3.BÖLÜM :İLK GÖRÜŞ

1.9K 583 485
                                    

3.BÖLÜM

Sabahleyin gözümü zorla açmaya çalışmış zorlada olsa açabilmiştim. Bugün saat 8' de sınavım vardı . Allahım neden sekiz diye feryat ettim . Biraz daha yatakta oyalanmaya devam edersem sınava yetişmem zor olacaktı. Yataktan kalkar kalkmaz önce banyoya  gidip ihtiyaçlarımı giderdim, sonra dişlerimi fırçalayıp banyodan çıktım. Gardırobun önüne gidip siyah renkte biraz dizin altında olan elbisemi giydikten sonra kombinin devamı niteliğinde beyaz spor ayakkabılarımı giydim ve hafif bir makyaj yaptım. Çantamıda omuzuma atıp salona indim abim uyanamamıştı daha bende ses çıkarmamaya gayret göstererek evden çıktım, şoför beni görür, görmez kapıyı açıp binmem için eliyle işaret etti. Aslında binmiyecektim ama sınavıma bir saat kalmıştı arabaya .
Arabayla gitmeye mecburdum.

"15 dakikaya kadar orda olmamız lazım biraz hızlı sürün " dediğimde oda kafasını salamakla yetindi, okulun önüne geldiğimizde arabadan inip hızlı, bir şekilde sınıfa girdim ve sırama doğru yöneldim.

Beliz beni gördüğünde yanıma gelip oturdu. Gülümseyerek "hoş geldin kuzum"dedi. Bende ona aynı şekilde gülümseyerek "hoşbuldum " dedim.

"Sınava çalışabildinmi?"diye sordu.

"fazla çalışmadım ya" dedim . Bu sırada sesim biraz hüzünlü çıkmıştı. Çünkü gerçekten fazla çalışamamıştım o da kendi sırasına geçmek için ayağa kalktı "neyse birazdan sınav başlıyacak ben kaçar sana bol şans. İnşallah, ikimizin sınavıda iyi geçer " dedi "inşallah "o sırasına doğru ilerleyip yanımdan uzaklaştı.
Beş dakika sonra da  hoca gelmişti, hepimize sınav kağıtlarını dağıtıp hepinize " bol şans" dileyerek sınavı başlatı, sınavı gözümle taradıktan sonra sınavı cevaplamaya başladım. Şansıma sınav kolay bir sınavdı hemen sınavı doldurup hocaya verdim. Sınavdan çıktıktan iki dakika sonra Beliz de çıktı "sınavın nasıldı kuzum" dediğinde "fazla çalışmadığıma rağmen harikaydı ya senin sınavın nasıldı" dedim.

"Benimde çok iyiydi bir yere oturmaya gidip kahvaltı yapalımı sabah kahvaltı yapamadım çok açım " dedi ister, istemez gülümsemiştim.

"Bende aynı şekilde açım hadi gidelim ama ilk önce abime haber vereyim ." Belizin yanından biraz uzaklaştım .

Telefonumu çantamdan çıkartıp abimi aradım ilk çalışta açmıştı bariton sesiyle "efendim Esin" dedi "abi ben Belizle dışarda kahvaltı edecem sonra alışverişe gideriz,  öğleden sonrada dersim var bugün biraz geç gelebilirim" bir süre ses gelmedi  "tamam Esin ama şöförle nereye gideceksen git " dedi  mecburen kabul edecektim yoksa izin vermezdi. "Tamam sen nasıl istersen abi zaten benim fikrimi hiç bir zaman sormuyorsun " o da hiç bir şey demedi, telefonu kapatım belize yanına geri dönüp "şöförle gitmemi istiyor şöförle gitsek sorun olurmu" dediğimde, kafasını, hayır anlamında saladı. Birlikte arabaya doğru ilerleyip arabaya bindik, yarım saat sonra güzel bir yere gidip kahvaltı yaptık.

"Esin hadi gidelim sinemaya ya zaten 1'de dersimiz var "bende kabul etiğim uzun zamandır film izlemiyordum iyi gerceğine emindim .Romantik  komadi bir filme girdik filim gerçekten çok güzeldi. Aklım biraz olsada dağılmıştı. Film bitiğinde de okula doğru yine şoförle geçtik. Ders başladığında birden kapı tıklatı hoca dersi dersi durdurdu. Gelen kişi hocaya "Hocam çok özür dilerim dersi bölüyorum ama biliyorsunuz ki bugün önemli biri gelecek konuşma yapacak konferans salonuna gelmeleri lazım sizde kabul ederseniz" dedi hocada kabul etmişti, hepimiz aşağı indik herkes gelen adamla ilgili yorum yapıyordu yok çok zenginmiş, yok çok yakışıklıymış ,"Esin ben bir kere bu adamı gazetede görmüştüm çok yakışıklı adam ve biraz çapkınmış" hadi yakışıklı olabilirdi, ama çapkın olduğunu nerden biliyordu. "Of Beliz banane adamın özel hayatında. Hadi güzel bir yere oturalım." Bunu  en arkaya göstererek söylemiştim.
"Saçmalama Esin güzel yer dediğin en arka tarafmı" deyip beni en öne doğru sürükledi.

İNTİKAM DANSI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin