7.BÖLÜM
"Konuşmamız lazım Esin" Abim şimdi benimle ne konuşacaktı ki.
"Abi sonra konuşsak " bu gün gerçekten çok yorgunum bugünkü derslerim çok ağırdı başım ağırdığı için konuşmak istemiyordum.
" Hayır Esin şimdi konuşacağız! "
"Abi ısrar etme lütfen. "
" Otur şöyle Esin konuşacaklarımız var dedim sana!"
"Abi neden ısrar ediyorsun konuşacak havada değilim " sesimi biraz yükselterek söylemiştim.
"Hayır Esin şimdi konuşacağız çünkü sonra bir daha seninle konuşamam şimdi geç otur. "
"Gerçekten konuşmak istemiyorum ama tamam konuşalım ama bir şartla benim sorduğum sorulara cevap vereceksin " abimin sabrını zorlamıştım galiba şu an çok sinirli görünüyordu .
"Bakarız! "Ne bakarızmı abim için bakarız hayır demekle aynı şeydi.
" Hayır abi bakarız değil sorduğum sorulara cevap vereceksin. "
"Esin sabrımı zorluyorsun güzelim geç şu kanepeye otur! "Daha fazla sinirlendirmemek için geçip kanepeye oturdum o da karşımdaki kanepeye geçip oturdu .
"Şimdi sadece beni dinliyeceksin sonra ne soracaksan sorarsın" kafamı olumlu şekilde saladım.
" Benim bir sürü düşmanım var, ve şimdiye kadar bir kardeşim olduğunu bilmiyordular ama bir düşmanım seni öğrendi ve sana bir şey olacak diye çok korkuyorum. Seni koruyamamaktan çok korkuyorum, onun derdi benimle ama sana olan düşkünlüğümü anlarsa sana zarar verir güzelim, şimdi sana bir kağıt verecek imzalamanı istiyorum, bana bir şey olursa diye?
Zaten olamaz da bir şey.
Sakın korkma ama sen yinede bu kağıdı imzala tamam mı ne olursa olsun sakın korkma tamam mı bana bir şey olursa da her zaman dim dik dur tamamı .""Sen ne diyorsun abi neden sana bir şey olsun sen ne saçmalıyorsun gerçekten anlıyamıyorum seni sana hiç bir şey olamaz kimse sana bir şey yapamaz izin vermem. " Bunları söylerken ağzımdan bir hıçkırık kaçmıştı beni kendine çekerek sımsıkı sarıldı.
" Şşt sakin ol bana kimse bir şey yapamaz sadece bana bir şey olursa diye dedim tamamı hadi şimdi ağlamaya kes elini yüzünü yıka bana sormak istediklerini sor tamamı. Yine iyisin bana sorduklarını cevaplayacağım. " Ben güldürmek için şakacı tonda söylemişti bu sözü ama beni güldürememişt.
"Tamam" sesim fısıltı halde çıkmıştı gidip elimi yüzümü yıkayıp koltukta oturan abimin yanına oturdum aklımdan geçen şeyleri dile dökerek .
"Düşmanın kim yada adı sanı ne senden yada bizden ne istiyor yada şöyle sormalıyım sen bu adama ne yaptın ki birden seni öldürmek istiyor" sustu bir şey demedi sadece sustu.
"Susma söz verdin anlatacağım diye. Lütfen abi bir şey söyle sen ona ne yaptınki bize düşman oldu." Benden gözlerini kaçırarak şöyle dedi.
"Kafana takacak bir şey değil güzelim ben bir holding yönetiyorum biliyorsun düşmanlarımın olması doğal."
Yalan söylüyordu biliyordum çünkü bunu sesi titreyerek ve gözlerini kaçırarak söylemişti abim bana ilk kez yalan söylüyordu yada ben öyle sanıyordum yalan söylemediğini anlamak zor değildi hele karşımdaki abimse bugüne kadar bana hiç bir zaman yalan söylemiyen adam bugün bana yalan söylemişti sesimi çıkaramadım sadece susmak istedim şu an içim parçalanıyordu ama susmayacaktım belki anlatırdı.
Abime bu konuyla ilgili başka soru yönelterek."Evet abi bir kaç soru daha sormak istiyorum.
Telefonda konuştuğun kimdi?
Ve bana saçma sapan mesajlar atan kim?
Son olarak Oğuz Aksoy kim?"İlk olarak sana mesaj atanın gerçekten kim olduğunu bilmiyorum bilsem onun iclidini çoktan sikmiştim konuştuğum kişide konuştuğum şeyde düşmanlarım ile ilgiliydi.
Oğuz Aksoyun kim olduğunu sana söyliyemem sadece onunla ilgili bilmen gereken şey var ondan uzak dur"
O adamın abim ile ilgili ne sorunu vardıki?Abim ondan uzak durmamı istiyordu ."Neden ondan uzak durmalıyım abi bence o kötü biri değil." (bunu söylediğine pişman olacaksın.😂)
Alnıma bir öpücük bırakarak."Esin sadece o itten uzak dur tamamı şimdi uslu bir kız ol üstünü değiştir birlikte yemeğe gidelim yada dur üstünü değiştirme üstün gayet iyi çantanı al gel " Vestiyere bıraktığım çantamı alıp. "Ben hazırım hadi gidelim" dedim arabaya bindik yarım saat sonra lüks ama sade bir restoranta gelmiştik abim beni kolunun altına alarak restoranta doğru birlikte yürüdük gerçekten şık bir restorantı ortalarda olan bir masaya oturduk bir garson gelip bir menü bize uzatı
"Ne yemek istersin güzelim buranın balıkları Çok güzel olur istersen balık yeriz " olur anlamında kafamı saladım ."İki tabak somun iki kadeh şarap " deyip adama menüyü geri uzatı beş dakikaya kadar yemeklerimiz gelmişti ne abim den nede benden ses çıkıyordu sesiz sesiz yemeklerimizi yedik , eve geldiğimizde, abim beni şaşırtacak film izleme teklifinde bulunmuş birlikte film izlemiştik.
💐
Sabah okula geldiğimde Beliz beni görüp yanıma gelmişti bende ona okulda olup biteni anlatmıştım o da şaşkınca dinlemişti ."Bir gün gelmedim neler olmuş böyle sınıfımıza yeni biri gelmiş ve o kişi senin için gelmiş anladığım kadarıyla ve birlikte onunla bugün ödev yapacaksın öylemi ?"Evet anlamında kafamı saladım.
"Vay be bu yeni gelen çocuğu çok merak etim " der demez içeriye o salak girmişti.
"Şom ağzını açmasan olmuyor değilmi"
"Nedenki" bu kız beni gerçekten çıldırtıyordu.
"Çünkğ içeriye yeni giren çocuk varya yeni sınıf arkadaşımız "bilerek kelimeleri bastırarak söylemiştim.
Hemen arkasını dönüp çocuğa bakmıştı bu kız gerçekten meraklı melehatın tekiydi.
"Kızım sen şimdi bu taş çocukla ödevmi yapacaksın daha allahtan ne istiyorsun "
"Çok meraklıysan Beliz sen ödevi onunla yap.""Yok istemez neyse ben kaçar" deyip kendi sırasına gitti.
Gider, gitmez gereksiz insan yanımda bitmişti." Okul çıkışı nerde ödevi yapalım senin evindemi benim evimdemi. "
"Tabikide benim evimde şimdi geç sırana " dedim
🍃
Ders bitikten sonra bizim eve geçip ödevi yapmaya başladık gereksiz insan fazla gereksizlik yapmıyordu Allahtan yoksa onu hiç çekemezdim ödevin çoğunu yapmıştık bile diğer kalanları ben yapardım aklıma gelen şeyle"Bir kahve istermisin "diye sordum
"Sonunda hiç sormuyacaksın sandım " dedi .
Hemen mutfağa girip iki kahve yapıp yanına en sevdiğim Milka çikolataları koyup içeri götürüp ona uzatım kahveyi içip bitirdikten sonra eve gitmişti.
Ödevimiz gerçekten güzel olmuştu hiç böyle hayal etmemiştim sorun çıkartır düşünmüştüm gerçekten sesini bile çıkarmamıştı.
Kapı çalıyordu gidip kapıyı açtığımda abim sarhoş bir şekilde bir isim sayıklıyordu ama ne dediğini anlamıyordum onu içeri kadar taşıdım kanepeye uzandırdım daha yeni sayıkladığı ismi yeniden sayıkladı "Sibel " bu sefer ne dediğini anlamıştım bu Sibel kimdi şimdi.
Gerçektende abimin yalanlarından bıkmıştım .
Bu yalanların gerçeğini ne zaman öğreneceğimide bilmiyordum
'Bir yalan bin yalanı getirir ' diye boşuna dememişlerdi.Bölüm hiç bir şekilde içime sinmedi bölümüm yanlışıkla silindi bir daha yazmak zorunda kaldım bu bölüm çok zorluklarla yazıldı.
Bölümü yazdım inşallah güzel olmuştur.
Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum Seviliyorsunuz😘❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM DANSI
RomanceNefesini ensesine üfledi ve "seni bir yerden gördüğüme eminim, bu güzeliği her yerde görsem tanırım, kesinlikle tanışıyoruz ve, çok güzelsin, ama benden uzak durmalısın, canın yanar güzelim, senin canını yakmak istemem." Esin onu ne kadar pislik b...