5.BÖLÜM :Mavi Gözler

1.5K 474 215
                                    

Yazardan

Mafya babalarının en güçlüsü ve
başarılı bir iş adamıydı. Karanlık tarafı da vardı. Bu dünyanın siyahına nasıl bulaştı ?Nasıl mafya oldu? diye sormayın. Çünkü o da nasıl mafyaların kirli yollarına bulaştığını bilmiyordu .Atakan Arıkan. En büyük düşmanlarındandı.
Ne ararsan vardı bu adamda . Dünyanın tüm kötülükleri onun ocağında şeklini almıştı. Adam tam bir pislikti. Kendisi de bu kirli yolun üzerinde yürümeye başlamış biri olmasına rağmen hiçbir zaman onun kadar acımasız ve kötü bir adam olmamıştı. Sadece mafya olduğu için değildi bu öfkesi. Onun kini yıllar öncesine dayanıyordu. Senelerdir bu adamı sevmeyi başaramamıştı.Daha doğrusu affetmeyi becerememişti. Düşününce böyle bir zorunluluğu da yoktu aslında. Bu aralar tek hedefi onu çökertmek ya da ortadan kaldırmak yönündeydi. Fırsatını bulsa onu kimse durduramayacaktı. Dünyayı kötüleştirenler de bu tip insanlar değil miydi? 

Onun Esin adında bir kız kardeşi vardı. Hayattaki en büyük zaafının bu kız olduğunu öğrenmiş olmak onu oldukça mutlu etmişti . Çok umutluydu çünkü artık o adamı nerden vuracağını çok iyi biliyordu. Altın fırsat dedikleri böyle bir şey olsa gerek diye düşündü. Telefonunu eline alıp " Abini çok mu seviyorsun cici kız ?" diye bir mesaj yolladı. Bu adamı zamanı geldiğinde öldürecekti . Bunun için de elinden gelenin fazlasını yapmakta kararlıydı.

Kirli yeraltı dünyasına ait olan ya da yeryüzünde gezinen elleri insanların kanıyla kirlenmiş tüm adamların layık olduğu sonun ölüm olduğuna inanıyordu. Öfkesi o kadar derinlerindeydi ki elinde olsa böyle insanları cehennemin kör kuyularına yollamak için neler neler yapardı. Dediklerine göre yapacaktı da. Çok kararlıydı. Geçmişin kara sayfalarında gezinen bir mazileri vardı onunla. Zaman su gibi akıp gitmiş ancak acıların üzerini kapatması mümkün olmamıştı. İçinden "o benim canımdan önce ruhumu öldürmüştü. Şimdi sıra ödeşmekte. Kendine ölümlerden ölüm beğensin bundan böyle. Yıllardır beklettiğim intikam yükü demini aldı artık. İçim karardı. Bu yükün tek çözümü cana karşılık can olmalı. Ruhum bu yükü kaldıramıyor artık dedi .

Tam dalmıştı ki yanına en iyi adamının geldiğini görerek düşüncelerine bir süreliğine ara verdi. Adam gelir gelmez söze girerek :" Abi 1 saat sonra konferans vereceksin " dedi. Evet doğru söylüyordu haklıydı. Kirli işlerinin yanında iyi bir iş adamıydı da. Bu işinde kurduğu otoriteyi korumaya mecburdu. Saygınlığı onun için çok önemliydi. Adamına döndü ve :

"Arabayı hazırla şimdi çıkacağım "dedi. Takım elbisesinin üzerine sandalyede duran ceketini geçirdi. Yavaş adımlarla arabaya doğru ilerledi ve şoförün kapıyı açmasının ardından arabaya bindi. Üniversiteye 10 dakika içerisinde gelmişlerdi. Arabadan indi ve okulun salonuna doğru ilerledi salon tıklım tıklım dolmuştu.

Kürsüye çıktığı anda o kadar insanın içinde bir çift mavi gözle karşılaşmıştı ve bu karşılaşmanın sonrasında neye uğradığını şaşırdı. Orta sıralarda oturmuş olan tam karşısındaki kızın da onun gözlerine baktığını farkettiğinde bir anlık da olsa afallamıştı. Gözleri gerçekten de çok etkileyiciydi. Daha sonra kızın yüzünü incelemeye başlamıştı. Yaptıklarını bilinçli yapmaktan ziyade sanki gizli bir gücün etkisiyle gözlerinin yetkisini yitirmiş gibiydi. İstemsizce izliyordu onu. Kız gerçekten de çok güzeldi hatta abartı derecesinde güzeldi onun için. Ne oluyor bana diye düşündü ve kendine gelmek istercesine bir saniyelik silkelendi. Olabildiğince ona bakmamaya çalıştı. Başka yöne doğru dönerek konuşmayı gerçekleştirmek için boğazını temizledi. Konuşmanın konusu yeni nesildi. Gür sesiyle:
"Merhaba arkadaşlar bugünki konumuz yeni nesil. Şimdi bildiğiniz üzere her geçen gün nesil değişiyor. Bu değişim kötüye mi gidiyor? iyiye mi ? diye sorarsanız tabiki de kötüye gidiyor.

İNTİKAM DANSI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin