"Alex?!" Malo sam glasnije rekao. I dalje je sva pažnja na meni. "Jesam li ja vama nešto rekao u vezi nje???" Zaderao sam se na cijeli tim.

"Da ju više ne spominjemo?" pitao je Cole.

"Ne! Zapravo da i to. Ali rekao sam vam da ne mutite ništa s njom. S razlogom sam vam to rekao" u svlačionici je opet bio muk.

"Zašto mi nebi ništa poduzimali. Vi više niste zajedno, a i ti si prekinuo s njom. Što je samo plus da joj se ja više svidim" osjetim kako mi para izlazi na uši na Cammove riječi.

"Ovo mu nije trebalo" čuo sam Dyla kako je promrmljao prije nego što sam nastrnuo na Camma i pribio ga na zid.

"Slušaj me pažljivo, ti balavče mali. Ona je moja i samo moja, naš prekid tebe se ne tiče i budeš li išta pokušavao koštat će te glave." Bio sam bijesan i sve ga više stiskao za vrat.

"Zar da to prenesem Luisu? Mislim da neće biti sretan s činjenicom da ne pratiš njegove naredbe?" Šapnuo je tiho samo da ja čujem.

Camm zna Luisa. On je s njim?! Nije samo da me Sasha gleda, nego i ova tu niškoristi predamnom. O Isuse i Bože što mi je ovo trebalo. Spustio sam ga dolje i pokupio svoje stvari.

"Ja sam ti svoje rekao" dodao sam prije nego što sam izašao iz svlačionice. Pobrinut ću se ja da danas umjesto njega, Alex dočeka mene.

....

Alex's pov.

Spustila sam zadnje 3 vrećice u gepek i zatvorila ga. Uputila sam se na vozačevo sjedala i kad sam sjela okrenula sam se prema njima.

"Zar vam je zbilja ovoliko stvari trebalo" gledala sam isključivo prema Clarke čije su mi stvari zauzele više od pola gepeka.

"Btw to nije sve bilo za mene. Neke su stvari tvoje koje nisi htjela uzet."

"S razlogom ih nisam htjela uzet kad mi ne trebaju..."

"Ali bila si tako slatka u onom crvenom bodyju da sam ti ga morala uzet"

"Ostavi ga sebi" okrenula sam se i upalila auto.

"Ostavit ću ga u tvom ormaru." Tiho je promrmljala i pustila tišinu da zavlada autom.

....

Skrenula sam u jednu trgovinu na putu u dom.

"Što tu radimo?" Pitala me Raven na što smo se Jenn i ja samo pogledale.

Boys around me ☑️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora